חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תאורת לדים והטרור הערבי

מאת: מרטיןעיצוב פנים29/03/2010925 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

;}

תאורת לדים והטרור הערבי

למקרה שאתם עומדים לשאול את עצמכם, האם מי שכתב את זה הוא משוגע, אני כבר רוצה להסביר את הטענה שלי, ישר מההתחלה: השימוש בתאורת לדים, נלחם בטרור הערבי. אני כן מבין שהכותרת הזו היא מעט הזויה או אפילו ממש הזויה, אך הנה מגיע ההסבר על הרעיון.

דבר ראשון, נבסס מעט הנחות יסוד:

1. תאורת לדים היא דבר טוב- תאורת לדים היא שיטה די ותיקה בשוק התאורה, היא משמשת בתור הדור הבא של הפלואורסנט. זוהי תאורה יותר איכותית, יותר בטוחה ויותר אמינה מכל תאורה אחרת הקיימת בשוק. כל מוסדות הציבור והחברות העסקיות, עוברות לתאורת לדים, כי היא זולה יותר. היתרון הענק של תאורת לדים, על פני כל תאורה אחרת, זה החיסכון בחשמל ואנרגיה. תאורת לדים היא שיטה נורא חסכונית שמצליחה לתת אותה כמות אור כמו כל מנורה אחרת ואפילו יותר מאחרות, בזמן שהיא מנצלת כחצי מכמות האנרגיה, הדרושה לכל מנורה אחרת, הקיימת בשוק. מחיר הרכישה של נורה השייכת לתאורת לדים, הוא מעט גבוה יותר, אך נורת לד, היא נותנת אור חזק יותר, עובדת הרבה מאוד זמן וחוסכת כ50 אחוז מצריכת האנרגיה, לאורך כל חיי הנורה. לפני שממשיכים לפסקה הבאה, תזכרו רק את זה: תאורת לדים חוסכת 50 מצריכת החשמל, ביחס לכל נורה אחרת.

2. הטרור הערבי הוא דבר רע- אם אמרנו שתאורת לדים היא דבר טוב, בגלל שהיא חוסכת באנרגיה, הטרור הערבי הוא דבר רע, והוא ניזון מאנרגיה. כולנו הרי מבינים בדרגה כזו או אחרת, שהטרור הערבי ממומן על ידי כספי הנפט. הרי למדינות ערב אין שום מקור כספי אחר. הן לא מייצרות שום דבר ולא מוכרות שום דבר אחר. קשה להגיד במדויק כמה אחוז מכספי הטרור מגיע דרך צריכת הנפט העצומה שלנו, אך ההנחה הרווחת היא, שחלק גדול מאוד. אנחנו וכל מדינות המערב קונים נפט בכמויות עצומות ממדינות הערב, שמעבירות חלקים מכובדים מאוד מכספי הנפט שלנו למימון הטרור הערבי. אם אנחנו בעצם ממנים את הטרור, אז למה אנחנו ממשיכים לצרוך כמויות אדירות של נפט? כי אין לנו שום מקור אחר לאנרגיה וכנראה שגם לא יהיה בעתיד הנראה לעין.

פיתרון לבעיה- תאורת לדים ושאר הירקות- אם אין דרך למצוא מקור אחר לאנרגיה ואנו חייבים לפחות כרגע להמשיך להסתמך על הנפט, אז לפחות, בואו נחסוך כמה שאפשר בצריכתו. נשמע הגיוני, נכון? אך הפיתרונות הקיימים לצמצום צריכת האנרגיה הם לא מוצלחים במיוחד.

אחד הפיתרונות היותר מוצלחים הוא תאורת לדים, כפי שכבר אמרנו בהתחלה, תאורת לדים, היא בעלת כל היתרונות הקיימים בסוגי תאורה האחרים, אבל, תאורת לדים חוסכת כ חמישים אחוז מצריכת החשמל. בדרך זו, תאורת לדים חוסכת בצריכת הנפט, פוגעת בהכנסות של מדינות הנפט וכך גם פוגעת בכספי הטרור, הרי אם מדינות הנפט ירוויחו פחות, הן גם יתרמו פחות.

אז למה לא כולם משתמשים בתאורת לדים- מאותה סיבה שאנשים מעשנים, הרגל. אבל המצב מתחיל להשתנות לטובה, המודעות לאיכות הסביבה, הולכת וגוברת, יחד איתה גם השימוש בתאורת לדים, זה לא הרבה אבל זאת ההתחלה.

 



תגיות המאמר: אור, תאורה, תאורת לדים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים בגוגל יחסי ציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןרהיטים28/08/11954 צפיות
. האם נוח לכם על הריהוט הזה- יצא לי להיתקל בזה כמה פעמים ואני עדיין לא מאמין שזה באמת קיים בעולם, אנשים שבוחרים ריהוט יפה אבל ממש לא נוח. כדי להביא דוגמה קלה להבנה: תחשבו לשבת במשרד על כיסאות בר. האם הבנתם את הרעיון?

מאת: מרטיןאימון אישי23/01/111260 צפיות
כאשר מתחילים תהליך אימון אישי, אחד הדברים החשובים ביותר שלומדים זה להכיר בחשיבות של אמירת תודה. למה להגיד תודה זה כל כך חשוב? כדי להניע את הדינמיקה של העולם הזה לטובתך. שמתם לב שאנשים מתלוננים, ממשיכים להתלונן כל החיים? אל תהיו האנשים האלו, תגידו תודה ותלמדו את החשיבות של הכרת התודה.

מאת: מרטיןהגירה22/01/111506 צפיות
לעיתים נדמה שהדרך לקבלת אזרחות פולנית היא ארוכה ומפרכת, האמת היא באמת לא פשוטה בכלל. השורה התחתונה היא שזה לגמרי שווה את זה. אני באופן אישי זכיתי באזרחות פולנית לפני כשלוש שנים ואני מאוד מרוצה. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, אני יכול ללכת לכל מקום שאני רוצה, לטייל בכל מקום שאני רוצה ולעשות כל דבר שאני רוצה. בעיני, אין יותר חופש מזה.

מאת: מרטיןעסקים - כללי22/01/111393 צפיות
משכנתא היא כנראה אחד הדברים הגדולים ביותר שאנחנו נוכל להשיג בחיים שלנו. קניית בית היא ככל הנראה החלום הגדול של כל הישראלים. נכון שבמקומות אחרים בעולם, אנשים לא מתרגשים כל כך מקניית בית, אבל בישראל- זה החלום הגדול ביותר שיכול בן אדם להגשים. משכנתא- היא בעצם מילה קסומה, שכולנו נהנים להעלות על הלשון.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101023 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעולם זה לחפש רעיונות למתנות, לא משנה איזה מתנה מחפשים או למי, ברגע שמתחילים את החיפוש אחר רעיונות למתנות,

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101164 צפיות
מחפשים רעיון מקורי למתנה מגניבה ויוצאת דופן שעוד לא קיבלו מיליון אנשם לפני זה? אנחנו שמחים שהגעתם למאמר הזה, כי יש לנו רעיון מעולה בשבילכם.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/10964 צפיות
איזה כיף לקבל מתנות, אין מישהו שלא אוהב את זה, אפילו האנשים שעושים פרצופים, כאשר הם מקבלים מתנה, אוהבים את זה. זה אומר שחושבים עלינו

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222483 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222725 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202893 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202737 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202805 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202252 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202228 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica