חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיקור סיני

מאת: ask4web אסק4רפואה סינית21/03/2010845 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיקור סיני היא שיטת טיפול להקלה ופתרון לבעיות כאב. דיקור סיני היא שיטת טיפול מוכרת בארץ וניתנת במסגרת קופות החולים, רופאים רבים רואים בשיטת דיקור סיני כאחת משיטות הטיפול הטובות אך לא כולם יודעים כיצד עובדת השיטה.

דיקור סיני – כיצד זה עובד?

לכל איבר חשוב בגוף האדם יש תפקיד פיזי, נפשי ואנרגטי. התפקודים הללו באים לידי ביטוי במסלולים האנרגטיים – מרדיאנים. לפי התיאוריה של דיקור סיני כל כאב, מחלה ומצב נפשי הם תוצאה של חוסר האיזון האנרגטי ושינויים במסלולי האנרגיה. הופעת הכאב הוא הדרך של הגוף שלנו להזהיר ולדווח על חוסר איזון זה.

כדי להחזיר לגוף את האיזון האנרגטי מטפלים באמצעות דיקור סיני. במהלך טיפול דיקור סיני מחדיר המטפל מחטים דקות לאורך נקודות דיקור הנמצאות במסלולי המרידיאנים.

טרם הטיפול נשאל המטופל על סיבת הפנייה אל טיפול סיני, על אורך חייו, תזונה ועוד. המטפל עורך אבחנה נוספת על ידי בדיקת הדופק והתבוננת בלשון המראים את המצב האנרגטי בגוף.

דיקור סיני – למי זה מתאים?

דיקור סיני מתאים לכל אחד וניתן להגיע לטיפול בכל גיל. דיקור סיני מומלץ ביותר לסובלים מבעיות גב, כאבים כרוניים, פריצת דיסק, בעיות עיכול, מיגרנות ועוד. דיקור סיני עוזר גם בחיזוק מערכת החיסון, באמצעות הטיפול יש גירויי של יצור תאי דם לבנים, כמו כן הוא עוזר בייצור של נוגדנים כנגד זיהומים.

דיקור סיני עוזר לטפל בתופעות רבות שלרפואה הקונבנציונאלית לא תמיד יש פתרון עבורה.

  • דיקור סיני לטיפול בפציעות ספורט: מעבר לטיפול בכאבים ספורטאים רבים מגיעים אל דיקור סיני כדי לשפר את ביצועיהם. ספורטאים רבים סובלים ממתח בשרירים בעקבות העומס הרב המופעל על השרירים בזמן האימונים הרבים, המתח בשרירים מגביל את ביצועי הספורטאים. דיקור סיני עוזר להפחית את המתח בשרירים, את הרקמה סביב השריר ומשפר את תפקודה של מערכת העצבים. כמו כן, דיקור סיני יעיל מאוד בטיפול בכאבים עקב פציעות ספורט ובזירוז ההחלמה.
  • דיקור סיני לטיפול בהתמכרויות: אנשים רבים המכורים לסיגריות, אלכוהול וסמים פונים אל דיקור סיני. הדיקור עוזר בהפחתת תסמיני הגמילה והתשוקה לסם, בדומה לתהליך של הפסקת עישון.
  • דיקור סיני לאלרגיות: סוגי האלרגיות הן רבות כמו גם הסיבות בגללן מופיעה האלגיה. לא תמיד הרפואה הקונבנציונאלית מוצאת את הסיבה לאלרגיה והאדם הסובל מהאלרגיה פשוט לומד לחיות איתה. דיקור סיני מנקה את הגוף מרעלים ומחזק את המערכת החיסונית ובכך עוזר להפחית את תופעות האלרגיה או שהוא מפסיק אותה לחלוטין. דיקור סיני במקרה של אלרגיה בדרך כלל משולב עם טיפול תרופתי של צמחי מרפא במטרה לחזק את הגוף ואת המערכת החיסונית לטווח ארוך.
 



תגיות המאמר: דיקור סיני


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:
מכון אברהמסון מתמחה ב הפסקת עישון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web אסק4

מאת: ask4web אסק4רפואה סינית21/03/101017 צפיות
דיקור סיני ידוע בעיקר בהצלחתו בטיפול בכאבים. לא כולם יודעים זאת אבל דיקור סיני יכול לטפל גם בהפרעות שינה, תופעות גיל המעבר, מחלות עור ואפילו בבעיות פוריות.

מאת: ask4web אסק4רפואה סינית21/03/101117 צפיות
דיקור סיני הוא אחת השיטות הנפוצות לטיפול בבעיות בריאות. לפי התיאוריה הסינית קיימות בגוף תעלות אנרגיה, כל תעלה נקראת מרידיאן. נקודת הדיקור נמצאות על הגוף וממוקמות על המרידיאנים. כאשר עושים דיקור סיני בנקודה מסוימת הוא מפעיל את הנקודה, מניע את האנרגיה בגוף וגורם להפרשת חומרים העוזרים בהקלת כאבים ובריפוי הגוף.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222701 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222959 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/213007 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213205 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213399 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213652 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213696 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica