חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משלוחי פרחים בתנאי מזג אויר קיצונים

מאת: דודיתקניות 19/09/20161706 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרחים הנם צמחים חיים, דורשים טיפול מקצועי החל מרגע קטיפתם ועד להגעתם לבית הלקוח. ככלל ישנם שלושה מרכיבים חשובים בשינוע משלוחי פרחים:  שמירת שרשרת הקירור - מרגע קטיפתם ועד הבאתם ללקוח רצוי שהפרחים ישהו בטמפרטורה קבועה של 2-6 מעלות צלזיוס. הזנה נכונה במהלך אחסון הפרחים - פרחים זקוקים לסוכרים וחומצות מסוימות שנספגים דרך הגבעולים, ולאוויר נטול גז אתילן שהורג אותם. מניעת בועות אוויר בגבעולים -כאשר חותכים את הגבעול ומשאירים אותו באוויר, הנימים שבגבעול מתמלאים בבועות אויר שמונעות יניקה של המים. מסיבה זו חשוב שהובלת משלוחי פרחים עד לבית הלקוח תתבצע כשהפרחים נמצאים בתוך דליים עם מים.

מאידך, לפעמים מתקיימים תנאי מזג אויר קשים כגון חום גבוה או הצפות גשם וחסימת נתיבי תעבורה שמפריעים לתהליך משלוח הפרחים במיוחד אם חנות הפרחים התחייבה לספק את זרי הפרחים תוך פרק זמן קצוב.

בעיות בשינוע משלוחי פרחים בימים הקיץ הלוהטים - רוב הפרחים, למעט מספר זנים טרופיים כגון ציפור גן עדן, לא שורדים בתנאי חום קיצוניים. ישנם מספר פרחים כגון ורדים שממש רגישים לחום וכל מכת חום הורגת אותם. מאידך, חנויות פרחים נדרשות לספק משלוחי פרחים בעלויות נמוכות ובמהירות גבוהה ולכן בעלי חנויות פרחים "מעגלים את הפינות" ושולחים את זרי הפרחים באמצעות קטנועים. שיטה זו אינה מקצועית במיוחד עם זרי הפרחים לא מובלים בדליים עם מים ואם הם חשופים לשמש ולרוח. לכן בימי הקיץ החמים יש לדרוש שהובלת משלוחי פרחים תעשה ברכבים ממוזגים אפילו אם עלויות המשלוח גבוהות יותר.

בעיות בשינוע משלוחי פרחים בימי גשם, הצפות וחסימת דרכים - לקוחות דורשים משלוחי פרחים תוך מספר שעות וזו בעיה כאשר הכבישים חסומים עקב הצפות ושיטפונות. גם במקרה זה, בעלי חנויות פרחים מנסים לספק את השירות באמצעות קטנועים שמביאים זרי פרחים רטובים ובלויים. גם במקרה זה הפתרון העדיף הוא לבצע משלוחי פרחים ברכבים תוך הסבר ללקוחות שלא ניתן להתחייב על זמני המסירה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודית

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161675 צפיות
ככל שטכנולוגית הייצור משתפרת גובר השימוש בזרי פרחים וסידורי פרחים מלאכותיים. בזכות העמידות, ההשקעה לאורך זמן קטנה יותר ומסיבה זו משלוח פרחים מלאכותיים נעשה יותר ויותר פופולרי.

מאת: דודיתקניות 19/09/161397 צפיות
טכנולוגית האינטרנט יצרה מהפך בנושא הזמנת משלוחי פרחים לישראל. כך שאופן הזמנת משלוח פרחים לישראל לא רק אפשרית, אלא שהיא מתבצעת בנוחות המרבית ותוך מספר דקות.

מאת: דודיתקניות 19/09/161384 צפיות
אתרים רבים של חנויות פרחים מאפשרים ללקוחות לבחור או להוסיף מגוון של מוצרים נלווים לזרי הפרחים. מוצרים אלו יכולים לשפר את מראה הזר ולשדרג את המתנה. במיוחד חשוב לשים לב לאיכות האריזה כאשר מזמינים משלוח פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161237 צפיות
ברוב האתרים להזמנת משלוחי פרחים ניתן לרכוש מגוון של מוצרים נלווים שמאפשרים לשדרג את זרי הפרחים. מאמר זה מפרט ומסביר על המוצרים הפופולריים ביותר שלקוחות אוהבים לצרף הזמנות של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתצרכנות19/09/161053 צפיות
על פי סקר לקוחות, אתר להזמנת משלוח פרחים באינטרנט צריך לכלול את היכולות הבאות: עושר במגוון זרי הפרחים לבחירה, שקיפות מידע לצרכנים, נוחות שימוש באתר וכיסוי גיאוגרפי רחב של אזור חלוקת משלוחי פרחים.

מאת: דודיתצרכנות18/09/16956 צפיות
זרי פרחים הם מתנה מושלמת לכל אירוע, מכיוון שיש לזר הפרחים כוח פלאי לשמח, לשפר את מצב הרוח ולהעביר מסר למקבל הפרחים. זו גם הסיבה שקישוטי פרחים הם חלק מרכזי בכל אירוע.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213728 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205183 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186790 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161675 צפיות
ככל שטכנולוגית הייצור משתפרת גובר השימוש בזרי פרחים וסידורי פרחים מלאכותיים. בזכות העמידות, ההשקעה לאורך זמן קטנה יותר ומסיבה זו משלוח פרחים מלאכותיים נעשה יותר ויותר פופולרי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica