חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אייפון חינם - איך להשיג אייפון כמעט חינם! מכרזי אייפון

מאת: יותם אלפסיקניות 07/03/20106072 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אייפון חינם - איך להשיג אייפון כמעט חינם! מכרזי אייפון

ישנם הרבה אתרים אשר טוענים שניתן לקבל או לזכות במכשיר אייפון חינם. האם זה נכון? הפעם נחקור את הדרכים אשר דרכן ניתן לקבל מכשיר אייפון חינם או כמעט חינם.

איך להשיג אייפון דרך האינטרנט

ישנם הרבה אתרים של חברות אפיליאייט אשר מציעות אייפון בחינם. האם ניתן לסמוך על חברות אלה, מה הרווח שלהן ומה השיטה שלהן לגרום לנו באמת לזכות באחד. ובכן, האינטרנט מוצף באתרים לא אמינים, אך אכן ישנן אתרים של חברות אשר באמת שולחות אייפון לזוכים.

איך אפשר לזכות במכשיר אייפון חינם דרך החברות האלה? תצטרכו להרוויח ניקוד, כמות נקודות מסוימת אשר תעיד על פעילותכם בנושאים כמו- הרשמה לאתרים, מילוי סקרים, שליחת הזמנות לחברים, השתתפות בהצעות של אותו אתר או קניית חבילות מסוימות. באתרים אלה ניתן לפעמים גם לזכות בקונסולות משחקים ועוד פרסים חוץ ממכשיר אייפון. האם יש מלכוד? ובכן, תלוי בפרספקטיבה. עשיית פעולות כמו שליחת הזמנות לחברים ומילוי סקרים יכולים להביא לכם מעט ניקוד בעוד קניית חבילות מסוימות יכולות להביא לכם הרבה ניקוד, ככה שזה לא יהיה בהכרח חינם, אלא גם יכול לעלות לכם בהתחייבויות נוספות. אני מכירה אנשים שמילאו הצעות וכמעט נרשמו לבלוקבאסטר עבור עשר דולר לחודש, אז כדאי לקרוא טוב טוב את כל הסעיפים הקטנים ולוודא שאתם לא משלמים יותר ממה שתכננתם אם בכלל.

ובכל זאת, איך אפשר להשיג אייפון חינם?

ניתן להשיג אייפון כמעט חינם דרך אתרי מכרזים. מכרזים באינטרנט הם מכירות פומביות און-ליין אשר מתבצעות ע"י מספר אנשים אשר נמצאים באתר באותו הזמן ומתחרים על מוצר במחירים יותר משתלמים. בעיקרון הייתי ממליצה לנסות מכרז אייפון אחד לפחות, מקסימום הפסדתם ולא שילמתם כסף - ובמקרה הטוב אתם יכולים להרוויח אייפון במחיר מאוד משתלם דרך מכרז אייפון. לעומת חברות הסלולר שנכון להיום לוקחות לא מעט כסף על הפלאפון, השימוש בו, ביטוח אייפון וכו, עדיף לנסות את מזלכם באתרי מכרזים פופולאריים. במידה ותזכו, אייפון כמעט חינם שלכם יישלח לביתכם תוך מספר ימים (תלוי בחברה) ולא תצטרכו לשלם מחירים בשמיים לחברות סלולר על הפלאפון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יותם אלפסי

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213756 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205210 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186859 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173167 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172924 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161595 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161713 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica