חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זרי פרחים

מאת: אביחי אהרוןקניות 22/03/20101762 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זרי פרחים והשפעתו במקום העבודה

זר פרחים במקום עבודה תמיד מרים את המורל ואת מצב הרוח של העובדים ומשרה אווירה נעימה במקום, העובדים יהיו הרבה יותר נינוחים אם יפזרו סביבם מספר זרי פרחים מהסיבה הפשוטה שאווירה של טבע תמיד מרגיעה.

בכדי להעניק למקום העבודה מראה יותר נעים, צבעוני ולהחיות אותו אפשר להניח זר פרחים המורכב מפרחים בגוונים שונים, הדבר ישדרג את מראה המקום ויוסיף לעיצוב הכללי.

גם לתורת הפאנג שוואי יש הרבה מה לומר על זרי פרחים בבית ובמקומות עבודה ועל צבעי הפרחים השונים, לדוגמה   אם ברצונכם לעודד יצירתיות, תקשורת של עובד כדאי לבחור זר פרחים בצבע תכלת, זרי פרחים בצבע צהוב מעניק רוח צעירה וחדשה ומסייע ביצירת מצב רוח מרומם, זר פרחים בצבע אדום יעזרו לעודד כריזמה, השפעה והצלחה.

זרי פרחים הוא גם כלי שיווקי מעולה, כך למשל תוכלו להעניק ללקוחות פוטנציאלים שלכם זרי פרחים בתוך וואזה עליה חרוטים פרטי החברה. נראה שאפשר בעצם לנצל את כוחם של הפרחים, את יופיים וקסמם לקידום העסק שלנו בכל מיני דרכים יצירתיות, ובפועל עצם הבאת זר פרחים ללקוח כבר תעשה את הרושם שרצינו.

זרי פרחים  - הקסם שמעבר ליופי ולניחוח

עולם זרי הפרחים התפתח וכיום מייצרים גם זר פרחים משוקולד, אין ספק שזהו דבר מתוק לקבל, אך קשה להשוות זאת לפרחים חיים המפיצים ריח נעים וצבעים מדהימים הכולאים את עינינו.

זרי פרחים הוא גם מתנה נפלאה שאפשר להעניק לבוס במקום העבודה, לעמית או מתנה שמעניקים לעובדים, מפני שבפרחים קשה מאוד לטעות, הרי זה לא כמו מתנה שקשה לכוון לטעמו האישי של המקבל, כולם אוהבים פרחים מכיוון שבראשנו פרחים מסמלים טבע, דבר נעים בקונוטציה חיובית, שפע, חיים ובנוסף זר פרחים מעביר תחושת כבוד והדר.

זר פרחים ללא צל של ספק תורם המון לעיצוב של מקום, לפעמים כשמקום נראה לנו משעמם, די בפיזור של כמה פרחים בכדי להקפיץ את המראה ולהרים מיד את האנרגיות במקום. בנוסף עוד יתרון בולט נוסף בהנחת זרי פרחים במשרדים, הוא אוויר נקי יותר וזאת בגלל שהפרחים קולטים co2 ופולטים חמצן. במשרדים הומי אדם מומלץ בחום להוסיף כמה פרחים.

זרי פרחים גורם לאושר ושמחה, עובדים מאושרים ישקיעו יותר במקום עבודתם, השקעה בזר פרחים, על מנת לגרום לעובדים להרגשה טובה יותר ויצירת סביבת עבודה נעימה יותר תלווה בהגעה עם חיוך למקום העבודה.

כאמור לצורתם וצבעם של הפרחים יש משמעות אנרגטית שונה והיופי הניבט מכל זר פרחים שניתן ומכל פרח יעניק לנו אנרגיה מיוחדת ושונה.

אי אפשר להקים משרד בחיק הטבע, אבל ניתן להכניס את הטבע למשרד, צעד פשוט שיגרום לרוגע ותחושה טובה יותר בקרב העובדים וגם לך – הבוס!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביחי אהרון - מומחה לעיצוב פרחים ודקורציה

בעלים של פלוריסטיקה חנויות פרחים ו- see flowers משלוחי פרחים בארץ ובעולם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביחי אהרון

מאת: אביחי אהרוןצרכנות03/07/13866 צפיות
איזה משלוחי פרחים נבצע פרחים אדומים או פרחים לבנים מה המתאים ולאיזה אירוע מומלץ לקרוא את המאמרים על משלוחי פרחים תמיד מומלץ להתייעץ עם המוגר בחנות הפרחים

מאת: אביחי אהרוןצרכנות וקניות02/07/131043 צפיות
כמה כייף להפתיע עם משלוח פרחים איכותי, משלוחי פרחים מתאימים לכל אירוע ומטרה להולדת ילד, חתונה, ימי הולדת, אירוע עסקי או כל דבר אחר

מאת: אביחי אהרוןקניות 29/07/121063 צפיות
סידורי פרחים עושים את ההבדל בין זר פרחים שגרתי לבין עיצוב פרחים מושקע ומרשים. ניתן היום להזמין פרחים בהוד השרון גם עבור אירועים הנערכים בבית.אל תשכחו כשאתם רוצים להזמין משלוח פרחים לבצע את ההזמנה מחנות וותיקה ואמינה.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213736 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205192 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186805 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161593 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161709 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica