חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיקור סיני - טיפול בבעיות פוריות

מאת: ask4web אסק4רפואה סינית21/03/20101017 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיקור סיני ידוע בעיקר בהצלחתו בטיפול בכאבים. לא כולם יודעים זאת אבל דיקור סיני יכול לטפל גם בהפרעות שינה, תופעות גיל המעבר, מחלות עור ואפילו בבעיות פוריות.

זוגות צעירים רבים שלא מצליחים להיכנס להריון עוברים טיפולי פוריות ועדיין מתקשים להיכנס להיריון. דיקור סיני הופך עם הזמן לטיפול בלעדי או לטיפול תומך לנשים המעוניינות להיכנס להיריון.

לפני טיפול דיקור סיני מאבחנים את הבעיה שלעיתים נובעת ממתח וצפייה ולעיתים מבעיות אחרות. לכל אישה מותאם טיפול במיוחד עבורה ונקודות דיקור סיני המתאימות באופן ספציפי לבעיה.

דיקור סיני במקרה של בעיות פוריות שלא מאובחנות על ידי רפואה קונבנציונאלית

נשים רבות לא מצליחות להיכנס להיריון גם לאחר שנבדקו ותוצאות הבדיקה היו תקינות, לא נמצאו בעיות פיסיות ברחם, בשחלה או בחצוצרה, המצב ההורמונאלי מאוזן ולא נמצאת סיבה רפואית לחוסר הפוריות. דיקור סיני יכול לאבחן בעיות פוריות שלא תמיד ניתן לגלות באמצעות הרפואה הקונבנציונאלית, לדוגמא: קור באיברי הרבייה, זרימת דם לקויה באזור אגן הירכיים או הבטן, חוסר איזון הורמונאלי ועוד.

לפני דיקור סיני לטיפול בפוריות משוחח המטפל עם המטופלת בודק את תוצאות הבדיקות הקודמות, תוצאות בדיקות הדם, אורך החיים, הזמן שהיא מנסה להיכנס להיריון, בדיקת הדופק, התבוננות בלשון (המראה את המצב האנרגטי בגוף), בדיקת רפלקסים בבטן ובאזורים אחרים המעידים על חוסר איזון בגוף האישה. בהתאם לכך, הוא מתאים עבור המטופלת דיקור סיני המותאם במיוחד טיפול בבעיות הפוריות שלה.

דיקור סיני לטיפול בפוריות מתבצע בנקודות רבות בגוף, בהתאם לבעיה שנתגלתה. ברוב המקרים של דיקור סיני למטרת פוריות לא נעשה דיקור בבטן התחתונה, הוא נעשה ברגליים לשיפור זרימת הדם, באזור כף היד לשיפור הרגיעה הנפשית ועוד.

ניתן לשלב טיפול דיקור סיני עם טיפול מערבי. במקרים אלו מטרת דיקור סיני היא להרגעת הגוף והנפש הנמצאים במתח ובציפייה, דבר העלול לפגוע בסיכויי הצלחת הטיפול.

דיקור סיני לפוריות בשילוב עם צמחי מרפא

דיקור סיני לפוריות בדרך כלל משולב עם טיפול בצמחי מרפא. צמחי מרפא עוזרים להסדיר את המחזור החודשי, לשפר את איכות הדם, להרגיע את הנפש ולשפר את איכות הביצית או הזרע. שילוב צמחי מרפא עם דיקור סיני הוא בעיקר במקרים בהם יש לשנות את זרימת האנרגיות בבטן התחתונה.

 



תגיות המאמר: דיקור סיני


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:
מכון אברהמסון מתמחה ב הפסקת עישון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web אסק4

מאת: ask4web אסק4רפואה סינית21/03/101117 צפיות
דיקור סיני הוא אחת השיטות הנפוצות לטיפול בבעיות בריאות. לפי התיאוריה הסינית קיימות בגוף תעלות אנרגיה, כל תעלה נקראת מרידיאן. נקודת הדיקור נמצאות על הגוף וממוקמות על המרידיאנים. כאשר עושים דיקור סיני בנקודה מסוימת הוא מפעיל את הנקודה, מניע את האנרגיה בגוף וגורם להפרשת חומרים העוזרים בהקלת כאבים ובריפוי הגוף.

מאת: ask4web אסק4רפואה סינית21/03/10846 צפיות
דיקור סיני היא שיטת טיפול להקלה ופתרון לבעיות כאב. דיקור סיני היא שיטת טיפול מוכרת בארץ וניתנת במסגרת קופות החולים, רופאים רבים רואים בשיטת דיקור סיני כאחת משיטות הטיפול הטובות אך לא כולם יודעים כיצד עובדת השיטה.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222705 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222964 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/213012 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213210 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213403 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213657 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213702 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica