חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך השלם לקניית אופנוע/קטנוע

מאת: אופנועי השרוןמוטוריקה07/04/20101300 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החוויה של רכישת אופנוע או קטנוע חדש, יכולה להיות אחת המרגשות והמהנותביותר עבור כל רוכב. עדיין, עליך לקחת בחישוביך שאם לא תקפיד על כמה כללים חשובים,תראה בדיעבד כי העסקה יכולה להתגלות כטעות חייך, והיא תגרור אחריה לא מעט אינעימויות.
נתחיל בעובדה שמדובר באחת מהעסקות הכלכליות שמחייבות אותך להוציאסכום כסף נכבד.

ההיבטים שיוצגו חייבים להיות חלק מהחלטתך כבר במהלך המחשבה על רכישת אופנוע חדש,אחרת ייתכן שתמצא עצמך בבעיה.

כיצד קונים אופנוע?
1. כדאי ביותר שתגדיר מראש מהם הצרכיםוהשימושים המרכזיים שתעשה באופנוע החדיש שלך. השתדל מאוד לא לקנות אופנוע שלא מתאיםלך מבחינת מימדי גופך ו/או ניסיון הרכיבה שלך.

2. הגדר לעצמך את התקציב המתאים לאופנוע או לקטנוע וזכור שהעלות לא מסתיימת אךורק בתשלום עבור האופנוע או הקטנוע עצמו, כפי שיש לא פעם נטייה לחשוב (במיוחד במקרהשל רוכבים לא מנוסים).


רצוי לשקלל עלויות אחרותכמו:
1. ציוד מיגון עבורך.
2. ביטוח חובה, ביטוח ג' וביטוח מקיף. 
3. הוצאות הדלק, עלות הצמיגים, טיפולי התחזוקה המונעתוהבלאי.


יבואני הרכב הדו גלגלי מציעים כל מיני הטבות בכדי לתמרץ אתכםלהיכנס אל אולמות התצוגה שלהם ולקנות אופנוע חדש. אין ספק שהתחרותיות הזו מצויינתעבורך וכדאי לנצלה, אך אנא ממך, אל תתפתה למתנות חינם. שרות מקצועי ואדיב במוסך הואשיעזור לך בהמשך הדרך, וכדאי שתתחיל להטמיע זאת. לעומת זאת, רכישה באמצעות אשראיבריביות מועדפות או עסקות מימון וטרייד-אין הן בהחלט הטבות מבורכות, וכדאי לבדוקאותן ברצינות יתרה ולא לפסול אותן על הסף.

טרייד אין:
עסקות טרייד אין, במהלכן רוכש היבואן את האופנועהישן שלך ומזכה אותך בסכום מסוים מערכו, עדיין לא פופולריות במדינתנו בהשוואהלמדינות ארה"ב, קנדה ואירופה. זאת למרות ששירותי הטרייד אין מציעים לא מעט יתרונותונוחיות עבורך. מדוע? ובכן, השרות עולה כסף, ונראה שחלק לא קטן מהצרכנים הישראליםעדיין לא מוכן לשלם על שירות, אבל יודע לדרוש אותו. כדאי לשמוע ואף להקשיב (יש הבדלבין השניים) למה שיש לסוכן המכירות להציע לך, היות וייתכן כי דווקא במקרה הספציפישלך, תיווכח שמוצעת לך עסקה די משתלמת בדרך אל חלוםהאופנוע.


ההיבט הראשון - אחריות
הנושא הראשון שעליךלחשוב עליו ברצינות רבה ובהקפדה יתרה, היא האחריות שאתה מקבל על האופנוע מהיבואן,היות וזו מהווה את אחד מבין שני הגורמים המשמעותיים ביותר מבחינתך. האחריות עשויהלהיות של היצרן או מאת היבואן, אם כי ספק אם יש לכך השפעה ישירה עליך, הלקוח.ההחלטה של היבואן אם לבחור באחריות יצרן או להעניק ללקוח אחריות שלו,  נעשית עלפי לשיקולים כלכליים.

ההיבט השני, והחשוב מכול - החולשה של הענף הדו גלגליהמקומי
איפה עליך לטפל באופנוע/קטנוע? 

לך תמיד למוסך מורשהשקיבלת עליו המלצות.

ודא שהחלפים בהם משתמש המכונאי חדשים, תקיניםותקניים.

התעקש לקבל חשבונית וקבלה על כלתיקון.


לסיכום:
זכור כי צורת התחזוק של האופנועמשפיע במישרין על כמות המרשרשים בכיסך ועל דרגת הבטיחות של האופנוע.

בברכת נסיעה טובה,

אופנועי השרון | אופנועים למכירה , אופנועי , מוסך אופנועים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופנועי השרון

מאת: אופנועי השרוןביטוח10/03/108501 צפיות
תאונות אופנוע – אסון לאומי אין חולק על העובדה שתאונות דרכים בארץ עברו כל סטטיסטיקה נורמלית. מדובר בתופעה רחבת היקף שנדמה שרק גדלה עם כל יום שעובר.

מאמרים נוספים בנושא מוטוריקה

מאת: רוני הכהןמוטוריקה28/01/181172 צפיות
היום רואים יותר ויותר סוגים של רכב היברידי אשר מציע את הנוחיות של נסיעה ברכב שעובד עם תדלוק רגיל, לצד האפשרות הנוחה לא פחות שכוללת טעינת הבטרייה והתנעה חשמלית של הרכב לנסיעה שקטה מאי פעם. מה זה אומר לגבי ענף ייצור כי הרכב בשנים הבאות?

מאת: אמיר פטיטומוטוריקה22/09/143333 צפיות
אם אתה רוצה לדעת איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית בישראל אז הגעת למקום המושלם. הסיבה היא שהרבה אנשים שמחפשים איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית חושבים כבר בהתחלה על למצוא קורס כזה בגרמניה או במדינות אחרות באירופה.

מאת: ELDADמוטוריקה03/08/142723 צפיות
קוילאברים לרכב הם מערכת בלימת זעזועים שכיום מותקנת באלפי רכבים בישראל, לרבות רכבי שטח גדולים שכידוע סופגים את כמות הזעזועים הגדולה ביותר כאשר הם בשטח. הנה מידע חשוב בנושא.

מאת: רוני מיכאלמוטוריקה08/08/132698 צפיות
כאמור, ברכב ובתעשייה אבל גם בבית - למשל במאוורר ובמוצרים חשמליים אחרים, וגם בתעשייה הרפואית, טכנולוגיה מדעית מתקדמת ובמפעלים.

מאת: ליאת מנדלסוןמוטוריקה07/07/131656 צפיות
אין זה סוד שניתן למצוא ברחבי מדינת ישראל המון כלי רכב על הכביש. באופן טבעי כל כלי רכב מכל סוג שהוא מכיל בתוכו מצבר. תפקידו של המצבר פשוט – לספק לכלי הרכב חשמל על מנת שזה יוכל להתניע, לצפור, להדליק אורות ואפילו לשמוע מוזיקה.

מאת: webresult - קידום אתריםמוטוריקה05/11/128480 צפיות
רוצים לדעת איך קונים מצברים בצורה נכונה ובטוחה? מאמר מאת מצברי שלו יסביר בדיוק איך עושים זאת.

מאת: עיסא פאידמוטוריקה26/10/128617 צפיות
צמיגים לא איכותיים וללא תו תקן עלולים להוות סכנה ממשית לחייהם של אלו הנמצאים בתוך הרכב ובכלל לאנשים הנוהגים בקרבת רכב זה. צמיגים לא איכותיים עלולים להתפרק במהלך הנסיעה, לגרום לרכב להחליק מחוץ למסלולו ובמקרים אף גרועים יותר להתהפך תוך כדי נסיעה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica