חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקיון משרדים

מאת: פורטל בעלי מקצועשיפוצים30/03/2010821 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אחד אוהב לחיות ולעבוד בסביבה נקייה ומסודרת. כאשר הבית נקי מאבק, מסודר ומפיף ריח נעים, הרבה יותר כיף ומהנה להיות בו. כאשר המשרד מסודר ונקי, הרבה יותר כיף להגיע אליו בבוקר. אך לנקות את הבית או המשרד מדי יום זו עבודה קשה ומתישה במיוחד. ובכלל, למי יש זמן לזה במירוץ החיים?

הפתרון למי שרוצה לשמור על סביבה נקייה ומסודרת אך לא לבזבז זמן יקר בעבודות נקיון מייגעות הוא להשתמש בשירותיהן של חברות אמינות המציעות שירותי ניקיון כוללים. חברות נקיון מעסיקות עובדים אשר מגיעים אל הבית או העסק בשעות שאתם בוחרים וינקו עבורכם את כל החללים וישאירו אותם מסודרים. מרבית חברות הנקיון עוסקות גם באחזקה שוטפת (בעיקר במשרדים) ודואגות למלאי מתמשך של מוצרים מתכלים כמו כוסות חד פעמיות, נייר טואלט ועוד.

ניקיון משרדים

חברות ניקיון קמו מתוך צורך של משרדים רבים לשמור על נקיונם. ככל שהמשרדים גדלו זה הפך להיות קשה עד בלתי אפשרי לשמור על המשרדים נקיים מבלי להיעזר בשירותיה של חברת נקיון. במשרדים במיוחד הגדולים שבהם, יש תנועה רבה של אנשים והרבה חלקים הדורשים נקיון שוטף כמו ריהוט משרדי, פחים שמתמלאים מדי יום וכדומה.

לכן, חברות נקיון עובדות בעיקר במשרדים ומוסדות. כאמור, נקיון משרדים כולל בדרך כלל שירותים נוספים כמו תחזוקה שוטפת של המטבחונים, שמירה על מלאי נייר טואלט וכדומה.

ניקיון בתים
בעבר כל אחד היה מנקה את הדירה של עצמו. אך עם הזמן מירוץ החיים הפך להיות תובעני יותר והיום כמעט שאין זמן לנקות את הבית. לכן אנשים החלו להעסיק עוזרות בית אשר הגיע יום או יומיים בשבוע וניקו את הבית. נקיון דירות הוא פשוט יותר מנקיון משרדים שכן יש פחות שטח לכסות וההצטברות של הלכלוך איטית יותר.

למעשה, ניקיון בתים עוסק יותר בשמירה על הסדר. היום, ניתן למצוא גם חברות נקיון מקצועיות אשר מתמחות בנקיון דירות ושולחות איש מקצוע פעם בשבוע (או יותר) לבית הלקוח, אשר דואג שהבית יהיה מצוחצח ומסודר, לרווחת הדיירים. מכיוון שמדובר בחברה גדולה ומסודרת, בדרך כלל עלות השירות נמוכה יותר מעוזרת בית פרטית.

 



תגיות המאמר: ניקיון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 מחפשים גדרות אלומיניום? אולי גדרות ברזל? הכל מחכה לכם כאן באתר www.israelcities.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל בעלי מקצוע

מאת: פורטל בעלי מקצועתיירות ונופש - כללי02/05/11893 צפיות
מי רוצה לעבוד בחו"ל?חשבתם פעם על האופציה לעזוב הכל, לתפוס מטוס וללכת לעבוד בחו''ל? לכולם מתאים לפעמים לשנות אווירה, להחליף את סיר הלחץ הישראלי בשלווה אירופאית, לעשות את זה בגדול באמריקה, או להרוויח כסף ולתפוס צבע באוסטרליה. ומה איתכם? מתאים לכם עבודה בסן פרנסיסקו, לדוגמה?

מאת: פורטל בעלי מקצועגינון10/04/111064 צפיות
לאיזו מטרה אתם מקימים אותם? גדר יכולה לשמש דקורציה, לשמש להרתעה פסיכולוגית, לחסום את שדה הראיה של המביטים מבחוץ או לשמש מחסום פיזי לכניסה.

מאת: פורטל בעלי מקצועהדברה03/05/10923 צפיות
בקשו לקבל הצעות מחיר בטלפון, אם המדביר מעוניין להגיע אליכם ללא כל התחייבות על מנת להעריך את הבעיה אז כדאי לכם, בכל מקרה גם אם המדביר מתעקש שלא לתת לכם מחיר בקשו לפחות הערכת מחיר.

מאת: פורטל בעלי מקצועהדברה30/03/10963 צפיות
ונראה שהיד עוד נטויה. ואכן, בכל מקום שתמצאו בני אדם, תוכלו למצוא גם להקות גדולות של יונים. הן נהנות מהחום, מהמסתור שמבני האדם מספקים להן ומהמזון שניתן למצוא בשפע בסביבתנו, כך שהמוח האנושי ממשיך להמציא אמצעים יעילים יותר להרחקת המטרד מהבית.

מאת: פורטל בעלי מקצועבניין ואחזקה - כללי06/01/10972 צפיות
אם אתם מגדלים בעלי חיים, הקפידו לברר כמה זמן להמתין לפני שניתן יהיה להכניס אותן הביתה. כמו כן, ליתר בטחון שאלו אם קיימת האופציה לעשות שימוש בחומרים שאינם מסוכנים לבריאותן.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232705 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223343 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212900 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211359 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211238 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201411 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201142 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica