חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכות מים מטופלים - הסבר על טכנולוגיות מים מתקדמות תכנון ומידע על מערכות מים מטופלים

מאת: מירב רביץבוטניקה10/03/20109747 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המים ברוב חלקים של הארץ בעיתיים. אבנית זה דבר מעיק כשזה נוגע לנושא המים במערכות הקירור. מערכות מים מטופלים הן פתרון טוב. מערכות מים מטופלים הן מערכות ייצור אשר מתוכננות מראש שיוכלו לעמוד בקיבולת ועומס עבודה עם האפקטיביות הגבוהה ביותר. בכדי לתכנן מערכת כזו צריך להנדס מערכות מים מטופלים מאוד מסוימת ע"פ הדרישה עם הרבה מחשבה כלכלית, וכמו כן החלטות אשר יהיו חסכוניות בצריכת חשמל, מים ואנרגיה.

מערכות מים מטופלים הן מערכות קריטיות בכל הליך ייצור אשר דורש איכות מתמשכת לטווח ארוך. כיום ישנם מערכות בקרה מתקדמות אשר תומכות באיסוף נתונים לאורך תקופות זמן מאוד ממושכות אשר מספרן עולה בשנים. ישנם גרפים מכל סוג כגון גרפים של פרמטרים של מוצקים כללים, פילוג גודל חלקיקים, הגבה, ספירת חיידקים וכדומה, דוחות שימושיים וכל זאת בכדי להבטיח ולידציה אידיאלית לפי הנדרש וניתוחים מדויקים. הן מונעות שיקוע אבנית בשטחים רטובים של מגדלי קירור, מונעות שיקוע אבנית בצנרת בפנימית, מבטיחה אספקת מים עם מערכת אשר ממזערת בעיות בצורה אוטומטית. ניתן לשלוט עליהן מרחוק עם מערכת בקרה.

ניתן למצוא מערכות מים מטופלים בתחום החקלאות. עם מינון מים אוטומטי בהתאם לצרכי משק ניתן לשלוט בכמויות מים מדויקות עם טכנולוגיה אשר ממזערת בעיות פוטנציאליות. ישנן מערכות מים מטופלים מאוד מתקדמות היום. מערכות מים מטופלים כיום כוללות טיהור מגזים עם ממברנות מגע. לפי הבקשה, ניתן להכיל תכנון אגירה חכם, לחסוך באנרגיה, חשמל ומים ובכך בכסף וגם לחשב השגת ביצועים במצב אופטימלי.

ישנן מערכות אשר נסתמות מהר, אך באוניברסיטה בן גוריון מצאו דרך - אוסמוזה הפוכה; כאשר דרושה איכות מים טובה עם מזהמים בגודל קטן מאוד, או אם יש חוסר מזהמים מגודל מסויים, בוחרים אוסמוזה הפוכה. גודל החלקיקים שיעבור את הסינון יהיה 0.1-1 ננומטר. מתקינים שורת ממברנות חצי חדירות, בניצב לזרימה, ומזרימים מים בלחץ גבוה ובקצה השני מקבלים מים באיכות גבוהה. אוסמוזה הפוכה, מים באיכות שתיה אך לא טעימים בגלל חוסר במלחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירב רביץ

מאת: מירב רביץמדעי הטבע - כללי10/03/104139 צפיות
כאשר מתכננים מפעלי ביוטכנולוגיה צריך לשקול מספר דברים מאוד חשובים בכדי למקסם את יעילות הפרוייקט. יש לשקול שינויים ולהיות גמישים בהתאם, כגון תפעול מערכות במפעל, ארגונומיה, מאוד חשוב להשתמש בפתרונות טכנולוגיים חדשניים, צריך לנתח עלויות לעומת רווח וכמובן ניתוח תוכנית עסקית אופטימלית תוך חשיבה תעשייתית ומבחינה ניהולית

מאת: מירב רביץמדעי הטבע - כללי10/03/102956 צפיות
כיום יש יותר ויותר שימוש וצורך במעבדות אשר יוכלו לספק צרכים ספציפיים לכל ביקוש. הקמת מעבדות כוללת תכנון מודל מעבדה של הפרוייקט המעוצב לפי הנחיות וצרכים של אותו הלקוח. במקרים רבים, ובעיקר במעבדות קטנות, אין צורך בהזמנת ארכיטקט... ישנם מגוון אפשרויות של ציוד מעבדה בשביל הצלחה מקסימלית. ישנם הרבה סוגים של הקמת מעבדות, מעבדות רפואיות אשר בהן נעשות לרוב בדיקות גופניות, מעבדות מחשב בהן מתקנים מחשבים, מעבדות טבע בהן מבצעים מחקרים וניסויים, מעבדות צילום - שם כמובן מפתחים תמונות וכן הלאה.

מאמרים נוספים בנושא בוטניקה

מאת: מורן קידןבוטניקה07/08/134712 צפיות
וירוס מוזאיקת המלפפון הוא נגיף הפוגע בעלי הצמחים ובגבעולים שלו. לווירוס זה יש תפוצה רחבה (עולמית) והוא פוגע במגוון רחב מאוד של צמחים.

מאת: Nature.Techבוטניקה03/10/128667 צפיות
במאמצינו להבין את הישראלי הממוצע, את זה שכן חולם שתהיה לו גינה פרטית ומניבה בבית, גילינו שפחד וספקות רבים שוכנים בו בנוגע להתקדמות לגידולים הידרופונים.

מאת: ask4web קידום אתריםבוטניקה28/05/128666 צפיות
עיצוב גינות כיום איננו דומה ולו במקצת לעבודות עיצוב גינות בעבר. כיום עיצוב גינות ישראלי רכש לו מקום מכובד של כבוד מול כל מדינה מערבית מתקדמת. על זאת ועוד במאמר הבא

מאת: ask4web קידום אתריםבוטניקה14/05/128763 צפיות
מאמר בנושא עיצוב גינות לבית או למשרד

מאת: ask4web קידום אתריםבוטניקה02/02/128891 צפיות
בכל הנוגע עבור עיצוב גינות חוקי המשחק השתנו. מה שפעם היה בגדר תחביב למשוגעים לדבר כיום עיצוב גינות הינו מקצוע מוסמך על פי לימודים נוקשים. כיום יודעים כולם בניגוד לעבר כי עיצוב גינות הינו תחום עיסוק למקצוענים והתמורה למגע ידו של בעל מקצוע מוסמך בנושא הוא חסר תקדים. על זאת ועוד במאמר המרתק הבא

מאת: ask4web קידום אתריםבוטניקה22/01/128992 צפיות
מדוע וכיצד מתכננים גינה מכל סוג שהיא לקראת החורף? על אלו דברים חשוב לשים דגש? מה יעלה בגורלם של צמחי קיץ שכעת חשופים לפגעי מזג האויר הקר? על כך ועוד רבים במאמר המרתק הבא אודות תכנון גינה כמו גם עיצוב גינות

מאת: ליבובבוטניקה28/08/119383 צפיות
כל אחד רוצה ליהנות מגינה ירוקה ומטופחת, אבל אין ספק כי תחום הגינון בארץ ישראל מציב בפנינו אתגרים רבים. אין הדבר משנה לצורך העניין אם מדובר בגינה פרטית, בגינה של בית משותף, בגינה של בית עסק או מוסד, או בגינה ציבורית. מדינת ישראל היא מדינה שטופת שמש ודלה באופן יחסי במשקעים. כתוצאה מכך, אנו נמצאים במשטר מים קפדני למדי. בנוסף, העברת הטיפול בנושא אספקת המים לידי תאגידי מים, הביא להתייקרות משמעותית בעלותם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica