חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקמת מעבדות - עובדות על הקמת מעבדות

מאת: מירב רביץמדעי הטבע - כללי10/03/20102955 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זו בעצם מעבדה? מעבדה היא בעצם מקום אשר מספק תנאים תחת ביקורת היאפשרו מחקרים מדעיים.

ישנם הרבה סוגים של הקמת מעבדות, מעבדות רפואיות אשר בהן נעשות לרוב בדיקות גופניות, מעבדות מחשב בהן מתקנים מחשבים, מעבדות טבע בהן מבצעים מחקרים וניסויים, מעבדות צילום - שם כמובן מפתחים תמונות וכן הלאה.

מעבדות נמצאות במקומות שונים, כגון אוניברסיטאות, מוסדות מחקר, בתי חולים, מכללות או כל חברה אחרת אשר מייצרת ציוד טכנולוגי. באמצעות מחקרים אלה ניתן לגלות סוגי רעלים מסוכנים, למצוא תרופות לבעיות ומחלות פיזיות, לפתח ציוד טכנולוגי ועוד. כאשר נמצאים במעבדה יש להזכר שיש כללי מעבדות שאם לא מצייתים להם ישנן סכנות בדרך.

הקמת מעבדות

כיום יש יותר ויותר שימוש וצורך במעבדות אשר יוכלו לספק צרכים ספציפיים לכל ביקוש. הקמת מעבדות כוללת תכנון מודל מעבדה של הפרוייקט המעוצב לפי הנחיות וצרכים של אותו הלקוח. במקרים רבים, ובעיקר במעבדות קטנות, אין צורך בהזמנת ארכיטקט... ישנם מגוון אפשרויות של ציוד מעבדה בשביל הצלחה מקסימלית.

בטיחות משחקת תפקיד חשוב כשזה מגיע לנושא של הקמת מעבדות. על חברה להבין את החשיבות הביולוגית, הכימית או כל מענה אחרי לאותו לקוח. על מעבדה להיות ממוקמת ומעוצבת ע"פ סדר מסוים בשביל להבטיח רמת בטיחות גבוהה. ישנן מעבדות מסוימות שבהן התנאים הם לא יותר מסוכנים מאשר כל חדר אחר. בהרבה מעבדות לעומת זאת, ישנם חומרים מסוכנים היכולים לכלול רעלים מסוימים, חומרים דליקים, חומרים אשר יכולים להתפוצץ וחומרים רדיואקטיבים אחרים. לאור הדברים הללו, כאשר חושבים על הקמת מעבדות יש לפנות אל חברה רצינית ומקצועית לאותו תחום.

תכנון הקמת מעבדות של הטכניון

הטכניון תיכנן לבצע ולפקח על הקמת מבנה חדש של שלוש קומות, על סך בטח כולל של שלושת אלפים מטר מרובע, כוללים הקמת מעבדות הוראה לסטודנטים. העבודה כוללת התקנת מנדפים, הקמת מעבדות, ציוד מעבדות, ריהוט מעבדות, מערכות מיזוג אוויר, הקמת שלד המבנה על המבנה הקיים ועבודות פיתוח סביבתי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירב רביץ

מאת: מירב רביץמדעי הטבע - כללי10/03/104139 צפיות
כאשר מתכננים מפעלי ביוטכנולוגיה צריך לשקול מספר דברים מאוד חשובים בכדי למקסם את יעילות הפרוייקט. יש לשקול שינויים ולהיות גמישים בהתאם, כגון תפעול מערכות במפעל, ארגונומיה, מאוד חשוב להשתמש בפתרונות טכנולוגיים חדשניים, צריך לנתח עלויות לעומת רווח וכמובן ניתוח תוכנית עסקית אופטימלית תוך חשיבה תעשייתית ומבחינה ניהולית

מאת: מירב רביץבוטניקה10/03/109746 צפיות
מערכות מים מטופלים הן מערכות ייצור אשר מתוכננות מראש שיוכלו לעמוד בקיבולת ועומס עבודה עם האפקטיביות הגבוהה ביותר. בכדי לתכנן מערכת כזו צריך להנדס מערכת מים מטופלים מאוד מסוימת ע"פ הדרישה עם הרבה מחשבה כלכלית, וכמו כן החלטות אשר יהיו חסכוניות בצריכת חשמל, מים ואנרגיה. מערכות מים מטופלים הן מערכות קריטיות בכל הליך ייצור אשר דורש איכות מתמשכת לטווח ארוך.

מאמרים נוספים בנושא מדעי הטבע - כללי

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/195997 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: עידן אברהמימדעי הטבע - כללי24/11/19145074 צפיות
מריחואנה עשויה מקנאביס, שהוא צמח דביק ועשיר, ועל מנת להשתמש בו בסיגריה מגולגלת או במכשיר אידוי - וופורייזר, יש צורך להשתמש באמצעי כלשהו על מנת לגרוס אותו. גריינדר (המכשיר, לא האפליקציה) הוא בדיוק הכלי למטרה הזו, והופך את השימוש לקנאביס לקל ב-ה-ר-ב-ה.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי30/10/1918594 צפיות
- כמה מספרים עקביים צריך כדי להוכיח שיש חייזרים... טלסקופים סורקים את השמיים בכל רגע, בתקווה למצוא סימן לאינטליגנציה, למציאת גל רדיו שאיננו אקראי. בינתיים, במעבדת הגנטיקה משתמשים במיקרוסקופים כדי לפצח את המכונה הביולוגית הנקראת: "חיים".

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי29/10/196187 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים.

מאת: ניב אבןמדעי הטבע - כללי07/12/157416 צפיות
בחנו היטב את שנות הניסיון של המשרד. ככל שיהיה יותר ניסיון לעורכים שבמשרד זה כך השירות שתקבלו יהיה מקצועי יותר מכיוון שישנם תהליכים של רישום שנמשכים שנים רבות ואתם לא ממש רוצים לקבל שירות מאדם שטרם הספיק לחוות תהליכים אלו מתחילתם ועד לסופם על מנת להכירם בצורה הטובה ביותר.

מאת: אוריה חןמדעי הטבע - כללי24/07/157430 צפיות
מי לא רוצה עגבניות אורגניות וטריות ללא חומרי הדברה מהחצר בבית? כך תלמדו איך לגדל צמח עגבנייה מוצלח אצלכם בבית בכמה צעדים פשוטים. למה אתם מחכים?

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/157289 צפיות
ציוד למעבדות אשר אותו סטירר מגנטי נמנע על סוגיו השונים, הוא ציוד רגיש בעל תפקיד חשוב ומשמעותי בתפקוד המעבדה. מהסיבה הזאת גם אם אתם מחפשים בוחש מגנטי וגם אם אתם מעוניינים בציוד מסוג אחר, חשוב שתקפידו לשים דגש על כל הפרטים והתכונות של הפריט המבוקש

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica