חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום מוצרים שמוכר

מאת: MoonLightצילום01/04/20102074 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הצלם, בנוסף להיותו אמן, הוא איש תעודה. הוא רואה מציאות כפי שהיא ומתעד אותה תוך כדי יצירת מציאות יפה יותר. הכוונה אינה ליופי אנושי קלאסי אלא לאסתטיקה אמנותית. עם הזמן, העין של צלם מקצועי רואה את העולם מבעד לעדשת המצלמה. העולם שהוא חווה שונה מאוד מעולמם של אנשים מן השורה בנראות שלו ומורכב מרגעים שהם תמהיל של אור צל וצבע.

צילום

הצילום בפועל מוגדר כפעולה ה"לוכדת" קרני אור על גבי גוף רגיש לאור (סרט צילום, חיישן דיגיטלי וכדומה), ומתרגמת אותן לתמונה (מידע דיגיטלי או תגובה כימית). בעבר המכשירים ששימשו צלמים היו מכניים וכימיים אולם כיום רוב הצילום הוא דיגיטלי. ההתפתחות של הטכנולוגיות בתחום תפסה תאוצה רבה. בכל שנה יוצאים עשרות אם לא מאות דגמים חדשים של עדשות, מצלמות, חצובות, גופי תאורה ואביזרים נוספים. אך למרות הזמינות הגבוהה והפיתוח הקל והמהיר שקיים כיום בשוק, עדיין יש מקום של כבוד לידע הטכני ולבקיאות בעולם הויזואלי של אור צל וצבע. בקיאות זו מממשת את הפוטנציאל המלא שבמכשירים החדישים ונותנת את הערך המוסף האמיתי.

צילום מוצרים

צילום מסחרי הינו צילום שלו מטרה אחת: למכור את המוצר אותו הצלם מתעד, ולא את התצלום עצמו. הצילום צריך להיות מדהים ביופיו, אך גם לספק לצופה מידע. צלם מקצועי בתחום יודע להתאים רקע ותאורה נכונים לכל מוצר באופן שיחמיא לו ביותר. התאורה היא גורם משמעותי ביותר, כיוון שהיא הגורם המשפיע על תחושת החומר, על רמת הפרטים המתקבלים בצילום, ועל הדיוק בצבעו של המוצר. תאורה נכונה יכולה להקפיץ את המוצר לירח, ואילו תאורה שגויה עלולה להוריד מערך המוצר בהשוואה למציאות. פורטרט שמצולם טוב הוא פורטרט שניתן לקבל ממנו אינטראקציה רגשית עם הדמות המצולמת, שלא לומר אינטימיות. צילום מוצר טוב הוא צילום המנהל עם הצופה אינטראקציה רגשית עם המוצר לא משנה מה טיבו של האחרון.

צילום שיווקי

תמונות טובות שמופקות על ידי סטודיו לצילום שיווקי יכולות להפוך כל מוצר לסלב. המוצר אינו חייב להיות מרשים באופן מיוחד, צלם מוכשר יוכל להחצין את היופי מהמוצרים הפשוטים ביותר. הסיבה כי צילומים מוכרים מוצרים בצורה טובה כל כך, טמונה בפן התיעודי שבהם. גם היום, בעידן הפוטושופ והעריכה, אנו חשים כי אין טוב ממראה עיניים. הטכנולוגיה הנפוצה ביותר בצילום מוצרים שיווקי ומסחרי הינה הטכנולוגיה הדיגיטלית. זאת בשל ההנוחות והגמישות שבצילום ובעריכה, ובשל הקלות שבאחסון וההפצה של התוצר הדיגיטלי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מונלייט -  צילום סטילס שיווקי. צילום מוצרים, צילום תכשיטים, צילומי תדמית. צילום סטודיו במוכר.

רשתות חברתיות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת MoonLight

מאת: MoonLightפרסום באינטרנט11/10/101473 צפיות
השימוש באקססוריז ככלי לשדרוג ההופעה שלנו כבר הפך למובן מאליו. כל אחת יודעת שהשמלה הכי פשוטה יכולה להפוך למסמר הערב בעזרת סט תכשיטים מקורי ומפתיע. השאלה הגדולה ששואלים את עצמם מעצבי תכשיטים רבים היא לא רק איך ליצור את התכשיט הזה שישדרג כל הופעה?

מאת: MoonLightשיווק באינטרנט20/06/101121 צפיות
ההבדל בין חברה שהיא מותג לכל חברה אחרת במשק היא לא רק במכירות אלא גם בחזון. חברה שיודעת למתג את עצמה היא חברה שמצליחה לראות קדימה את הממשק שבין האדם למוצר ויותר מכך - מאפשרת לצרכנים שלה לראות איך עתידם לא שלם בלי אותו מוצר. כך לדוגמא כל מכשיר חדש של אפל אפוף באווירת חובת קנייה של צרכנים.

מאת: MoonLightמיתוג31/05/101113 צפיות
חברות היי טק הם הענקיות האמיתיות בשוק העבודה המודרני. סטארט אפים קטנים צצים בכל פינה לצד כאלה שעשו כבר את האקזיט הגדול, והשוק תחרותי מתמיד. מי שרוצה להשיג יתרון בשוק התחרותי חייב לחשוב מחוץ לקופסא ולנסות להשיג את תשומת ליבם של הלקוחות ושל המשקיעים בדרכים יצירתיות.

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182960 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172921 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172217 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172082 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173798 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174055 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171779 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica