חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סילוק יונים

מאת: פורטל בעלי מקצועהדברה30/03/2010960 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יונים - הן מלוכלכות, מרעישות, נושאות טפילים, מפרישות חומרים שמסכנים את בריאותנו, והגרוע מכל, הן נמצאות במספרים אדירים דווקא המקומות שבהם יש אנשים. מה ניתן לעשות עם המפגע?

אם עד לפני מספר שנים היינו נתקלים בפרסומים רבים שהציעו שירותי רשת נגד יונים, חוקי צער בעלי חיים ופיתוח טכנולוגיות חדשות הפכו את התחום ליעיל וגם הומאני הרבה יותר, עם שירותי הרחקת יונים.

הרחקת או מרחיק יונים משמעותה התקנת אמצעים אשר מונעים מהיונה להתקרב למקום המגורים ולקבוע בו את איזור המחיה שלה. בשוק כיום ניתן למצוא מגוון מכשירים ועזרים שכל מטרתם היא להרחיק את היונים מביתנו:

-          מגוון דחלילים - יונים ועורבים אינם מסתדרים ביניהם, ולכן קביעת דחלילי עורב על מעקות המרפסת ואדני החלונות לרוב עושה את העבודה.

-          מכשירים אולטרה-סוניים המשמיעים צלילים גבוהים אשר אינם נשמעים על ידי בני אנוש, אך מרתיעים את היונה.

-          דוקרנים וחוטי רטט אשר מונעים מהיונה לנחות ולקנן במקומות שבהם הם נקבעו.

-          רשת יונים המותקנת לרוב במסתורי כביסה ושמונעת מהיונה מעבר, מבלי ללכוד אותה או להזיק לה.

-          אמצעי גירוש יונים מאולתרים כגון נחשי גומי, רצועות אלומיניום ואפילו סתם שקיות ניילון הנקשרות למעקות, מרעישות ונעות בצורה המרתיעה יונים.

ונראה שהיד עוד נטויה. ואכן, בכל מקום שתמצאו בני אדם, תוכלו למצוא גם להקות גדולות של יונים. הן נהנות מהחום, מהמסתור שמבני האדם מספקים להן ומהמזון שניתן למצוא בשפע בסביבתנו, כך שהמוח האנושי ממשיך להמציא אמצעים יעילים יותר להרחקת המטרד מהבית.

מחפשים פתרונות הרחקת יונים? היונים מרעישות על גג הבית יומם וליל? קריאה קלה בנושא תוכל לסייע לכם למצוא את הפתרון היעיל ביותר לבעיה שלכם. אל תנו לחסוך ולעשות זאת לבד, פתרון מקצועי יפתור לכם את הבעיה לתמיד!

 



תגיות המאמר: יונים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 מחפשים גדרות אלומיניום? אולי גדרות ברזל? הכל מחכה לכם כאן באתר www.israelcities.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל בעלי מקצוע

מאת: פורטל בעלי מקצועתיירות ונופש - כללי02/05/11889 צפיות
מי רוצה לעבוד בחו"ל?חשבתם פעם על האופציה לעזוב הכל, לתפוס מטוס וללכת לעבוד בחו''ל? לכולם מתאים לפעמים לשנות אווירה, להחליף את סיר הלחץ הישראלי בשלווה אירופאית, לעשות את זה בגדול באמריקה, או להרוויח כסף ולתפוס צבע באוסטרליה. ומה איתכם? מתאים לכם עבודה בסן פרנסיסקו, לדוגמה?

מאת: פורטל בעלי מקצועגינון10/04/111060 צפיות
לאיזו מטרה אתם מקימים אותם? גדר יכולה לשמש דקורציה, לשמש להרתעה פסיכולוגית, לחסום את שדה הראיה של המביטים מבחוץ או לשמש מחסום פיזי לכניסה.

מאת: פורטל בעלי מקצועהדברה03/05/10921 צפיות
בקשו לקבל הצעות מחיר בטלפון, אם המדביר מעוניין להגיע אליכם ללא כל התחייבות על מנת להעריך את הבעיה אז כדאי לכם, בכל מקרה גם אם המדביר מתעקש שלא לתת לכם מחיר בקשו לפחות הערכת מחיר.

מאת: פורטל בעלי מקצועשיפוצים30/03/10819 צפיות
לכן, חברות נקיון עובדות בעיקר במשרדים ומוסדות. כאמור, נקיון משרדים כולל בדרך כלל שירותים נוספים כמו תחזוקה שוטפת של המטבחונים, שמירה על מלאי נייר טואלט וכדומה.

מאת: פורטל בעלי מקצועבניין ואחזקה - כללי06/01/10969 צפיות
אם אתם מגדלים בעלי חיים, הקפידו לברר כמה זמן להמתין לפני שניתן יהיה להכניס אותן הביתה. כמו כן, ליתר בטחון שאלו אם קיימת האופציה לעשות שימוש בחומרים שאינם מסוכנים לבריאותן.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191751 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181670 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181256 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181377 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181384 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181359 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181276 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica