חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ עסקי לכל דורש

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/20193611 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות רבים נעזרים ביועץ אסטרטגי כדי שישפר את הביצועים בעסק. זה דבר חשוב מעין כמוהו. ייעוץ אסטרטגי יכול לעשות עבור בעלי העסקים את העבודה וכיום הדבר רלוונטי מתמיד גם לדורשי העבושה שעומדים חסרי אונים מול מקומות העבודה ולא יודעים כיצד למתג את עצמם או בעיקר כיצד לשכנע את בעל העסק להעסיק אותם.

גבולותיו של הייעוץ האסטרטגי אפוא התרחבו ללא היכר בשנים האחרונות וכיום הוא חלק בלתי נפרד מכל תחום שאנו מכירים בחיים, החל בייעוץ באשר להתמודד עם משבר וכלה בבחירת בחלופה יעילה לשיווק ומכירה של העסק שלנו. ייעוץ אסטרטגי יעשה עבורנו את העבודה אם רק נדע להשתמש בו באופן מיטבי. כיצד אנו מתחילים בתהליך? פונים ליועץ אסטרטגי בעל ניסיון שיודע היטב כיצד להתמודד עם מצבים שונים ולייצר עבורנו חלופות באשר להתמודדות היעילה עם הסיטואציה החדשה.

יועץ אסטרטגי לא פועל רק במצבי משבר. יועץ מקצועי יודע לאתר בעיות ולמנוע מצבים משבריים שונים אם רק נדע לפנות אליו מקדמה דנא. אין טעם להמתין לייעוץ מן הסוג הזה רק כאשר מתרחש מצב משברי. זה עלול להיות מאוחר מדי, גם אם יועץ אסטרטגי מומחה יודע גם להתנהל מול מצבים כאלה. עלינו לזהות מראש מצבים משבריים שונים ולייצר חלופה הולמת כדי להתמודד עם הסיטואציה.

סיור מוחות הוא חלק מן הייעוץ האסטרטגי. אין דרך אחרת. גם המתוועץ הוא חלק מתהליך הייעוץ. שיקוליו, מטרותיו, מחשבותיו, אופיו ורצונותיו נכללים כולם בתהליך היוועצות ובתהליך קבלת ההחלטות אשר נעשות במשותף. אכן, בעל העסק או דורש העבודה חייב אדם מקצועי שיידע לתת לו את החלופות הטובות ביותר והוא יוכל כך לבחור מהי החלופה המעודפת עליו. בצורה כזו סביר להניח בעל העסק או דורש העבודה יימצא פתרון הולם וזמין ובכך יחסוך עגנת נפש ויחסוך בזמן ובכסף.

אכן, פנייה אל ייעוץ אסטרטגי בצפון תעשה עבורכם את העבודה. כך ניתן למקסם שאיפות, להשיג מטרות ולייעל את תהליך העבודה. יועץ אסטרטגי חוסך כסף, טרחה וזמן. הוא יודע כיצד לא להיכנס לבורות, לעקוף מכשולים ובעיקר לתרום את הצד השני לצד שלנו. זוהי אחת המטרות המובהקות של ייעוץ אסטרטגי יעיל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר שגב

מאת: ניר שגבספרות05/11/133267 צפיות
האם יש סיכוי להתקבל אל הוצאה לאור? אילו כתב יד הוצאות לאור מחפשות? ומה עושים כאשר מקבלים תשובה שלילית?

מאת: ניר שגבספרות27/09/111506 צפיות
המידע החשוב ביותר הוא זה העוסק בבחירת רעיון הספר. ידוע לכול שזהו השלב שבו צריך להקדיש תשומת לב רבה ולהפעיל תהליך ניתוח שיטתי ומסודר עד שמגיעים לבחירה הנכונה ביותר ואשר הכי מתאימה לנו של רעיון הספר.

מאת: ניר שגבספרות27/09/111465 צפיות
נכון, גם למידה של כלי נגינה עשויה לעדן את הנפש ולהריע אותנו, אך כתיבה היא זמינה יותר, נגישה יותר, וגם לא צריך לטרוח ולחפש כלי נגינה מקצועי ובית ספר לנגינה, כי כל מה שאתם צריכים זה עט או עיפרון ודף נייר או כפי שרבים מעדיפים כיום מחשב.

מאת: ניר שגבספרות27/09/111454 צפיות
לכן חייבים להציב אלטרנטיבה למציאות, להשתחרר מהכבלים היום-יומיים אשר משפיעים על חיינו ולעוף על כנפי הדמיון. איך נעשה את זה?באמצעות כתיבה.

מאת: ניר שגבספרות26/09/111520 צפיות
עבודת הדפוס נחלקת לדפוס דיגיטלי ולדפוס אופסט, כאשר בעניין הדפוס הראשון ניתן להדפיס כמה עותקים שאנו רוצים בהתאם לבקשת הלקוח בתחילת העבודה.

מאת: ניר שגבספרות26/09/111402 צפיות
כתיבת ביוגרפיה היא ז'אנר בפני עצמו, ולפיכך צריך לעצב את עטיפת הספר בהתאם לכך. אם מדובר בכתיבת ביוגרפיה יישובית ברור לכל כי נדרש תמונה או איורים שונים שישקפו את הלך הרוחות בקיבוץ או בכפר או במפעל זה או אחר שקם על תילו לפני עשרים או שלושים שנה, בשנות השבעים של המאה הקודמת

מאת: ניר שגבספרות26/09/111252 צפיות
אולם ממש לפני הכתיבה מקובל לשלוח את כל החומר המתומלל למזמין השירות כדי שיעבור על הכול, ישנה, יוסיף וכו' משום שלעתים מזמין השירות נזכר דווקא בשלב הזה פרט כלשהו חשוב, ולכן חשוב ביותר לערב את המספר גם בשלב הזה ובכל שלבי כתיבת הספר.

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173759 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173784 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174130 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162631 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163056 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162596 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי25/02/163274 צפיות
אם אתה אדם מן השורה, כמו רוב האנשים, שלא פיתח אסטרטגיה מתי הוא הזמן הטוב ביותר כדי להתמודד עם כל משימה . הנה התשובה לשאלה למה אתה צריך!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica