חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי פרחים שמתאימים להזמנת משלוח פרחים סגולים

מאת: דודיתקניות 19/09/20161592 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סגול שנוצר משילוב של אדום וכחול, הוא צבע קסום בגלל שהוא צבע חם וקר בו זמנית. החום נוצר ממרכיב הצבע האדום בשעה שמרכיב הצבע הכחול מביא איתו שלווה וקור. סגול הינו צבע טבעי כאשר גווניו מאופיינים על ידי שמות פרחים כגון לילך, לבנדר ו/או פירות כגון רימון, שזיף וחציל.

באופן מסורתי משלוח פרחים סגול סימל את מעמד האצולה כאשר החיבור התחיל בימי הקיסרים הרומים שלבשו גלימות סגולות ועד לתקופה האליזבטנית שבה נקבע בחוק שלבוש סגול מותר אך ורק למעמד האצולה.

סמליות הצבע הסגול
הסגול מסמל את האצולה והמלוכה ולכן פרחים סגולים מהווים מרכיב מרכזי בקישוט טקסים וחגיגות של האצולה במערב. מאידך, בכמה תרבויות במזרח נחשבים פרחים סגולים לקדושים שניתנים לאלים כביטוי של הערצה ופולחן. דוגמה אחת היא מהבודהיזם, שבו נחשב פרח הלוטוס הסגול הלוטוס כפרח מיסטי. לאחרונה, הצבע הסגול התקבע כצבע שמייצג את קהילת ההומוסקסואלים.

מסיבה זו משלוח פרחים סגולים יש סמליות והוא משדר מסרים שונים לפי גוון הסגול. לדוגמה:
• גוונים כהים יותר של פרחים סגולים, כגון יין, שזיף או חציל הם סמל לתהילה וכוח.
• גוונים בהירים של פרחים סגול כגון לילך וסיגליות מסמלים נעורים ויופי נשי.
מהסיבות הנ"ל מקובל לחשוב שכאשר נותנים זרי פרחים סגולים המחווה מבטאת הערצה עמוקה וכבוד רב.

סוגי פרחים סגולים
להלן מבחר של פרחים סגולים שמוכרים וידועים ביותר שמתאימים גם להזמנת משלוח פרחים:

• חרצית סגולה - פרח זה מגיע בגוונים שונים של סגול והוא מתאים כפרח מילוי להוספת גווני סגול כששוזרים זרי פרחים.
• הידרנג'אה  / הורטנזיה סגולים - פרח שנראה ככדור בעל פריחה שופעת. צבעו נקבע לפי רמת החומציות של הקרקע והוא מופיע מתחילת האביב ועד סוף הסתיו.
• לילך - פרח שמופיע באביב וגודלו כסנטימטר אחד. צבעו סגול בהיר ויחד עם ריחו החזק הוא מביא את רעננות האביב. הלילך הסגול מסמל ענווה, ביטחון ונעורים.
• סחלב סגול  - נחשב לפרח טרופי ואקזוטי, מגיע במגוון רחב של צבעים וצורות. בגלל מחירו של הסחלב הוא משווק כעציץ או שמשתמשים בו לסידורי פרחים בעיקר באיקבנה, מאחר והפרחים הסגולים הללו פורחים במשך כמעט חודש.
• ציפורן סגולה - בעבר הופעת הציפורן הסגולה הייתה ספונטנית ובלתי צפויה. ולכן לפרחים אלה מסמלים שינוי וגחמות. הציפורן מתאימה להוספת גווני סגול כששוזרים זר פרחים סגול.

לסיכום, אם רוצים להזמין משלוח פרחים סגולים, מומלץ לשלב פרחים בצבעים תואמים על מנת לקבל זר פרחים שמתאים לאירוע או למאורע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודית

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161676 צפיות
ככל שטכנולוגית הייצור משתפרת גובר השימוש בזרי פרחים וסידורי פרחים מלאכותיים. בזכות העמידות, ההשקעה לאורך זמן קטנה יותר ומסיבה זו משלוח פרחים מלאכותיים נעשה יותר ויותר פופולרי.

מאת: דודיתקניות 19/09/161400 צפיות
טכנולוגית האינטרנט יצרה מהפך בנושא הזמנת משלוחי פרחים לישראל. כך שאופן הזמנת משלוח פרחים לישראל לא רק אפשרית, אלא שהיא מתבצעת בנוחות המרבית ותוך מספר דקות.

מאת: דודיתקניות 19/09/161387 צפיות
אתרים רבים של חנויות פרחים מאפשרים ללקוחות לבחור או להוסיף מגוון של מוצרים נלווים לזרי הפרחים. מוצרים אלו יכולים לשפר את מראה הזר ולשדרג את המתנה. במיוחד חשוב לשים לב לאיכות האריזה כאשר מזמינים משלוח פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161238 צפיות
ברוב האתרים להזמנת משלוחי פרחים ניתן לרכוש מגוון של מוצרים נלווים שמאפשרים לשדרג את זרי הפרחים. מאמר זה מפרט ומסביר על המוצרים הפופולריים ביותר שלקוחות אוהבים לצרף הזמנות של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתצרכנות19/09/161054 צפיות
על פי סקר לקוחות, אתר להזמנת משלוח פרחים באינטרנט צריך לכלול את היכולות הבאות: עושר במגוון זרי הפרחים לבחירה, שקיפות מידע לצרכנים, נוחות שימוש באתר וכיסוי גיאוגרפי רחב של אזור חלוקת משלוחי פרחים.

מאת: דודיתצרכנות18/09/16957 צפיות
זרי פרחים הם מתנה מושלמת לכל אירוע, מכיוון שיש לזר הפרחים כוח פלאי לשמח, לשפר את מצב הרוח ולהעביר מסר למקבל הפרחים. זו גם הסיבה שקישוטי פרחים הם חלק מרכזי בכל אירוע.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213734 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205191 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186800 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161676 צפיות
ככל שטכנולוגית הייצור משתפרת גובר השימוש בזרי פרחים וסידורי פרחים מלאכותיים. בזכות העמידות, ההשקעה לאורך זמן קטנה יותר ומסיבה זו משלוח פרחים מלאכותיים נעשה יותר ויותר פופולרי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica