חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור חברת הדברה ?

מאת: הרחקת יוניםהדברה27/03/20101250 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 כיצד לבחור חברת הדברה ?

 

ישנם 3 מצבים אשר גורמים לנו לפנות לחברת הדברה :

1. אנו מגיעים הביתה ומגלים עכבר , חולדה או נחש מסתובבים לנו בבית  - בתחילה נבהלים אך לאחר מכן פותחים אינטרנט ומחפשים במילת מפתח הדברה חברה שתעזור לנו ללכוד את המזיק.

2.נשבר לנו מהמזיקים השונים בבית כמו: תיקנים – ג'וקים, נמלים, עכבישים, דבורים, זבובים, כנימות , פשפשים, פרעושים ועוד נחשים ואנו מספרים זאת לחברים ממקום העבודה או לשכנים אשר ממליצים לנו על חברת הדברה.

מצב זה מתאים גם לטיפול שנתי שיש לבצע.

3.אנו בעלי עסק העוסק במזון או בריאות כמו: חברת תרופות, מסעדה, מרכול, בית מרקחת  - ואנו חייבים לשמור על המקום נקי מפני מזיקים, אחרת ישנה אפשרות שיישלל לנו הרשיון לעסק.

במצב הראשון אין לנו ברירה ואנו מחפשים מושיע ולכן המדביר הראשון שנאתר יוזמן אלינו הביתה לפתרון הבעיה.

מצב זה יכול להיות בעייתי מפני שלא בטוח שנזמין את חברת ההדברה המתאימה לנו ולכן יש להערך מראש למקרים כאלה ולקבל 3 המלצות מחברים על חברת הדברה מומלצת וביום שנזדקק נוכל ליצור קשר עם האדם הנכון.

במצב השני מצבנו יותר טוב , אנו לא לחוצים בזמן ועוד יום או יומיים לא ישפיעו מעבר לנזק הקיים.

חוק חשוב : המחיר אינו קובע , בהרבה מקרים הזול הינו יקר ולכן יש להסתמך בעיקר על המלצות ולא מחירים.

המצב השני הינו מקרה קלאסי של בדיקת חברות הדברה באינטרנט, והצלבה עם המלצות מחברים.

לאחר מכן יש להתקשר עם 2 חברות הכי נראות לנו ולהחליט מי עדיפה .

לאחר מכן ניתן להזמין את חברת ההדברה אלינו הביתה לבצע את פעולת ה- הדברה .

אם היינו מרוצים כדאי לרשום את הטלפון בספר הטלפונים ולהזמינם מידי שנה להדברה תקופתית.

במצב השלישי המחיר מאד חשוב לנו מפני שהטיפול מתבצע כל השנה אך לעומת זאת אנו חייבים טיפול מעולה בכדי שהעסק לא ייפגע.

במקרה זה יש לקבל המלצות מחברים או בעלי עסקים אחרים  ולהזמין לפחות 3 חברות הדברה להצעת מחיר .

לאחר שהחלטנו מי חברת ההדברה שהיינו רוצים לקבל ממנה שירות יש להתחיל במשא ומתן לגבי הצעת המחיר שהחברה הגישה.

רוב חברות ה- הדברות יסכימו להוריד מחיר אך אסור לנו להגזים בהורדת המחיר מפני שמי שלא מרוויח לא ייתן שירות טוב לאורך זמן או שיפסיק את השירות מחוסר כדאיות.

כל הזכויות שמורות לדודי יפרח – דודי את דודי – עופי יונה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הרחקת יונים

מאת: הרחקת יוניםבתים משותפים15/05/131058 צפיות
פרגולות עץ יכולות להיות תחליף מעולה לפרגולות אלומיניום . פרגולות אלומיניום יפות ,חזקות ואין צורך לטפל בהן. ייצור והתקנת פרגולת אלומיניום נמשך כחצי יום.

מאת: הרחקת יוניםהדברה31/12/111364 צפיות
במקרים רבים הרחקת יונים יכולה להתבצע ע"י בעל הבית. הרכבת דוקרנים להרחקת יונים , רשת יונים , קפיץ מקפיץ דחליל עורב במקומות לא מסוכנים ניתנת לבצוע ע"י רוב האנשים. אין להתקין מוצרים להרחקת יונים במקומות מסוכנים או גבוהים ע"י אנשים שלא הוכשרו לכך.

מאת: הרחקת יוניםגני ילדים08/04/092127 צפיות
הגנה ילדים בעזרת רשת בטיחות עשויה פולי אטילן. בטיחות ילדים חשובה לנו לכן אנו מספקים בטיחות ברמה גבוהה בעלות נמוכה. סורגים ילדים מונעים נפילות אך רשת בטיחות מונעת נפילות ילדים וגם חבלה.

מאת: הרחקת יוניםאדריכלות08/04/091968 צפיות
פרגולות ניתן לבנות לבד או בעזרת מומחה ל- פרגולות עץ . לפני הזמנת נגר ל- בניית פרגולה כדאי לתכנן לבד או בעזרת מתכנן, לקבל המלצות על מתקין מומחה ולעשות הסכם . בבנייה עצמית של פרגולה כדאי לתכנן ולקבל עזרה של מומחה ל- פרגולות .

מאת: הרחקת יוניםהדברה08/04/091302 צפיות
הדברה יעילה יכולה להיות לפני או אחרי נקיונות פסח. אם זיהיתם נמלים או ג'וקים חיים בזמן הנקיונות אז רצוי להזמין מדביר לביצוע הדברת מזיקים . הדברה אלקטרונית יכולה להיות פתרון למי שלא מעוניין במזיקים אך גם לא מעוניין בחומרי הדברה .

מאת: הרחקת יוניםעיצוב פנים21/03/091880 צפיות
ל- ריצוף חוץ טרה קוטה קלינקר יש את התכונות האידיאליות ל- ריצוף חוץ : מרצפות חזקות, אריחים אטומים שאינם סופגים מים ולכלוך, מחוספס ואינו מסוכן כאשר נרטב, חזק מאד, עמיד בשחיקה , יפה ובעל מראה טבעי.

מאת: הרחקת יוניםהדברה21/03/091385 צפיות
הדברה פירושה הריגה. הדברה אלקטרונית לעומת הדברת מזיקים כימית יוצרת סביבה לא נעימה למזיק ולכן המזיק עוזב ולא מתקרב למקום.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191750 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181670 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181255 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181376 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181383 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181358 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181274 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica