חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרגולות – טיפים חשובים לבניית פרגולה

מאת: הרחקת יוניםאדריכלות08/04/20091968 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרגולות – טיפים חשובים לבניית פרגולה

ישנן 2 אפשרויות לבניית פרגולה :הראשונה להזמין מומחה לבניית פרגולות  , והשניה לבנות באופן אישי את ה- פרגולה .

במאמר זה אתן את הטיפים החשובים ל-2 האפשרויות.

1.הזמנת מומחה לבניית פרגולות עץ :

א. תחילה יש לקבוע את מטרת ה- פרגולה - יופי, צל, הגנה מרוחות וגשם, בגלל שהאשה רוצה ועוד סיבות.

ב. אם אפשר רצוי להתייעץ עם אדריכל או מעצב.

ג. קבלת המלצה ממשהו שכבר בנה פרגולה על מתקין פרגולות מומחה.

ד. הזמנת המתקין, התייעצות שמיעת חוות דעת לגבי בוג, גודל, צורה ומיקום.

ה. קבלת הצעת מחיר.

ו. התייעצות האם המתקין נראה מקצועי, אמין והוגן?

אם כן לבצע הזמנה, אם לא להזמין עוד מתקין וכך הלאה(לא תמיד אפשר למצוא בעל מקצוע מושלם, לכן לפעמים צריך להתפשר על הטוב מביניהם.

ז. בבצוע ההזמנה יש לכתוב זכרון דברים שיכלול את העלות ואת כל ההתחייבויות של המתקין כולל לוח זמנים, סוג חומרים, איכות עבודה.

 ח. יש לודא שיש למתקין בטוח מקיף ובטוח מעבידים בתוקף לפחות לחודש הקרוב.

2.בנייה עצמית של ה- פרגולה .

א. תחילה יש לקבוע את מטרת ה- פרגולה - יופי, צל, הגנה מרוחות וגשם, בגלל שהאשה רוצה ועוד סיבות.

ב. אם אפשר רצוי להתייעץ עם אדריכל או מעצב.

ג.לקבל המלצה על מחסן לממכר עצים איכותיים.

ד. מדידת השטח ותכנון ראשוני של כמויות.

ה.התיעצות בתשלום עם מומחה ל- פרגולות לגבי מבנה ה- פרגולה  וכמות חומרים.

ו.הזמנת כל החומרים  והובלתם אל הבית.

ז. צביעת העץ ב-2 שכבות מגן עץ לפני התקנה.

ח. בניית ה- פרגולה  .

ט. הזמנת המומחה  ל- פרגולות לבדיקה.

יש לזכור שכל שנתיים צריך לשייף ולצבוע את העץ הגלוי לשמש.

בהצלחה

כל הזכויות שמורות לדודי יפרח – דודי את דודי – עופי יונה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הרחקת יונים

מאת: הרחקת יוניםבתים משותפים15/05/131058 צפיות
פרגולות עץ יכולות להיות תחליף מעולה לפרגולות אלומיניום . פרגולות אלומיניום יפות ,חזקות ואין צורך לטפל בהן. ייצור והתקנת פרגולת אלומיניום נמשך כחצי יום.

מאת: הרחקת יוניםהדברה31/12/111365 צפיות
במקרים רבים הרחקת יונים יכולה להתבצע ע"י בעל הבית. הרכבת דוקרנים להרחקת יונים , רשת יונים , קפיץ מקפיץ דחליל עורב במקומות לא מסוכנים ניתנת לבצוע ע"י רוב האנשים. אין להתקין מוצרים להרחקת יונים במקומות מסוכנים או גבוהים ע"י אנשים שלא הוכשרו לכך.

מאת: הרחקת יוניםהדברה27/03/101251 צפיות
ישנן מאות חברות הדברה בארץ . חברת הדברה יש לבחור בעזרת חברים ממליצים . לא תמיד כדאי לקחת את הזול ביותר. חובה לוודא רישיון הדברה בתוקף . הדברות הן פעולות רציניות רציני לכן יש להשקיע בבדיקה

מאת: הרחקת יוניםגני ילדים08/04/092127 צפיות
הגנה ילדים בעזרת רשת בטיחות עשויה פולי אטילן. בטיחות ילדים חשובה לנו לכן אנו מספקים בטיחות ברמה גבוהה בעלות נמוכה. סורגים ילדים מונעים נפילות אך רשת בטיחות מונעת נפילות ילדים וגם חבלה.

מאת: הרחקת יוניםהדברה08/04/091302 צפיות
הדברה יעילה יכולה להיות לפני או אחרי נקיונות פסח. אם זיהיתם נמלים או ג'וקים חיים בזמן הנקיונות אז רצוי להזמין מדביר לביצוע הדברת מזיקים . הדברה אלקטרונית יכולה להיות פתרון למי שלא מעוניין במזיקים אך גם לא מעוניין בחומרי הדברה .

מאת: הרחקת יוניםעיצוב פנים21/03/091881 צפיות
ל- ריצוף חוץ טרה קוטה קלינקר יש את התכונות האידיאליות ל- ריצוף חוץ : מרצפות חזקות, אריחים אטומים שאינם סופגים מים ולכלוך, מחוספס ואינו מסוכן כאשר נרטב, חזק מאד, עמיד בשחיקה , יפה ובעל מראה טבעי.

מאת: הרחקת יוניםהדברה21/03/091386 צפיות
הדברה פירושה הריגה. הדברה אלקטרונית לעומת הדברת מזיקים כימית יוצרת סביבה לא נעימה למזיק ולכן המזיק עוזב ולא מתקרב למקום.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222226 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222734 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222707 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222833 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213603 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213850 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212187 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica