חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניות באינטרנט – עד כמה זה בטוח?

מאת: עמוס גורקניות 24/03/20102520 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעשור האחרון נדמה כי האינטרנט השתלט על הרגלי הצריכה שלנו. האינטרנט חולל מהפיכה של ממש בעולם הצרכנות: בזכות האינטרנט מגוון עצום של מוצרים מרחבי הגלובוס הופכים לנגישים באופן כמעט מיידי. אלפי ישראלים בוחרים לקנות באינטרנט מדי יום כרטיסי טיסה, מחשבים ניידים, ציוד משרדי ועוד. בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבצעים קניות און ליין של מוצרי מזון לבית ולמשרד.

בסופרמרקט באינטרנט ניתן לבצע רכישה און ליין של מוצרים שונים לבית או לעסק. מבחר המוצרים המוצע ללקוח בסופר מקוון כולל את כל סוגי המצרכים המוכרים לנו מסופר רגיל: החל מדגנים, קופסאות שימורים ועד למוצרי חלב, תכשירי ניקיון ואף ציוד לניקיון כמו שואב אבק.

אם תחליטו לנסות לערוך קניות לבית בסופרמרקט באינטרנט תוכלו לעשות זאת בקלות. בקניות באינטרנט אין צורך לצאת מהבית ולהתרוצץ – כל תהליך הקנייה מתבצע תוך ישיבה מול המחשב. בכמה הקלקות כל הקנייה מגיעה אליכם הביתה. קניות באינטרנט הן פשוטות ומהירות ולכן צרכנים רבים מעוניינים ליהנות מהנוחות שהן מעניקות. עם זאת, חלק מהצרכנים שואלים את עצמם - האם זה בטוח לערוך קניות באינטרנט?

לקנות באינטרנט – קנייה עם סיכון?

אם בחרתם בעבר לקנות באינטרנט אתם יודעים מניסיון שבכמעט בכל קנייה מקוונת נדרשת מכם הזנת פרטים אישיים בעת ההזמנה. ברכישה מקוונת אנו מזינים את השם שלנו, כתובת מגורים וברוב המקרים את פרטי כרטיס האשראי שלנו. צרכנים רבים מעוניינים לערוך קניות לבית ולעסק דרך סופרמרקט מקוון כדי לחסוך זמן וכסף אבל חוששים כי פרטיהם ינוצלו לרעה על ידי צד שלישי. האם קיימת סיבה אמיתית לחשוש מקניות באינטרנט או שהצרכן מוגן במידה מספקת?

כפי שאתם בוודאי יודעים, רבים בימינו מנהלים את חשבון הבנק שלהם דרך האינטרנט: מבצעים הזמנת מסמכים, העברת כספים ועוד פעולות שונות. כיצד המידע האישי החשוב הזה נשמר בחשאיות?

מכיוון שהאינטרנט הפך להיות כלי כה דומיננטי בעולמינו התפתח תחום הנקרא אבטחת מידע שייעודו הוא לשמור על חשאיות המידע המסתובב ברשת באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים. אתרים רציניים כגון סופרמרקטים מקוונים המנוהלים על ידי רשתות שיווק משתמשים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום בכדי להבטיח את פרטיות המשתמש.

כיצד מבצעים קניה חכמה מסופרמרקט באינטרנט?

ראשית, וודאו כי אתם עורכים קניות באינטרנט ממותג אותו אתם מזהים ומכירים אותו כאמין. כמו כן, בדקו מהן הדרכים ליצירת קשר עם הספק. רשתות שיווק באינטרנט מנהלות שירות לקוחות טלפוני, תמיכה טכנית ובירורים בכל נושא הקשור בקניות בסופרמרקט המקוון המנוהל מטעמן.

אם הסופרמרקט בו בחרתם לקנות באינטרנט שייך לרשת שאתם מכירים אתם יכולים להיות בטוחים כי האתר מאובטח. כדי לזכות בלב שקט תוכלו לזהות אתר מאובטח על ידי אייקון של מנעול המופיע על המסך. בקנייה מקוונת בסופרמרקט און ליין תידרשו להזין שם משתמש וסיסמא. פעולה זאת נועדה להגן על חשאיות המידע שנמסר ברשת וגם לחסוך מכם הזנה מחודשת של פרטים מדי פעם. כדאי לדעת כי קנייה בכרטיס אשראי בקופה מקוונת באתר מאובטח הינה בטוחה יותר מאשר קנייה בה מעבירים כרטיס אשראי בקופה רגילה.

כדי לוודא כי אתם עורכים קנייה בטוחה בחרו לקנות באינטרנט את כל המצרכים הדרושים לבית מרשת שיווק גדולה. רשתות שיווק מרכזיות בשוק המציעות שירות און ליין משקיעות משאבים בהגנתכם המתמדת ומשקיעות מאמצים רבים להשגת מעגל לקוחות מרוצה ונאמן מתוך הבנה שקניות באינטרנט רק הולכות וצוברות תאוצה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמוס גור

מאת: עמוס גורטיולים בחו"ל12/05/101129 צפיות
התפתחותה האדירה של הטכנולוגיה במהלך השנים האחרונות, הפכה טיסות לחו"ל לנגישות ופופולאריות הרבה יותר. וזה רק התבקש, כי בסוף היום, כולנו יודעים כי אחת ההנאות הגדולות ביותר בחיים הינה היכולת לטוס, לטייל, לנפוש ולראות עולם – ואכן, ישנם יעדים מדהימים בהם ניתן לבקר.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213736 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205192 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186805 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161593 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161709 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica