חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעיונות למתנות

מאת: מרטיןצרכנות09/04/2010831 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רעיונות למתנות

למצוא רעיונות למתנות זה יכול להיות עסק ביש, בטח זה קורה כולם : אתם צריכים לקנות מתנה למישהו, נניח חברה או אימא או בעצם כל דבר. תאריך יום ההולדת מתקרב ואתם מבינים שבאמת צריך ללכת להתחיל לחפש. בחוסר רצון בולט אתם מתחילים לחפש רעיונות למתנות, מה קונים? העניין תמיד מסתבך ובסוף מוצאים את המתנה הכי שגרתית שאפשר, משהו בסגנון בושם לאישה וחולצה לגבר.

חיפוש רעיונות למתנות:

הרעיון ברור ומוכר, לפני שקונים מתנה, עורכים חיפוש רעיונות למתנות אצל חברים וחברים לעבודה, אני צריך לקנות מתנה לחברה שלי, מה קונים לה? בדרך כלל מקבלים את הרעיונות למתנות הכי שגרתיים שיש, לפחות בהתחלה. אבל אם יש לכם סבלנות לחכות ולחקור עוד, מגלים את הרעיונות למתנות הכי טובות. כדי להקל על החיים שלכם, מצאתי אתר מצוין בנושא רעיונות למתנות והבאתי לכם סיכום של עקרונות כלליים לבחירת מתנה מושלמת, המדריך מתאים גם עבור מתנות שהן לא אישיות כמו: מוצרי פרסום ואפילו מתנות לעובדים

עקרונות למציאת רעיונות למתנות:

1. אל תתקרבו למתנות כלליות:

בבקשה, כדי לחסוך לעצמכם כאבי לב עתידיים, תתרחקו ממתנות ורעיונות למתנות כלליות. בבקשה מהיום לא קונים לאישה בושם ולא קונים לגבר חולצה או סוודר, רעיונות למתנות כאלה, אנחנו מורידים את זה מהרשימה בכלל. למה לא מתנות כלליות: כי הן כלליות ומתנות ניתנות לאנשים, אנשים ייחודיים שבדרך כלל נוטים לא לחבב מתנות כלליות. תחשבו אתם: פעם היה לכם לעשות משהו עם מתנה שקניתם בחנות מזכרות, למשל שעון שעושה רעשים של שעון עתיק. מבינים את הנקודה? רעיונות למתנות כלליות- יוצאות החוצה.

2. איזה אדם הוא מקבל המתנה:

זהו החלק החשוב ביותר בבחירת מתנה, הרי המתנה צריכה להתאים לאדם מסוים. בנקודה הזו אנחנו קודם כל לחלק את המתנות שאנשים אוהבים לקבל לכמה קבוצות: חובבי מחשבים, חובבי ספורט, חובבי אופנה או חובבי אירועים ואופציה אחרונה- מעשיים. אני לא אסביר את הקבוצות, כי זה די ברור.

כשמחפשים רעיונות למתנות, לאנשים שאנחנו אוהבים, פשוט מנסים לוודא איזה מבין הקטגוריות, יכול להשתייך האדם. ברגע שמבינים מה הם תחומי העניין של האדם, ניתן בקלות לחשוב על רעיונות למתנות מעולות, כאלו שהוא ישתמש בהם באמת או שהיא תזכור הרבה זמן. הרעיון הוא חשיבה ממוקדת וספציפית, במקום חשיבה כללית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים בגוגל יחסי ציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןרהיטים28/08/11955 צפיות
. האם נוח לכם על הריהוט הזה- יצא לי להיתקל בזה כמה פעמים ואני עדיין לא מאמין שזה באמת קיים בעולם, אנשים שבוחרים ריהוט יפה אבל ממש לא נוח. כדי להביא דוגמה קלה להבנה: תחשבו לשבת במשרד על כיסאות בר. האם הבנתם את הרעיון?

מאת: מרטיןאימון אישי23/01/111262 צפיות
כאשר מתחילים תהליך אימון אישי, אחד הדברים החשובים ביותר שלומדים זה להכיר בחשיבות של אמירת תודה. למה להגיד תודה זה כל כך חשוב? כדי להניע את הדינמיקה של העולם הזה לטובתך. שמתם לב שאנשים מתלוננים, ממשיכים להתלונן כל החיים? אל תהיו האנשים האלו, תגידו תודה ותלמדו את החשיבות של הכרת התודה.

מאת: מרטיןהגירה22/01/111506 צפיות
לעיתים נדמה שהדרך לקבלת אזרחות פולנית היא ארוכה ומפרכת, האמת היא באמת לא פשוטה בכלל. השורה התחתונה היא שזה לגמרי שווה את זה. אני באופן אישי זכיתי באזרחות פולנית לפני כשלוש שנים ואני מאוד מרוצה. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, אני יכול ללכת לכל מקום שאני רוצה, לטייל בכל מקום שאני רוצה ולעשות כל דבר שאני רוצה. בעיני, אין יותר חופש מזה.

מאת: מרטיןעסקים - כללי22/01/111394 צפיות
משכנתא היא כנראה אחד הדברים הגדולים ביותר שאנחנו נוכל להשיג בחיים שלנו. קניית בית היא ככל הנראה החלום הגדול של כל הישראלים. נכון שבמקומות אחרים בעולם, אנשים לא מתרגשים כל כך מקניית בית, אבל בישראל- זה החלום הגדול ביותר שיכול בן אדם להגשים. משכנתא- היא בעצם מילה קסומה, שכולנו נהנים להעלות על הלשון.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101024 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעולם זה לחפש רעיונות למתנות, לא משנה איזה מתנה מחפשים או למי, ברגע שמתחילים את החיפוש אחר רעיונות למתנות,

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101165 צפיות
מחפשים רעיון מקורי למתנה מגניבה ויוצאת דופן שעוד לא קיבלו מיליון אנשם לפני זה? אנחנו שמחים שהגעתם למאמר הזה, כי יש לנו רעיון מעולה בשבילכם.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/10965 צפיות
איזה כיף לקבל מתנות, אין מישהו שלא אוהב את זה, אפילו האנשים שעושים פרצופים, כאשר הם מקבלים מתנה, אוהבים את זה. זה אומר שחושבים עלינו

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214267 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204404 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205306 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193406 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193456 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182924 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica