חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטבח על

את הדגים הביאו מהבריכות שבסביבה, את התפוחים קטפו מהמטע הסמוך, את הירקות ליקטו מהגינה. האוכל שמוגש במסעדת "בית שלום" הנמצאת במטולה, הוא סוג של אוכל קולינרי שזורם עם הזמן העכשווי. את הקינוח, שלא נשכח לפספס מהעוגה של סבתא יוכבד.

למטולה אפשר להגיע באחד הימים החורפיים של השנה, בנסיעה זהירה, בתוך ענן של ערפל, שיבלע אתכם לתוכו, כבר מאזור קריית שמונה. לאחר נהיגה איטית וארוכה, העיירה הצפונית והקטנה, תתגלה לכם מבין שמיכת העננים הנמוכים ותיראה כגלויה שנשלחה משוויץ.

לאחר טיול רגלי לא ארוך, בקור הגלילי, כדאי להתרווח לארוחה במסעדת "בית שלום" ששוכנת בבית אבן עתיק יומין מראשית המאה הקודמת שמתאים ביותר ליום קריר ולטרוף ברעבתנות את התפריט.

אם יורד לכם גשם זלעפות, הוא לא יותיר לכם ברירה, אלא להזמין את קדירות המרק הגדולות והמהבילות שיחמם אתכם וישחרר אתכם מהתכווצות הקור. מרקים אלו הם מסוג עלים ירוקים שנרקחו מעשבי העונה ונזידים כפריים סמיכים גדושים בירקות עשירים מאוד ויחממו לכם את הנפש.

מיקבי הגולן הסמוך יגישו לכם בקבוק יין שרדונה שמתאים במיוחד למאכלי המטבח החלבי שמוצעים בניגוד למסעדות הבשריות שבאזור.

ב "בית שלום" מגישים מאפי קישים מבטטה עם רוזמרין וגבינות הבית בצמוד לירקות טריים וגם פטריות ממולאות בגבינות עיזים שהועשרו באגוזים שבורים וגלילות החצילים ממולאות בגבינה עם רוטב עגבניות.

בכל המנות שיוגשו ניכר שהושקע מאמץ רב בטעם ביתי לעומת המסעדות של אוכל מהיר המוגש בתל אביב.

כשתגיעו למנות העיקריות תנסו את דג הפורל המעושן, שבוצע בו הסרת שיער וקשקשים מקצועית, המגיע מנחל דן הסמוך. הדג מוגש בצמוד לאורז בר בצבע חום בקערית נפרדת ומצטיין בעושר של טעמים ארומטיים במיוחד, או שתנסו את דג הסלמון הצלוי ברוטב שמנת פלפלת הנראה כיצירה מושלמת בהתגלמותה.

לבסוף מגיע שלב הקינוחים, שאי אפשר שלא להזמין כמה סוגים, כמו עוגת גבינה רזה אפויה, עוגת תפוחי המטע, מעשה ידיה של סבתא יוכבד ממרשם בן מאה שנה, עוגת כדור שוקולד נמס בפה בנגיעות של תפוז ואגוזים ליד גלידת שמנת בטעם וניל מכוסה בקצפת.

כל התענוג הזה יעלה לכם, עם היין, בסביבות שלוש מאות ₪ לזוג הכולל תוספת שירות.

מי שמגיע בשעות הבוקר, ייהנה מפלטת גבינות ענקית, דגים כבושים טבולים בתוך שמנת ותפוחים, איקרה על בסיס רסק תפוחים. מאפים, סלטים, ביצים ושתייה קלה וגם חמה והכל מעשה ידיו של חיים הבעלים של המקום.

מסעדת "בית שלום" היא מסעדה מסורתית שצמודה לתפריט קבוע, שנותן לה את צביונה הייחודי.

מסעדת "בית שלום" ברח' הראשונים 28 במטולה 04-69-40-767

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניש קוסמטיקס

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער25/02/121366 צפיות
הזמן המתאים ביותר לבצע הסרת שיער באוזניים, הוא כשהשיער החל להופיע באוזניים, בעודו כהה ובעל מסוגלות לקלוט את קרני אינפרא אדום. אבל מה שקורה במציאות הפוך לגמרי....

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער14/02/121364 צפיות
בטיפולי הסרת שיער במפשעה עצבו לכם את המפשעה בגילוח לפי הצורה המוגמרת אליה אתם רוצים להגיע. את השיער שאינכם מעוניינים להשאיר, אם בכלל, עליכם לקצר למראה אסתטי והקפידו להגיע לטיפול מקולחים ונקיים.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער08/01/121147 צפיות
כל שעלינו מוטל לעשות כציבור אכפתי, הוא להיכנס לאינטרנט ולבדוק מחירים. אם כבר הגעתם למכון, כדאי לשאול את המטופלים הממתינים, בלי להתבייש, את השאלות הבאות: האם הם מחכים הרבה זמן, עד שהם נכנסים לחדר הטיפולים? אם הם מרוצים מהתוצאה? כמה זמן הם כבר בטיפולים? האם יש להם מטפלת קבועה? האם המכון נקי? ועוד.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער18/12/111716 צפיות
... עוצמה זו אינה יכולה לעולל כל רע למערכת השמע מכיוון ש הסרת שיער באוזניים מבוצעת על חלקה החיצוני של האוזן – על אפרכסת האוזן (האוזן החיצונית), נקודה שרחוקה מעור התוף...

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111843 צפיות
הסרת שיער בישבן מתבצעת כשהמטופל נמצא בשכיבה ונמשכת 20 - 30 דקות. הסרת שיער בפי הטבעת מתבצעת כאשר המטופל עומד על ארבע, כבתנוחת חתול ובפיסוק קל ונמשכת 5 דקות לכל היותר.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111426 צפיות
הסרת שיער בישבן כי: במקלחת, רק לאחר שסגרתם את דלת המקלחון, אתם מסירים את המגבת...הישבן השעיר נחשף...אתם שומעים את הנחת הרווחה שלכם ויודעים שמחר הולכים בטוח על הסרת שיער בישבן.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111333 צפיות
שיעור האנשים שסובלים מקולואיד שהיא הצטלקות יתר מבין 100 מטופלי הסרת שיער בלייזר, הינה בין 5 ל – 10 מקרים והתופעה מוכרת בין העוסקים בתחום.

מאמרים נוספים בנושא טיולים משפחתיים

מאת: tiloniטיולים משפחתיים20/05/196145 צפיות
Israel is a Middle Eastern country on the Mediterranean Sea, which is recognized by Jews, Christians and Muslims as a sacred land. It has long been known to hold many sites with religious and spiritual significance.

מאת: ניב אבןטיולים משפחתיים23/08/172042 צפיות
בעוד רבים נזכרו כי אין להם מקום מסודר לחופש קצר עם הילדים, וכל המחירים באילת הרקיעו לשחקים לא הגיוניים, עדיין ישנה האפשרות לצאת מן השגרה ולחפש אחר השכרת קרוואן שבו כולם יכולים לנוע אל עבר הנופים הכי יפים שיש לארץ הקטנה שלנו להציע.

מאת: ליאורטיולים משפחתיים07/03/171451 צפיות
מלונות בירושלים בפסח, מספקים לכם הזדמנות, לחופשה אביבית מוצלחת מאוד. בירושלים יש מזג אוויר נעים מאוד, בחודשי האביב. ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, וגם העיר הכי מאוכלסת במדינה.

מאת: articlestbdטיולים משפחתיים28/02/171336 צפיות
למה צריכים הסעה לנתב"ג ומה יתרונותיה? מה לגבי שיקולים כלכליים? תשובות בגוף המאמר.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161887 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161698 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/162076 צפיות
עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica