חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדבירים את הבית

בורחים מהבית כי הוא כולו מלא מזיקים? המקקים עושים מסיבה בסלון? היונים מתעקשות לכלכך דווקא את האוטו? מפחדים לצאת לחצר בגלל נחשים? הגיעה השעה להזמין שירות הדברת מזיקים.

הדברה זה דבר מאוד חשוב, משום שלא רק שמעופפים וזוחלים למיניהם מהווים מטרד לא נעים, ריבוי של מזיקים כג'וקים ופרעושים, למשל, עלול להפוך לסכנה בריאותית.

מספר דברים חשובים על לפני הזמנת מדביר:
- מדביר אמין ומקצועי, המשתמש בחומרים יעילים ותקניים אמור להציע אחריות על העבודה, בכדי שתדעו שאתם מכוסים לכל מקרה שלא יהיה ושלא תהיו תחת התקפה מחודשת מטעמם של המזיקים תוך שבוע-שבועיים.

- חשוב לבקש מאיש המקצוע שיראה לכם את תעודת המדביר שלו, כדי שתוכלו להיות בטוחים שהוסמך באופן רשמי לעבוד בתחום, במקרים של הדברת מזיקים חפשו מומחים, עבודה בגובה רב דורשת מיומנות.

- אחרי ריסוס הבית או הדירה מותר וחשוב לנקות את הרצפה והמשטחים עם סמרטוט לח וללא חומרי ניקוי, אולם בשום אופן לא לעשות שטיפה, וזאת כדי שלא להפחית את יעילות פעילות החומרים.

- אם אתם מגדלים בעלי חיים, הקפידו לברר כמה זמן להמתין לפני שניתן יהיה להכניס אותן הביתה. כמו כן, ליתר בטחון שאלו אם קיימת האופציה לעשות שימוש בחומרים שאינם מסוכנים לבריאותן.

- מבחינת הדברת מכרסמים ומכרסמים, ריסוס הוא גם לא הומאני וגם לא מועיל, לכן יש להרחיק אותם ללא שימוש ברעל או במלכודות מסוכנות. חולדות ועכברים, לשם הדגמה, מסוגלים לגלות נוכחות של רעל ממרחק רב ובקלות ולכן בעלי חיים אלה פשוט נמנעים מלהתקרב לרעל, במקרים של הדברת נמלים בקשו שירות ממדבירים אשר אינם פוגעים ביונים.

יונים יכולות להיכלא בגג, למות ולהפוך למפגע בריאותי וריחני, שקשה מאוד להיפטר ממנו. אך בכלליות, סילוק של אחד מבעלי החיים הללו מהשטח יוביל להשפעה אקולוגית עמוקה, ולבסוף דווקא לריבוי במזיקים אחרים, שפשוט יתפסו את מקומם בשרשרת.

- הקפידו לבצע הדברה בזמנים קבועים במהלך השנה, עדיף בתחילת עונת הקיץ, על מנת לשמור על בית נקי תמיד.

- להרחקת ציפורים טורדניות משיגים מספר דיסקים ישנים ותולים אותם על המרפסת, והן מעדיפות להתרחק מהאוזר. אם מדובר על גרוש יונים השתמשו בדוקרנים או  ברשת יונים אותם ניתן לרכוש בחניות עשה זאת בעצמך.

 



תגיות המאמר: מדבירים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 מחפשים גדרות אלומיניום? אולי גדרות ברזל? הכל מחכה לכם כאן באתר www.israelcities.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל בעלי מקצוע

מאת: פורטל בעלי מקצועתיירות ונופש - כללי02/05/11889 צפיות
מי רוצה לעבוד בחו"ל?חשבתם פעם על האופציה לעזוב הכל, לתפוס מטוס וללכת לעבוד בחו''ל? לכולם מתאים לפעמים לשנות אווירה, להחליף את סיר הלחץ הישראלי בשלווה אירופאית, לעשות את זה בגדול באמריקה, או להרוויח כסף ולתפוס צבע באוסטרליה. ומה איתכם? מתאים לכם עבודה בסן פרנסיסקו, לדוגמה?

מאת: פורטל בעלי מקצועגינון10/04/111060 צפיות
לאיזו מטרה אתם מקימים אותם? גדר יכולה לשמש דקורציה, לשמש להרתעה פסיכולוגית, לחסום את שדה הראיה של המביטים מבחוץ או לשמש מחסום פיזי לכניסה.

מאת: פורטל בעלי מקצועהדברה03/05/10921 צפיות
בקשו לקבל הצעות מחיר בטלפון, אם המדביר מעוניין להגיע אליכם ללא כל התחייבות על מנת להעריך את הבעיה אז כדאי לכם, בכל מקרה גם אם המדביר מתעקש שלא לתת לכם מחיר בקשו לפחות הערכת מחיר.

מאת: פורטל בעלי מקצועשיפוצים30/03/10818 צפיות
לכן, חברות נקיון עובדות בעיקר במשרדים ומוסדות. כאמור, נקיון משרדים כולל בדרך כלל שירותים נוספים כמו תחזוקה שוטפת של המטבחונים, שמירה על מלאי נייר טואלט וכדומה.

מאת: פורטל בעלי מקצועהדברה30/03/10959 צפיות
ונראה שהיד עוד נטויה. ואכן, בכל מקום שתמצאו בני אדם, תוכלו למצוא גם להקות גדולות של יונים. הן נהנות מהחום, מהמסתור שמבני האדם מספקים להן ומהמזון שניתן למצוא בשפע בסביבתנו, כך שהמוח האנושי ממשיך להמציא אמצעים יעילים יותר להרחקת המטרד מהבית.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222822 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223136 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211377 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211594 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211570 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211761 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica