חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה

כחלק עיקרי מלימודי הנדסה, מהווים לימודי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה תחום הנדסי הפועל בצורה נרחבת במניפולציה של גלים אלקטרומגנטיים. במרבית המקרים, עוסקים לימודי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה בתכנון מעגלים חשמליים, אולם לאחרונה נוצרו לו תתי תחומים וביניהם אלקטרואופטיקה, עיבוד אותות, תקשורת, הספק, אלקטרוניקה ובקרה.

מהנדס חשמל עוסק בחשמל כאמצעי להעברת אנרגיה ולעומתו עוסק מהנדס אלקטרוניקה בשימוש בחשמל כאמצעי להעברת אינפורמציה.

הנדסת חשמל ואלקטרוניקה הביאה לעולם פיתוחים רבים של התקנים חשמליים ממגוון סוגים, כגון מחשבים, לוויינים, מנועים חשמליים, טלפונים סלולאריים ועוד.

לימודי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה מתחלקים לתחומים הבאים:
בקרה, אותות ומערכות ביולוגיים, מיקרואלקטרוניקה ואלקטרוניקת מצב מוצק, רשתות מחשבים, גלים ואלקטרואופטיקה, התקנים ומערכות אלקטרואופטיים, תקשורת, מחשבים, עיבוד אותות ותמונות.

למי מתאימים הלימודים?

לימודי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה מתאימים לאלו המעוניינים בעבודה מעניינת ומאתגרת, הרוצים להשתלב בשוק העבודה תוך זמן קצר ולהרוויח משכורת טובה.

מהם תנאי הקבלה ללימודים?

תנאי הקבלה ללימודי תואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה משתנים ממוסד לימודי אחד למשנהו אך עם זאת, ברוב מוסדות הלימוד תנאי הקבלה דורשים תעודת בגרות מלאה, מתמטיקה ברמה של 4-5 י"ל, אנגלית ברמה גבוהה, מקצוע ריאלי מורחב וציון פסיכומטרי.

מהו משך לימודי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה?

משך הלימודים במסלול לימודי תואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה משתנה בין מוסד למוסד, אך עם זאת במרבית מוסדות הלימוד נמשך כארבע שנות לימוד אקדמיות, כפי שמקובל בשאר מסלולי לימודי הנדסה.

איזו תעודה מקבלים בסיום הלימודים?

עם תום הלימודים מקבל התלמיד תואר ראשון B.Sc - מוסמך למדעים בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה. בנוסף יוכל הסטודנט להירשם בפנקס המהנדסים.

במה עוסקים בוגרי הלימודים?

שוק העבודה מכיל מגוון אפשרויות תעסוקה שונות לבוגרי תואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה וברוב המקרים מציאת עבודה היא עניין קל יחסית. השכר בתחום גבוה באופן משמעותי מהשכר הממוצע במשק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חננה לימודים - רגע לפני שלומדים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חננה לימודים

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים01/06/12803 צפיות
לימודי כלכלה, אשר נכללים במסגרת תחום מדעי החברה, נחשבים לתחום לימודי יוקרתי.

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים13/04/11993 צפיות
תואר ראשון בלימודי כלכלה יקנה לכם כלים וידע שבאמצעותם יתאפשר לכם לנתח נושאים כלכליים ברמת משק, ארגון ויחיד.

מאת: חננה לימודיםחינוך ולימודים - כללי29/03/111151 צפיות
כחלק ממסגרת לימודי קולנוע וטלוויזיה מתוודע הסטודנט לתעשיית הקולנוע על מרכיביה השונים.

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים26/02/111073 צפיות
עיקר המיקוד של לימודי קרימינולוגיה נעשה בחקר תורת הפשע וההתנהגויות הלא נורמאליות. לימודי תואר ראשון בקרימינולוגיה הינם מרתקים ורב תחומיים, המשלבים ידע מתחומים אקדמיים רבים, כגון: סוציולוגיה, משפטים, אנתרופולוגיה, פסיכולוגיה, סטטיסטיקה ועוד.

מאת: חננה לימודיםלימודי תעודה ומקצוע23/02/111059 צפיות
אמנות הצילום מהווה גורם חשוב בהגדרת המציאות ובעיצוב עולמנו. ההתקדמות הטכנולוגית ולצידה הופעתם של מספר רב של אתרי אינטרנט הביאו לשינויים גדולים בתחום הצילום ובעצם העצימו את הביקוש לאנשי מקצוע בתחום.

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים13/02/11998 צפיות
לימודי פסיכותרפיה מקנים הכשרה לעסוק בטיפול במקרים של חוסר איזון נפשי כתוצאה ממשברים רגשיים ומצוקות, כאשר נעשה שימוש במגוון שיטות טיפוליות אשר מבוססות על אינטראקציה בין המטפל למטופל.

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים05/01/11953 צפיות
לימודי משפטים הפכו פופולאריים מאוד גם עקב הביקוש ההולך ועולה למשפטנים בתחום ההיי טק אשר מתגמל בעין יפה משפטנים צעירים.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182592 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181709 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171478 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172268 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171937 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica