חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד כדאי לבטח את האופנוע שלך כנגד תאונה?

מאת: אופנועי השרוןביטוח10/03/20108498 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תאונות אופנוע – אסון לאומי
אין חולק על העובדה שתאונות דרכים בארץ עברו כל סטטיסטיקה נורמלית. מדובר בתופעה רחבת היקף שנדמה שרק גדלה עם כל יום שעובר.

לכל תאונת דרכים, יש היכולת להיות קטלנית, אך כשמדובר על תאונות אופנוע הפוטנציאל הזה עולה בתלילות. רוכבי האופנועים, בניגוד לנהגי הרכבים, חשופים לחלוטין והסיכון להיפגע בתאונות אופנוע  פשוט גדול הרבה יותר.

גזרת משרד האוצר – נוקשה מדי או תואמת מציאות?
לאור שכיחותן של תאונות אופנוע בארץ, נדמה שגזרת משרד האוצר היא בסך הכול פתרון להליך שלא היא התחילה. הגזרה רק מגישה ערעור שכנגד אל מול תאונות אופנוע רבות וקטלניות שסובבות אותנו.
האם לא נכון לומר שמחיר הביטוח הוא בעצם מראה?
האם לא נכון לומר מחיר הביטוח מראה את המציאות וביחס ישיר אל מול כמות גבוהה של תאונות אופנועים?


נהגי האופנועים מעלים טענות הגיוניות כנגד העלאת מחיר הביטוח:
1. התמוטטות כלכלית – ייקור מחיר הביטוח משמעו עבור רבים מבעלי האופנועים ויתור על האופנוע לטובת מכונית כיוון ובמצב החדש, לא ישתלם כלכלית להחזיק אופנוע.

2. עולם פחות ירוק – כל בעל אופנוע שלא יוכל להחזיק יותר באופנוע שלו ייאלץ לעבור לנהוג במכונית שזיהום האוויר שהיא גורמת רב יותר. 

3. החרפת הפקקים – יותר מכוניות בכבישים אומר יותר פקקים.


תרבות הנהיגה של נהגי האופנוע
על פניו, אי אפשר להתווכח, הטיעונים של רוכבי האופנועים מבוססים ונכונים. עם זאת, נראה שאין מנוס מן העובדה שלאור תאונות אופנוע רבות כל כך חייבים לייקר את מחיר הביטוח. בגלל אותם רוכבי אופנוע מסוכנים, מתייקר שוב ושוב מחיר הביטוח של אופנועים בישראל שכן כמות תאונת אופנוע שכזו מחייבת ייקור של מחיר הביטוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופנועי השרון

מאת: אופנועי השרוןמוטוריקה07/04/101299 צפיות
החוויה של רכישת אופנוע או קטנוע חדש, יכולה להיות אחת המרגשות והמהנות ביותר עבור כל רוכב. עדיין, עליך לקחת בחישוביך שאם לא תקפיד על כמה כללים חשובים, תראה בדיעבד כי העסקה יכולה להתגלות כטעות חייך, והיא תגרור אחריה לא מעט אי נעימויות.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח

מאת: טלי גלביטוח07/11/129084 צפיות
בניגוד אל ביטוח חובה, ביטוח צד ג' משתייך אל ביטוחי הרכב הנחשבים כביטוחי רשות. חשוב לציין כי ביטוח זה אינו מבטל את החובה של רכישת ביטוח חובה לרכב.

מאת: משה אלוןביטוח11/10/128741 צפיות
משרד התחבורה מחייב כעת כל בעל רכב לתקן את הרכב שלו במוסך מורשה בלבד. זה אומר שפז'ו ירושלמי יוכל להיות מתוקן רק במוסך מורשה פז'ו בירושלים. אי אפשר לשלוח אותו למקום אחר, ואם עשיתם כן – בעת מעמד הטסט תפסלו ותצטרכו לעשות טסט מחדש. כלומר, מוסך פז'ו בירושלים הוא המקום היחיד שאפשר יהיה לעשות בו טסט, נקודה. זו הצעת חוק ממשלתית שנכנסת לתוקף ב-1 לינואר 2013.

מאת: Efratביטוח09/09/128493 צפיות
הממשלה מחייבת, מאז ראשית ימי שנות השבעים – עשיית ביטוח רכב חובה לרכבים ממונעים, כפי שהם מוגדרים בפוליסה. תקופה ארוכה שנמשכה כשלושים שנים, מחירי הפוליסות בביטוח חובה היו אחידים, ושולמו לחברה אחת ויחידה- אבנר. החל משנות האלפיים, הרפורמה בביטוח רכב חובה גרמה לכך שחברות הביטוח קיבלו רשיון לממכר פוליסות ביטוח רכב,

מאת: Efratביטוח18/07/128609 צפיות
ביטוח רכב הינו מוצר המגיע ב"אריזת סטנדרט", אולם המבוטח יכול לבחור בין הרכבים שונים של סעיפים בפוליסה, שאלו הופכים את המוצר למתאים יותר עבורו. בתוך כל סעיף שכזה יכולים להמצא מונחים "חלקלקים" בביטוח, אשר אינם מובנים במלואם בזמן רכישת הפוליסה

מאת: דניאל טולדנוביטוח24/06/128538 צפיות
למי מאיתנו אין דברים היקרים לליבנו. הדברים האלה לא רק עלו לא מעט כסף, אלא יש להם גם ערך אישי בשבילנו. בגלל זה, כדי לשמור על רכושנו, חשוב לוודא שיש ביטוח שיכסה נזקים במקרה של גניבה.

מאת: Efratביטוח01/05/128636 צפיות
מחפשים לחשב את מחיר ביטוח החובה שלכם? כנראה שאתם צריכים מחשבון ביטוח חובה. מחשבון כזה יידע לספק לכם בתוך דקות את מחיר הביטוח כפי שמעודכנת נכון לאותה השעה. בקולביט תוכלו לקבל כזה שירות – כל שאתם צריכים לעשות זה להכניס את פרטיכם למחשבון ביטוח החובה שלנו ואנחנו מנגד מבטיחים לחזור אליכם בתוך דקות אל מספק הטלפון ולספק לכם את המחיר אותו רציתם לדעת בעבור רכבכם.

מאת: רינתביטוח23/02/128603 צפיות
על פי חוק כל מי שיש לו רכב חייב לעשות ביטוח רכב. אבל יש שלושה סוגי ביטוח רכב ועל פי חוק יש חובה לעשות רק סוג אחד של ביטוח רכב. ביטוח רכב זה נקרא באופן מאד ברור ביטוח חובה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica