חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מוצאים מקום לכנס במחיר קטן?

מאת: רן ביטון עסקים - כללי28/02/20091548 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כנס אינו חייב להיות הוצאה יקרה במיוחד, וודאי שלא כיום כאשר בפני המגזר העסקי אלטרנטיבות כה רבות.

גם אינכם מתמחים בכלכלה, אתם ודאי יודעים לגבי כלל ההיצע והביקוש -  ככל שדבר מבוקש יותר, עלותו גבוהה יותר. זה כמובן תקף גם לגבי ארגון כנס.

מתי נערוך את הכנס ?

החודשים המבוקשים ביותר עבור כנסים הם חודשי הסתיו, האביב ותחילת הקיץ (למרות שבתקופה זו נוטים יותר לערוך ימי גיבוש). העובדים והקולגות הנופשים חוזרים מן החופשות ומחו"ל, מזג האוויר יחסית נוח וכו'.

כדאי לקחת בחשבון שגם במקומות כאלה המציעים מחיר אחיד במשך כל השנה, סיכוי טוב יותר כי הבעלים יוכלו להתגמש ולהוריד את המחיר.

על אף שעבודת המשרד תצטרך להדחות ביום, כנסים המתקיימים בשעות הבוקר והצהריים הם כמובן משתלמים יותר מאשר כנסים המתקיימים בשעות הערב. רמת הריכוז בקרב רב האנשים היא גבוהה יותר דווקא בשעות המוקדמות.

באיזה יום יערך הכנס ?

מבין ימי השבוע, היום המבוקש ביותר לכל אירוע שהוא הוא יום חמישי, ובפרט בחברות שבהן העובדים אינם מגיעים למקום העבודה בימי שישי (רק 40% על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה). בקרב לא מעט מהמקומות לאירועים עסקיים עלות כנס ביום חמישי, ובפרט בערב, עולה יותר מכל יום אחר ובעלי המקום דורשים גם מספר מינימום של משתתפים גבוה יותר מאשר בכל יום אחר.
ימי חמישי בערב וגם ימי ראשון בבוקר הם פקוקים במיוחד, כדאי לקחת בחשבון שייתכן וכתוצאה מכך יהיו עיכובים בהתחלה ובתוכנית.

קייטרינג ?

אספקט נוסף שיכול לעזור לכם לחסוך בתקציב לטובת הכנס נובע גם הוא מבחירת המקום. ככלל, מקום המוצע להשכרה ודורש בחירת קייטרינג בנפרד הוא תמיד יקר יותר ממקום שווה-ערך, שמחזיק קייטרינג משלו.

נסו למצוא מקום לערוך בו את הכנס שמציע גם את האוכל ממטבחו. אם המקום מוצא חן בעיניכם, בדקו את התפריט. אם האוכל לא נראה לכם או לא טעים דיו לטעמכם, חפשו מקום אחר. כיום לא חסרים מקומות בהם ניתן לערוך אירועים, ייחודיים ונעימים, כך שסביר להניח שבסוף תמצאו את מבוקשכם גם מבלי לשלם מחיר יקר יותר.

כמות המשתתפים

עוד דבר שיש לשים אליו לב: יש לכם 250 אורחים לכנס. תוך כדי תכנון וארגון מצאתם מקום אטרקטיבי ואשר מצא חן בעיניכם, אולם הוא מתאים ל-800 איש ככל הנראה, תצטרכו לשלם על מינימום של 400 משתתפים. נסו לחשוב כיצד לנצל זאת בחוכמה.

הפרטים הקטנים

לפני שאתם חותמים על העסקה מול המקום שימו לב לעוד מספר פרטים קטנים שעולים הרבה :

בחלק מן המקומות גובים תשלום נוסף עבור תאורה, הגברה, עזרים טכניים למרצים, במות, שולחן נואמים וכו'. בדקו איזה ציוד נדרש לכם בדיוק ובקשו להוסיף זאת להצעת המחיר.

אנו מאחלים לכם כנס מוצלח ונעים.

 



תגיות המאמר: כנסים, כנס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רן ביטון מנכ"ל חברת לי קל חתונה  מעל 26.000 מתחתנים במשך עשרים שנים של אירועים. www.lee-kal.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן ביטון

מאת: רן ביטון תוכנה28/08/111592 צפיות
אבל מה אפשר לעשות אם דווקא כעת המחשב לא תקין? איך שוכרים טכנאי מחשבים? האם ניתן להגן על המחשב הביתי ללא כל וירוס? אילו מחשבים חדשים הכי מומלצים לרכישה?

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות – כללי21/06/102037 צפיות
אם המחיר נשמע לכם יקר מדי אבל אתם ממש אוהבים את המקום נסו לנהל משא ומתן, אם יש לכם חתונה גדולה זה אפשרי חתונה קטנה? זה יהיה קשה, נסו להתפשר תאריך החתונה.

מאת: רן ביטון הפקות אירועים21/06/101477 צפיות
איך מארגנים חגיגת בר מצווה שתשקף את מלוא חשיבותו של היום המיוחד ומהן האפשרויות הקיימות לציון האירוע? איך מוציאים גן אירועים אולם ואיך עושים זאת נכון?

מאת: רן ביטון הפקות אירועים18/06/101484 צפיות
בפגישה עם מפיק תצטרכו להחליט ביחד עם מספר דברים חשובים למשל: היכן תרצו לחגוג? אולם? גן אירועים קטן? מסעדה?

מאת: רן ביטון חתונות17/06/101452 צפיות
עבודה טובה של צלם לשם הדגמה, משפיעה הן על המארגנים והן על המוזמנים - אוכל טוב, שתייה טובה, מוסיקה מקפיצה, סרט חתונה ערוך בצורה מקצועית, צוות הגשה נעים הליכות - כולם אחראים להפוך את האירועים הכי משעממים לאירועים הכי מדהימים, או אירוע שנועד לרגש לאירוע שעדיף שלא התרחש.

מאת: רן ביטון להקות אירועים28/05/101853 צפיות
מחיר תקליטן לחתונה נע בין 3,000-6,000 ₪, בעוד תקליטן לבר מצווה עולה כמחצית. תקליטן אשר דורש מחיר שנשמע לכם נמוך מדי כנראה שאינו בטוח בעצמו, ועדיף לבחור באדם מנוסה יותר לעבודה.

מאת: רן ביטון צילום אירועים28/05/101706 צפיות
אם אתם מעוניינים לשכור לאירוע שלכם גם צלם וידאו וגם צלם סטילס, מומלץ לשכור צוות צלמים לחתונה מאותו הסטודיו, מכיוון שכך ניתן לחסוך עשרות אחוזים על המחיר הסופי.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231734 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222640 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221813 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221863 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222047 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221914 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221515 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica