חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימוד אנגלית - לא רק לבגרות

מאת: יורי פוחצ'בסקילימודי שפות28/03/20101260 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנגלית היא שפה יפהפייה, עשירה במילים ובעלת משלבים רבים ומגוונים. האנגלית, שמוצאה באנגליה, היא אחת השפות הכי נפוצות בעולם והערכות שונות עומדות על כמעט 2 מיליארד דוברי אנגלית ברחבי העולם. האנגלית היא שפה רשמית במדינות רבות ומהווה שפה שניה במדינות רבות אחרות. היא השפה המקובלת היום בעולם התקשורת הבינלאומי וקשה מאוד להסתדר בלעדיה. כמעט כל פרסום אשר שואף להגיע לתפוצה עולמית חייב להיות באנגלית. דוגמה אחת לכך היא פרסומים מדעיים. חוקרים מכל העולם יודעים שעל מנת להתקבל בקהילה המדעית עליהם לכתוב את פרסומיהם באנגלית.

לימודי אנגלית לבגרות

בישראל מכירים בחשיבותה של השפה האנגלית והיא נלמדת בבית הספר ומהווה חלק מבחינות החובה שיש לעבור על מנת לקבל תעודת בגרות. הלימודים מתחילים כבר בבית הספר היסודי (ויש ילדים שמתחילים ללמוד אותה בגן) אך תקופת התיכון היא תקופה חשובה במיוחד ללימודי האנגלית. לא רק משום שמדובר בבחינת הבגרות באנגלית, אלא מכיוון שבתיכון נלמדים עקרונות חשובים המשפיעים על יכולת האדם להשתמש בשפה לאחר סיום הלימודים. כיום ניתן ללמוד לבחינת הבגרות באנגלית בשלל דרכים וישנם קורסי העשרה המשפרים את היכולת של האדם להצליח בבחינה. כמו כן, למי שמעוניין לשפר את הציון או לעבור בחינת בגרות ביותר יחידות לימוד, יש אפשרות לגשת לבחינה לאחר סיום התיכון ולהיעזר בקורס אנגלית מקצועי ללימוד אנגלית אשר יעניק לו את הכלים הטובים ביותר למעבר הבחינה.

לימוד אנגלית למתחילים

המטרה בלימודי אנגלית היא לא רק לקבל ציון גבוה בבחינת הבגרות אלא לרכוש שפה שניה וחשובה אשר תעזור לנו להתמודד עם העולם הגדול שאנו חיים בו. היום, כפי שתואר לעיל, קשה מאוד להסתדר בעולם בלי אנגלית, ובעולם העסקי זה למעשה בלתי אפשרי. אך גם מי שעשה בחינת בגרות באנגלית צריך להמשיך ולשפר את האנגלית שלו כדי להצליח. לכן ישנה אפשרות ללימוד אנגלית עסקית אשר מתמקדת במושגים הקשורים לעולם העסקים והכספים, בפיתוח יכולות שיווק בשפה האנגלית, למידת המאפיינים של התרבות האנגלית כפי שהם מתבטאים בשפה ועוד. זוהי דרך מעולה וחשובה מאוד להשתלבות בעולם העסקים המקומי והבינלאומי.

מעוניינים ללמוד לקרוא אנגלית או ללמוד לדבר אנגלית בקרו באתר http://www.learnen.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורי פוחצ'בסקי

מאת: יורי פוחצ'בסקימסיבות רווקים ורווקות12/04/101480 צפיות
מה יותר כיף מהחתונה של החברה הכי טובה? מסיבת הרווקות שלה, כמובן! כי אם בערב הגדול כל הפוקוס הוא על הכלה המצודדת והחתן המסוקס בשמלה והחליפה הלבנות, במסיבת הרווקות הפוקוס הוא כולו עליכן, הבנות!

מאת: יורי פוחצ'בסקיבגרויות12/04/101374 צפיות
בערך חמישים אחוז מבין תלמידי התיכון מסיימים את לימודיהם ללא תעודת בגרות. חלק גדול מביניהם בוחרים בסופו של דבר להשלים את בחינות הבגרות ולהרוויח את התעודה בהזדמנות מאוחרת יותר, בין אם מהרצון למצוא עבודה טובה, או להתקבל ללימודים במוסד להשכלה גבוהה

מאת: יורי פוחצ'בסקיפסיכומטרי12/04/101441 צפיות
הרבה מאוד פעמים אנחנו חוששים ממה שאנו לא מכירים, וגם אם 700 בפסיכומטרי נשמע לכם כמו חלום רחוק נסו ותגלו שזה לא כל כך מסובך כמו שזה נראה בתחילה. איך מוציאים במבחן פסיכומטרי 700 לפחות?

מאת: יורי פוחצ'בסקיפסיכומטרי12/04/101457 צפיות
לפני שאפשר להתחיל לחשוב בכלל על לימודים גבוהים, צריך קודם כל להתקבל למוסד להשכלה גבוהה, ובשביל זה, צריך ציון פסיכומטרי טוב. מתחילים לתכנן לעתיד? מעולם לא למדתם לפסיכומטרי? להלן כמה דברים שחשוב לדעת לפני שניגשים לבחינה

מאת: יורי פוחצ'בסקילימודי שפות12/04/101117 צפיות
במהלך חמישים השנים האחרונות אנו עדים לעלייה מתמדת באחוז אנשי העסקים דוברי האנגלית ואלה אשר בוחרים להירשם לתכנית לימוד אנגלית במטרה לשפר את שליטתם בשפה ואיתה, את מעמדם בחברה שבה הם עובדים.

מאת: יורי פוחצ'בסקילימודי שפות12/04/101178 צפיות
בין אם הבחירה היא לשיפור בתחום המקצועי, הלימודי או האישי, כולם נוכחים לדעת שלימוד אנגלית הוא צעד אשר מועיל בהמשך – כי אין דבר שמשתווה ליכולתנו לתקשר עם אנשים מכל העולם, להבין ולהיות מובנים באופן אוניברסלי.

מאת: יורי פוחצ'בסקיקייטרינג12/04/101187 צפיות
כמו בחגים, גם אירועים תמיד מתקשרים אצלנו לאוכל – איך היה האוכל? האם היה הרבה מבחר או שהיה דל ביחס לאירועים אחרים? ולא אחת עולה לנו גם המחשבה הזדונית אך המקובלת, האם זה היה שווה את הצ'ק שנתנו בתחילת הערב?

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222657 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192107 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173227 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173492 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172986 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172497 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171973 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica