חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיקור סיני - בעיות אורטופדיות

מאת: ask4web אסק4רפואה סינית21/03/20101113 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיקור סיני הוא אחת השיטות הנפוצות לטיפול בבעיות בריאות. לפי התיאוריה הסינית קיימות בגוף תעלות אנרגיה, כל תעלה נקראת מרידיאן. נקודת הדיקור נמצאות על הגוף וממוקמות על המרידיאנים. כאשר עושים דיקור סיני בנקודה מסוימת הוא מפעיל את הנקודה, מניע את האנרגיה בגוף וגורם להפרשת חומרים העוזרים בהקלת כאבים ובריפוי הגוף.

דיקור סיני אינו כואב כיוון שהמחטים דקים מאוד, לאנשים רגישים ישנן מחטים מיוחדות שעוביין הוא כחוט השערה. דיקור סיני הוא סטרילי, המחטים הן חד פעמיות ומגיעות ארוזות הרמטית דבר המבטיח שלא יהיו זיהומים או חיידקים על המחט.

דיקור סיני ידוע מאוד בטיפול בבעיות אורטופדיות והקלה בכאבים המגיעים בעקבות בעיות אלו.

טיפול בבעיות אורטופדיות באמצעות דיקור סיני

לפי הרפואה הסינית בעיות אורטופדיות מקורן בחסימה שיוצרת חוסר איזון אנרגטי בגוף. על ידי דיקור סיני ניתן לשחרר את החסימה ובכך להקל את הכאבים. דיקור סיני לא מטפל בסימפטומים של הבעיות האורטופדיות אלא בגורם בגללו הופיעו הבעיות הללו – החסימה האנרגטית.

לכל בעיה אורטופדית מציע דיקור סיני נקודות ספציפיות כדי לשחרר את החסימה. דיקור סיני ממריץ את הדם באזור הכואב משחרר חומרים נוגדי כאב ומעודד בכך את החלמת המקום הפגוע.

ישנן כמה בעיות אורטופדיות מהן סובלים אחוז גבוהה באוכלוסייה שניתן לטפל בהם על ידי דיקור סיני:

  • כאבי גב: כאבי גב לפי הרפואה הסינית הם סימפטום לבעיה פנימית הקיימת בגוף כמו טראומה, חולשת מערכת הכליות או הכבד, אורח חיים לא נכון. לפי הרפואה הסינית הגב הוא מפה של כל הגוף, כך שאם נקודה מסוימת בגב כואבת היא יכולה להצביע על בעיה באיבר פנימי. באמצעות דיקור סיני ניתן להקל על כאבי הגב ולטפל בגורם בגללו מופיעים הכאבים. במקרה של כאבי גב בנוסף לטיפול באמצעות דיקור סיני ישנו טיפול משולב של צמחי מרפא ושינויים בתזונה. טיפול בכאבי גב באמצעות דיקור סיני הוכח כיעיל יותר מאשר הטיפול של הרפואה הקונבנציונאלית.
  • כאבי ברכיים: דלקות בברכיים, שחיקת סחוס, מים בברכיים ועוד גורמים לכאבים המקשים על התפקוד היומיומי. כמו כאבי גב גם כאבים בברכיים מצביעים על בעיה עמוקה יותר, בעיות ברכיים לפי הרפואה הסינית מקורם בתפקוד לא תקין של הכבד או חולשה בכליות. דיקור סיני מזרים את הדם בברכיים, מקל על הכאב ומזרז את ההחלמה.
  • כאבי ידיים: דיקור סיני עוזר להקלת בכאבים של דלקות בכף היד, דלקות מרפק ועוד. דיקור סיני מפחית את הלחץ הנוירו-וסקולרי הגורם ללחץ במערכת העצבים שביד באמצעות שיפור זרימת הדם במקום הפגוע.
  • כאבי רגליים: לפי הרפואה הסינית מקור הכאב ברגלים הוא בעיות בטחול או בכליות. גם במקרה זה דיקור סיני גורם לזרימת הדם ברגליים שיקלו על הכאבים ויזרזו את ההחלמה.
 



תגיות המאמר: דיקור סיני


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:
מכון אברהמסון מתמחה ב הפסקת עישון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web אסק4

מאת: ask4web אסק4רפואה סינית21/03/101016 צפיות
דיקור סיני ידוע בעיקר בהצלחתו בטיפול בכאבים. לא כולם יודעים זאת אבל דיקור סיני יכול לטפל גם בהפרעות שינה, תופעות גיל המעבר, מחלות עור ואפילו בבעיות פוריות.

מאת: ask4web אסק4רפואה סינית21/03/10843 צפיות
דיקור סיני היא שיטת טיפול להקלה ופתרון לבעיות כאב. דיקור סיני היא שיטת טיפול מוכרת בארץ וניתנת במסגרת קופות החולים, רופאים רבים רואים בשיטת דיקור סיני כאחת משיטות הטיפול הטובות אך לא כולם יודעים כיצד עובדת השיטה.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222683 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222943 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/212989 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213187 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213382 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213635 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213680 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica