חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיעוד וצילום אירועים

מאת: אלבוםבוםצילום09/03/20101081 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צילום אירועים משפחתיים מאפשר מזכרות מאירוע משמח, תמונות שיאפשרו לנו בעתיד לשוב ולהיזכר ברגעים המאושרים שחלפו. חשיבות רבה נודעת לצילום באירועים משמחים.

במאמר זה נדון בחשיבות הצילום באירועים מיוחדים בחיינו וכן נספק מספר טיפים לתיעוד מוצלח ולשיתוף חברים ויקרים בתמונות מאירועים משמחים. 

תיעוד באירועים יאפשר לנו רגעים של נוסטלגיה בעתיד
מחקרים בפסיכולוגיה מלמדים אותנו כי התבוננות - או אפילו התבוננות מדומיינת - בתמונות מאירועים ששימחו אותנו בעבר, תורמים משמעותית לשלוות הנפש שלנו, לבריאותינו הנפשית והפיסית, ליכולת שלנו לחוות שימחה ואפילו להקניית תחושת שליטה על חיינו. גם מלאכת סידור התמונות בתוך אלבום תמונות, או מיונן, וגם התבוננות בתמונות מדי פעם במהלך החיים, מאפשרות רגעים של נינוחות ושימחה.
כולנו יודעים שהחיים זורמים, ומשנים אותנו ואת יקירינו. תיעוד רגעים משמחים מאפשר לנו להיזכר ברגעים אלה, באנשים שהיו חלק מחיינו ואינם עוד, באנשים כפי שניראו בזמן הצילום (צעירים ויפים...), בחוויות שחלקנו וכדומה.

תיעוד וצילום באירועים משמחים, שימחה עבור יקירינו
במיוחד כיום, כאשר תמונות הן על פי רוב בתצורה שקל להעביר, לשלוח ולשתף, צילום תמונות ותיעוד אירועים משמחים עשוי לשמח גם את יקירינו. ישנן דרכים רבות לשתף כיום את יקירינו בתמונות אשר ירגשו גם אותם - ניתן, כבעבר, לשלוח תמונות בדואר, אולם ניתן גם לשלוח אותן ישירות לכתובת אימייל או נוח אף יותר - ניתן להעלות תמונות רבות לתוכנת שיתוף תמונות (כדוגמת "פיקאסה" של גוגל), ולשתף אנשים נבחרים בשמחה.
בדרך כלל אין גבול לכמות האנשים שאפשר לשתף באלבום דיגיטאלי שכזה. כך, למשל, סבים וסבתות יכולים להיות מעורים אף יותר בחיי נכדיהם, קרובים ויקירים שגרים רחוק או אף מעבר לים יכולים להישאר מעודכנים ולחוות קירבה בעת שהם מתבוננים בתמונות עדכניות של אהובים רחוקים. אלבומי תמונות דיגיטליים כאלה מאפשרים שמירת תמונות נבחרות, צפייה בתמונות כבמצגת, ואף שליחת תמונות נבחרות להדפסה במדפסת ביתית או אל חנות המתמחה בהדפסת תמונות מצולמות. 

תיעוד אירועים מיטבי - מספר טיפים
מצלמות דיגיטליות איכותיות הן כיום דבר שבשיגרה.  ראשית חוכמה, מומלץ להשיג לאירועים חשובים לתיעוד, מצלמה איכותית, כולל צלם או בלעדיו. לאחר תום האירוע, מומלץ לשמור את התמונות גם במחשב המקומי וגם בעזרת אלבום תמונות דיגיטלי. כמו כן, מומלץ לגבות תמונות למדייה חיצונית על מנת להבטיח שלא יאבדו. אנו ממליצים להדפיס או לפתח (להדפיס באופן מקצועי על נייר צילום איכותי) תמונות ולסדרן באלבום תמונות - כיום ניתן לפתח אלבום תמונות מעוצב דיגיטלי ללא צורך בידע גרפי רב.

 שמירת התמונות בעזרת אלבום דיגיטלי
אלבום תמונות דיגיטלי הינו אלבום תמונות הנשמר באתר אינטרנט, ומאפשר צפייה בתמונות, הזמנת גולשים אחרים (עם או ללא הגבלה) לצפות בתמונות, הדפסת התמונות ישירות מתוך האלבום, ועוד. אלבום דיגיטלי מאפשר אף הוספת טקסטים, הערות והארות לתמונות, סידורן בסדר מסויים, וצפייה בהם בצורת מצגת - באופן אוטומטי. אלבום דיגיטלי הינו קל להפעלה ואתרים רבים (ביניהם גוגל, עם אפליקציית "פיקאסה" שלו) מאפשרים שירות ניהול אלבומים דיגיטליים ללא תשלום באתר. אלבום דיגיטלי באתר גדול ומהימן נשמר לאורך שנים ארוכות, ומאפשר זמינות מכל מחשב ומכל מקום בעולם לתמונות השמורות בו. מבדקים מראים כי כיום 80% מבעלי חשבון משתמש בגוגל, הם בעלי אלבום תמונות דיגיטלי ומשתמשים בשירותים חינמיים אלה.

 צילום דיגיטלי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 

אלבומבום החיים בנויים מתמנות קטנות מבית דפוס אילן בע"מ,
בעזרת התוכנה ידידותית והפשוטה של אלבומבום ניתן לערוך ולסדר את התמונות שאנו בוחרים ואוהבים במיוחד לפי נושאים, תקופות ורגעים שחשוב לנו לזכור. לשלוח את קובץ האלבום אל שרתי החברה, ולקבל בחזרה אלבום מושלם, כרוך בכריכה מהודרת, מודפס בצורה איכותית, ובעל ערך אישי בל יתואר. 

להורדת תוכנה בחינם: www.albombom.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלבוםבום

מאת: אלבוםבוםצילום08/03/101028 צפיות
אלבומי תמונות מספקים פעמים רבות רגעים של נוסטלגיה נינוחה, בהם אנחנו נוסעים אחורה בזמן ומתענגים על רגעים מאושרים שצילמנו.

מאת: אלבוםבוםתרבות דיגיטלית26/01/101391 צפיות
יש לבחור את פורמט הצילום כאשר מצלמים יש להתאים את פורמט הצילום לאוביקט המצולם. כאשר מצלמים נוף וטבע רצוי לבחור במצב מאוזן של המצלמה (מצב רגיל) לעומת זאת, בצילום פורטרטים או דמויות עומדות יש לבחור בפורמט צילום מאוזן אשר מצמצם את הרקע, מדגיש את הדמות ומאפשר לקבל דמות גדולה עד כמה שניתן של האובייקט המצולם.

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182958 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172919 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172216 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172080 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173798 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174049 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171778 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica