חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום תכשיטים

מאת: MoonLightפרסום באינטרנט11/10/20101469 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השימוש באקססוריז ככלי לשדרוג ההופעה שלנו כבר הפך למובן מאליו. כל אחת יודעת שהשמלה הכי פשוטה יכולה להפוך למסמר הערב בעזרת סט תכשיטים מקורי ומפתיע. השאלה הגדולה ששואלים את עצמם מעצבי תכשיטים רבים היא לא רק איך ליצור את התכשיט הזה שישדרג כל הופעה? אלא איך אנו הופכים לשם מוביל בתחום התכשיטנות, זה שיודעים שהתכשיטים שלו הם גולת הכותרת של כל בגד? התשובה לזה פשוטה ומבוססת על הקונספט של תמונה ככלי להעברת מסרים.

מעצב תכשיטים שרוצה לקדם את עצמו ואת היצירות שלו בתחום חייב קודם כל לתת ליצירות שלו חיים ויזואליים. הכוונה היא כמובן לתמונות שמציגות בצורה הטובה ביותר את איכויות התכשיט ואת ייעודו. (זהב או פליז? אבני חן או חרוזים? יומיומי או לערב? צעיר או מבוגר? ). צילום שיווקי משמעותו לדעת  כיצד להפוך כל תכשיט לתכשיט הבא, אלא גם איך להעביר את כל האינפורמציה לעיל.

למה תמונות בעצם? ולמה תמונות שיווקיות?

בעולם העיצוב חשוב מאוד להחזיק תיק עבודות שייצג אותך. אם זה באינטרנט כאתר או כדף פייסבוק, ואם כאלבום מודפס המציג את יצירותיך. הדבר חשוב גם לתדמית שלך וגם לשמר דגמים שיהיו בקולקציות קודמות להשראה והתפתחות עתידית, ולעיתים שיחזור עבור לקוח חוזר.

התמונה השיווקית תעביר מסר מדוייק. אם אנו מייבאים לדוגמה תכשיטים מתאילנד - למשל דמויי כסף עם שיבוץ חרוזי פלסטיק - ונצלם אותם כך שייראו יוקרתיים, הדורים, דרמטיים, הלקוחות שלנו שמחפשים תכשיט יפה אבל זול לא יפנו אלינו! הצילום ירתיע! לעומתם, אלו שכבר ייפנו יתאכזבו עד עמקי נשמתם כי הם מחפשים תכשיטי יוקרה. ולהיפך. בעבודת יד למשל, צריך לעבור המסר שזוהי עבודת יד ולא תכשיט תעשייתי. שהתכשיט שאת מקבלת - אין עוד אחד זהה לו בעולם הזה... מכסימום - דומה.

המטרה היא להראות לאחרים בדיוק את מה שאתם רואים בתכשיטים שלכם! הדרך להשיג את המטרה החיונית הזו הזאת היא שימוש בתמונות שיווקיות. הכלי שלכם בכדי שלעבור את הדרך הזאת בבטחה הוא צלם שיווקי המבין שיווק, ומומחה בצילום תכשיטים. כזה שלא רק שיהיה נחמד ומוכשר, אלא גם יידע איך להעביר את המידע הנכון!

בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מונלייט -  צילום סטילס שיווקי. צילום מוצרים, צילום תכשיטים, צילומי תדמית. צילום סטודיו במוכר.

רשתות חברתיות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת MoonLight

מאת: MoonLightשיווק באינטרנט20/06/101117 צפיות
ההבדל בין חברה שהיא מותג לכל חברה אחרת במשק היא לא רק במכירות אלא גם בחזון. חברה שיודעת למתג את עצמה היא חברה שמצליחה לראות קדימה את הממשק שבין האדם למוצר ויותר מכך - מאפשרת לצרכנים שלה לראות איך עתידם לא שלם בלי אותו מוצר. כך לדוגמא כל מכשיר חדש של אפל אפוף באווירת חובת קנייה של צרכנים.

מאת: MoonLightמיתוג31/05/101109 צפיות
חברות היי טק הם הענקיות האמיתיות בשוק העבודה המודרני. סטארט אפים קטנים צצים בכל פינה לצד כאלה שעשו כבר את האקזיט הגדול, והשוק תחרותי מתמיד. מי שרוצה להשיג יתרון בשוק התחרותי חייב לחשוב מחוץ לקופסא ולנסות להשיג את תשומת ליבם של הלקוחות ושל המשקיעים בדרכים יצירתיות.

מאת: MoonLightצילום01/04/102071 צפיות
הצלם, בנוסף להיותו אמן, הוא איש תעודה. הוא רואה מציאות כפי שהיא ומתעד אותה תוך כדי יצירת מציאות יפה יותר. הכוונה אינה ליופי אנושי קלאסי אלא לאסתטיקה אמנותית. עם הזמן, העין של צלם מקצועי רואה את העולם מבעד לעדשת המצלמה. העולם שהוא חווה שונה מאוד מעולמם של אנשים מן השורה בנראות שלו ומורכב מרגעים שהם תמהיל של אור צל וצבע.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213458 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202196 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172772 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162836 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162739 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica