חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משלוח פרחים מלאכותיים

מאת: דודיתקניות 19/09/20161674 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ככל שהחומרים וטכנולוגיות הייצור של פרחים מלאכותיים משתפרות כך גם השימוש בזרי פרחים וסידורים מלאכותיים הולך ונעשה נפוץ. אם פעם ניתן היה להבחין בקלות בין פרחים אמיתיים לפרחים מלאכותיים, היום ההבחנה הרבה יותר קשה ולמרות שההשקעה הראשונית בקניית פרחים מלאכותיים גדולה יותר, בזכות העמידות ואורך החיים הארוך, ההשקעה לאורך הזמן קטנה יותר. מסיבה זו, משלוח פרחים מלאכותיים נעשה יותר ויותר מקובל.

סיבה נוספת לפופולריות של משלוח פרחים מלאכותיים היא נובעת מהעובדה שזרי פרחים וסידורי פרחים מלאכותיים לא צריכים טיפול והשקיה, הם אינם נובלים, לא מיצרים לכלוך וגם לא מפיקים ריחות של ריקבון כפי שקורה עם זרי פרחים חיים. בנוסף, ניתן למצוא כיום מגוון רחב של מוצרים שיכולים להתאים להזמנת משלוח פרחים כמתנה לכל מאורע או כקישוט לכל אירוע.

סוגי זרי פרחים מלאכותיים
זרים וסידורים מלאכותיים יכולים לבוא במגוון סגנונות רב. יש זרי פרחים לבנים שמשדרים טוהר וניקיון שמשמשים כמתנה לאנשים שמכבדים ומעריכים. משלוח פרחים של זר מלאכותי לבן מוסיף פאר והדר ללובי של משרד או בכניסה לבית מלון. זר פרחים לבן יכול להיות מורכב מוורדים, גרברות, ליזיאנטוס או סייפנים מלאכותיים. בנוסף, זרי פרחים אלו מכילים ענפי עלים מלאכותיים בצבע ירוק כהה או ירוק זית.

סוג אחר של זרי פרחים מלאכותיים הם זרים בצבעי וכתום-צהוב שמשדרים אווירה כפרית אביבית. משלוח פרחים של זר בצבע כתום-צהוב מוסיף חום ואנרגיות לסביבה שבו הוא נמצאים. צבעים אלה גם מעוררים התנהגות אימפולסיבית כגון קניות אימפולסיביות ומסיבה זו חנויות רבות מזמינות משלוחי פרחים בצבעים אלה שמקשטים את אזור הקופות במטרה להגביר את המכירות. סוגי הפרחים המלאכותיים הנפוצים בהזמנת משלוח פרחים בצבע צהוב וחום הם חמניות, חרציות וצבעונים שבאים עם ירק מלאכותי בצבע ירוק וחום.

בשוק ניתן גם למצוא מגוון רחב של זרי פרחים מלאכותיים אדומים ולכן משלוח פרחים מלאכותיים אדומים נעשה יותר ויותר נפוץ בעיקר לחדרי אירוח לזוגות מתבודדים מהסיבה שזרי פרחים בצבע ורוד או אדום מעבירים  מסר של רומנטיקה ואהבה. כאשר הזרים הוורודים מסמלים אהבה טהורה, רומנטית וללא כוונות מיניות. מאידך, זרים אדומים ובצבעי בורדו משדרים מסר של תשוקה עזה ואהבה בוערת בין גבר לאישה. מבין הפרחים המלאכותיים האדומים אפשר למצוא ורדים שהם פרחים שמסמלים אהבה ותשוקה וגם פרחי ליליות, סחלבים וגרברות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודית

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161397 צפיות
טכנולוגית האינטרנט יצרה מהפך בנושא הזמנת משלוחי פרחים לישראל. כך שאופן הזמנת משלוח פרחים לישראל לא רק אפשרית, אלא שהיא מתבצעת בנוחות המרבית ותוך מספר דקות.

מאת: דודיתקניות 19/09/161384 צפיות
אתרים רבים של חנויות פרחים מאפשרים ללקוחות לבחור או להוסיף מגוון של מוצרים נלווים לזרי הפרחים. מוצרים אלו יכולים לשפר את מראה הזר ולשדרג את המתנה. במיוחד חשוב לשים לב לאיכות האריזה כאשר מזמינים משלוח פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161237 צפיות
ברוב האתרים להזמנת משלוחי פרחים ניתן לרכוש מגוון של מוצרים נלווים שמאפשרים לשדרג את זרי הפרחים. מאמר זה מפרט ומסביר על המוצרים הפופולריים ביותר שלקוחות אוהבים לצרף הזמנות של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתצרכנות19/09/161053 צפיות
על פי סקר לקוחות, אתר להזמנת משלוח פרחים באינטרנט צריך לכלול את היכולות הבאות: עושר במגוון זרי הפרחים לבחירה, שקיפות מידע לצרכנים, נוחות שימוש באתר וכיסוי גיאוגרפי רחב של אזור חלוקת משלוחי פרחים.

מאת: דודיתצרכנות18/09/16956 צפיות
זרי פרחים הם מתנה מושלמת לכל אירוע, מכיוון שיש לזר הפרחים כוח פלאי לשמח, לשפר את מצב הרוח ולהעביר מסר למקבל הפרחים. זו גם הסיבה שקישוטי פרחים הם חלק מרכזי בכל אירוע.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213726 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205182 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186788 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica