חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום - שיווק - מכירות - מהו שיווק - פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?

פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?

כפי שהתבאר, לכל דבר בעולם, יש לו גם משמעות רוחנית. ובמאמר הזה נבאר מהו שיווק ופרסום נכון בעולם העסקים. ולאחר מכן נבאר את המשמעות הרוחנית של השיווק הנכון.

ואם נתבונן על עניין השיווק, נראה כי השיווק הוא ההקדמה של המכירות. כי המטרה של השיווק, היא לצורך המכירה. והתכלית של השיווק, היא המכירה. והשיווק נועד כדי לגרום ללקוח לקנות בתהליך המכירה. וגם תהליך המכירה עצמו, גם הוא משרת מטרה אחרת, והוא את טובת הלקוח.

כי הלקוח קונה את המוצר, כדי להשיג תועלת כלשהי. וכאשר הלקוח מבצע את תהליך הרכישה, הרי שהתכלית שלשמה הלקוח מבצע את הרכישה, היא התועלת שהוא חושב שהמוצר יביא לו. ונמצא אם כן, כי השיווק משרת את הרכישה, שהיא משרתת את טובת הלקוח.

ושיווק טוב, הוא שיווק שיוצר מכירות. וכדי ליצור מכירות, לשם כך יש לגרום ללקוח להבין את התועלת שהמוצר יביא לו. וממילא זה אומר, כי שיווק נכון, הוא כזה שבו הלקוח מבין את התועלות שהמוצר יביא לו. והוא גם מבין, שהמוצר הזה, הוא זה שיביא לו את התועלות האלו.

ואחת הטעויות הנפוצות בעולם השיווק, היא שהמשווק מפרסם את המוצר ואת השירות שהוא נותן ללקוח, יותר מאשר את התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר ומהשירות. כי הלקוח מה שמעניין אותו, זה לא המוצר, אלא התועלת שהוא ישיג ממנו. והאדם רוכש את המוצר, רק בגלל שהוא חושב שבאמצעות הרכישה הוא ישיג תועלת כלשהי.

והנה, כדי שהלקוח ישיג את התועלת שלו, לשם כך עליו להשתמש במוצר. אבל, הלקוח רוכש את המוצר, לא כדי להשתמש בו, אלא כדי להפיק ממנו את התועלת שאותה הוא רוצה להשיג. ולמרות שאי אפשר להשיג את התועלת, בלי להשתמש במוצר, הרי שעדיין מה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא מה המוצר ומה התכונות שלו, אלא מה התועלות שהמוצר והשירות הזה יביא לו.

וכאשר האדם מנסה לשווק איזה מוצר, אז לפעמים הוא מתמקד בלפרסם את המוצר שלו ולפרט את מה שהמוצר שלו נותן. והאדם מתמקד בטעות בלשווק את הדרך אל התוצאה, במקום את התוצאה עצמה. כי המוכר, מוכר שירות כלשהו ומוצר כלשהי, שאמורה להפיק ללקוח תועלת כלשהי. ומה שמעניין את הלקוח, והסיבה שבגללה הלקוח משלם על המוצר, היא לא בגלל שהמוצר מעניין אותו, אלא בגלל שהוא רוצה את התועלת שהמוצר יביא לו.

וכאשר המוכר בא לשווק את המוצר שלו ללקוח, אז לפעמים בטעות הוא מתמקד בלפרט את התכונות של המוצר. והוא בעצם מצפה שהלקוח יבין בעצמו את הקשר שיש, בין התכונות של המוצר, לבין התועלת שאותה הלקוח רוצה להשיג. וכאשר המשווק מתמקד בלפרסם את התכונות של המוצר, אז לפעמים הלקוח לא עושה מספיק טוב את הקשר בין התכונות של המוצר, לבין המוצר עצמו.

ושיווק נכון, הוא כאשר המפרסם יוצר אצל הלקוח קשר, בין המוצר שלו, לבין התועלת הסופית שאותה הלקוח רוצה להשיג. כי על המפרסם לזכור, שמה שהלקוח באמת רוצה, זה את התועלת הסופית. והדבר האחרון שמעניין את הלקוח, זה המוצר שאותו הוא קונה. כי הלקוח בתת המודע שלו, כל הזמן ממוקד בתועלת הסופית שהמוצר אמור להשיג עבורו. ופרסום נכון, הוא אמור להתמקד בעיקר בתועלת הסופית שתצא ללקוח הפוטנציאלי, מהמוצר.

ואם נעמיק עוד בעניין, נראה כי כל מוצר משיג ללקוח שני סוגים של תועלות. תועלת פנימית ותועלת חיצונית. כי ברמה הממשית והמיידית, הלקוח רוכש את המוצר, כדי להפיק ממנו תועלת כלשהי בעולם הממשי, דהיינו כדי להשתמש בו בפועל, ולהפיק ממנו את התועלת שהוא נותן.

אבל בנוסף לכל זה, גם התועלת שהלקוח מפיק מהמוצר, גם היא לא הסיבה האמיתית שבגללה הוא רוכש את המוצר. כי הסיבה האמיתית שבגללה הלקוח רוכש את המוצר, היא בגלל התועלת הפנימית והנפשית ברמה הרגשית, שהלקוח משיג באמצעות השימוש במוצר.

כי מה שהאדם באמת רוצה, זה להיות מאושר. וכל מה שהאדם עושה, זה כדי להרגיש טוב. וכל הפעולות שהאדם עושה, וכל הרכישות שאותן הוא מבצע, זה הכל כדי שהוא ישתמש במוצר, ושהמוצר ישיג עבורו תועלת כלשהי, שהיא אמורה להוביל את האדם אל המטרה הסופית והחשובה ביותר, שהיא האושר האישי שלו. והסיבה האמיתית שבגללה האדם רוכש כל מוצר, היא כדי להשיג את התועלת הרגשית שהוא חושב שהמוצר הזה יסייע לו להשיג.

ושיווק נכון, הוא כזה שמביא לתשומת ליבו של האדם, את התועלת הרגשית שאותה הוא יכול להשיג באמצעות המוצר.

ויש לשים לב לכך, שלא תמיד הלקוח הפוטנציאלי, מודע לסיבה הפנימית שבגללה הוא מתעניין במוצר. כי בוודאות שהסיבה החידה שבגללה האדם מתעניין במוצר, זה לא כי המוצר מעניין אותו, וגם לא הדבר שהמוצר יביא לו מעניין אותו. ומה שבאמת מעניין את האדם, זה עד כמה המוצר הזה יגרום לו להרגיש יותר טוב מבחינה נפשית.

אלא, שלא תמיד יש ללקוח מודעות אישית רוחנית. ולא תמיד הוא מודע לסיבה הפנימית שבגללה הוא רוכש את המוצר. ולכן, לא תמיד זה יהיה יעיל למקד את הפרסום ללקוח, בתועלת הסופית האמיתית שאותה הוא באמת מחפש, כי לפעמים הוא עצמו לא כ"כ מודע לעצמו.

ושיווק נכון באמת, הוא כזה שהוא מותאם עבור הלקוח. כי לכל לקוח יש רמת מודעות אישית כלשהי. וכל לקוח ברמת המודעות שלו, יש לו רמת הבנה כלשהי, מדוע הוא מתעניין במוצר. ועל המוכר להבין, שגם כאשר הלקוח שואל אותו שאלות טכניות על המוצר, הרי שמה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא הפרטים הטכניים של המוצר, אלא התועלת הסופית שהוא חושב להשיג באמצעות המוצר.

ושיווק נכון, הוא כזה שהוא מבהיר ללקוח שהוא ישיג באמצעות המוצר, את התועלת הסופית שהלקוח מודע לכך שהוא מחפש אותה. כי הלקוח יש לו בראש איזו מטרה סופית שהוא רוצה להשיג אותה. והמטרה הזאת, מעניינת אותו, יותר מאשר המוצר עצמו ויותר מאשר הפרטים הטכניים של המוצר. ושיווק טוב, הוא כזה שמדבר ללקוח, על התועלת הסופית שאותה רוצה הלקוח להשיג.

ונמצא אם כן, כי הדבר החשוב ביותר כדי להצליח לשווק את המוצר, הוא על ידי זה שהמפרסם יוצר קשר במחשבה של הלקוח, בין המוצר, לבין התועלת הסופית שאותה הלקוח רוצה להשיג, ושהיא נמצאת ברמת המודעות שלו.

ואף על פי כן, יש לתת את הדעת על כך, שלפעמים כן יש צורך לפרסם גם מידע נוסף על המוצר עצמו, ולא רק על התועלת הסופית שהוא מביא. דהיינו, לפעמים יש צורך להבהיר ללקוח את הדרך שבה הוא ישיג את המטרה הסופית שלו, ואי אפשר להסתפק בכך שאמרנו לו את התועלת הסופית שהוא ישיג מהמוצר.

כי אם מטרת הפרסום היא אך ורק כדי לעשות ללקוח טיזינג וכדי ליצור אצלו את הרצון לקבל מידע נוסף על המוצר, הרי שבמקרה כזה לא בהכרח שצריך לחשוף ללקוח את הדרך שבה הוא ישיג את המטרה שלו. ואפשר לגרות וליצור עניין אצל הלקוח, בכך שמציגים לו את התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג.

אבל, אם מטרת הפרסום היא כדי להוביל את הלקוח לביצוע רכישה, אז למרות שהדגש של הפרסום צריך להיות על התועלת הסופית שהלקוח משיג, אף על פי כן, צריך לפרט לו גם על המוצר, וזה מכמה סיבות.

והסיבה הראשונה היא, כדי ליצור אצל הלקוח את הקשר בין המוצר, לבין התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג. כי לא מספיק לומר ללקוח, שהמוצר הזה יהפוך את החיים שלו לנוחים יותר, אלא צריך גם להסביר לו איך הדבר הזה יקרה בפועל. וזה כדי שהוא יבין את הקשר שיש בין המוצר הספציפי, לבין התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג.

ובנוסף, כאשר מפרטים ללקוח את הדרך שבה הוא ישתמש במוצר, וישיג את המטרה הסופית שלו, הדבר הזה הוא סוג של דמיון מודרך עבור הלקוח, כי הוא גורם ללקוח לדמיין את עצמו משתמש במוצר, ועל ידי זה נוצר אצל הלקוח קשר חזק יותר, בין המוצר, לבין התועלת הסופית והתחושה הטובה שהמוצר הזה יביא לו.

וכאשר רוצים לשווק איזה מוצר, בשלב הראשון יש לעשות רשימה של תועלות ומטרות, שאותן המוצר משיג ללקוח. ולאחר מכן יש לעשות רשימה של הסיבות שבגללן הלקוח ירכוש את המוצר. ויש לזכור, שהלקוח לא רוכש את המוצר, אלא את התועלת שהוא חושב שהמוצר יביא לו. ואחרי כל זה, צריך למצוא את התועלות שהמוצר מביא ללקוח, ושבגללן הלקוח ירכוש את המוצר.

ויש לשים לב לכך, שהתועלות הן לא בהכרח ממשיות, אלא גם מופשטות. כי אדם לדוגמא יכול לרכוש מוצר, לא בגלל מה שהמוצר נותן לו בפועל, אלא בגלל התחושה הטובה שתהיה לו מהמוצר. וצריך לתת את הדעת, על התועלות הרגשיות שבגללן הלקוח מתעניין במוצר. ואותן צריך להציג ללקוח.

ואם נסכם את כל העניין, הרעיון של שיווק נכון, הוא כאשר מתמקדים בסוף התהליך, שהוא התועלת שאותה הלקוח רוצה להשיג מהמוצר, ועל ידי זה שבהתחלת התהליך, שהוא שלב הפרסום והשיווק, עושים קשר ישיר לסוף התהליך, שהוא התועלת הסופית של הלקוח.

וגם על ידי זה שמציגים ללקוח את הדרך שבאמצעותה הוא ישיג את התועלת הסופית. שזה החלק שבו גורמים ללקוח להבין כיצד המוצר הזה, יוביל אותו למטרה הסופית הפנימית שאותה הוא רוצה להשיג.

ועכשיו נבאר את המשמעות הרוחנית של העניין הזה, והיא, שכל אדם הוא נמצא כל הזמן גם בתפקיד של איש מכירות ומשווק, וגם בתפקיד של צרכן שרוכש דברים שונים. ואנחנו מדברים כאן, על האדם מול עצמו. כי האדם כל הזמן מוכר לעצמו עצות ורעיונות כלשהן. והאדם כל הזמן קונה או לא, את העצות שהוא מייעץ לעצמו.

ומי שרוצה להצליח בחיים, עליו בכל דבר להסתכל על הסוף של התהליך. כי כל דבר בחיים מוביל את האדם לתוצאה כלשהי. וכאשר האדם עושה איזה פעולה ובוחר בחירה כלשהי, על האדם לנסות להתבונן היטב, על המטרה הסופית שאותה הוא רוצה להשיג, ועל הדרך שבה הדבר הזה ישיג לו את המטרה הסופית, שהיא האושר הפנימי.

וכאשר האדם לא מתבונן על המטרה הסופית שלו, שהיא האושר, על ידי זה הוא מוכר לעצמו כל מיני שטויות. כי לפעמים האדם מוכר לעצמו כל מיני מוצרים, בלי להתבונן על התוצאה הסופית. והאדם האסקימואי, קונה קרח, למרות שהוא לא צריך אותו. והכל משום שהאדם לא מתבונן היטב על התכלית הסופית של כל הדברים.

והדרך להצליח בכל תחום, היא על ידי זה שקודם כל הולכים לסוף התהליך, שהוא הדבר הסופי ביותר שאותו רוצה האדם להשיג. ולאחר מכן רק אחרי שברור לאדם להיכן הוא רוצה להגיע, רק אז הוא בוחר לעצמו דרך כלשהי ללכת בה. וסוף מעשה, במחשבה תחילה. שכבר בהתחלה צריך לחשוב על סוף המעשה.

ועל ידי זה שהאדם בכל דבר מתחיל מסוף התהליך, ומברר לעצמו כיצד והאם בכלל הדרך שבה הוא הולך מובילה אותו אל האושר האמיתי שלו. ולא בצורה מעורפלת, אלא בצורה ברורה וחדה, על ידי זה האדם חוסך לעצמו טעויות, ומשיג את המטרות שלו טוב יותר.

ראה גם:

* ראיון עבודה / שיחת מכירה / משא ומתן - איך להצליח?.

* חיצוניות ופנימיות - מתי צריך חיצוניות?.

* מכירות - כשאין מה למכור, אז מוכרים את המוכר!.

* יהלומים - מי מבין ביהלומים? ולמי מגיעים היהלומים?.

* כסף. מהי מהות התשוקה לכסף? מה האדם באמת מחפש?.

* כסף - תשוקה לכסף - מהי מהות התשוקה לכסף?.

המאמר מאת להצליח בכח המחשבה www.EIP.co.il

הכנס לאתר וקרא עוד מאמרים על איך ל ..., הסיבה האמיתית, אושר, חיים ועוד ...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193608 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173751 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173778 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174125 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162624 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163050 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162591 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica