חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעיונות למתנות- קליפ חתונה.

מאת: מרטיןצרכנות12/04/2010914 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רעיונות למתנות- קליפ מתנה וקליפ חתונה

אחת הבעיות הגדולות ביותר, היא רעיונות למתנות. כולכם בוודאי מכירים את הבעיה הזו: לחבר שלי יש יום הולדת אני חייבת לקנות לו מתנה מדהימה, למישהו יש רעיונות למתנות? כל דבר יכול לעזור, רעיונות למתנות כל שהם, אני משתגעת לגמרי, מה קונים לו לעזאזל? נכון שזה בעיה מוכרת? אז אני אנסה לעזור קצת ולהציע כללים כלשהם לבחירה נכונה של רעיונות למתנות, הן לגברים והן לנשים. המדריך מכוון לנשים המחפשות רעיונות למתנות לגברים. הקדמה קטנה למדריך, תמחקו את כל הרעיונות למתנות לגברים, שאולי היו לכן בראש עד עכשיו. תרוקנו את כל המחשבות ותקראו:

1. קליפ מתנה-מדובר על רעיון נורא פשוט. יש לך מישהו שאת אוהבת ורוצה לקנות לו מתנה נפלאה אך מקורית? תעשי לו קליפ מתנה. כנסי לאולפן כמו זמרת מצליחה ותכיני יחד עם צוות הזמרים קליפ מדליק שמתעד את הסיפור שאת רוצה לספר. אולי סיפור אהבתכם, אולי סיפור איך היכרתם או כל דבר אחר. העניין הוא להראות יצירתיות ומקוריות, מה דרך טובה יותר מאשר קליפ מתנה.

המחיר: בנות ונשים יקרות, דבר ראשון שצריך לדעת ברעיונות למתנות לגברים הוא שלמחיר אין משמעות. גבר בחיים לא יבדוק כמה המתנה שלו עלתה, זה פשוט לא מעניין אותנו. גם אם המחיר הוא 10 שקלים או 10,000 שקלים, זה לא ממש משנה, העיקר שהרעיון היה טוב, לכן גם חשוב לבחור ברעיונות למתנות מגניבות. מתנות מגניבות לא עולות הרבה כסף, הן עולות הרבה מחשבה.

2. רעיונות למתנות- המקוריות: למקוריות אין משמעות. גברים לא בוחנים מתנות לפי מקוריות, לכן אל תטרחו להיות מקוריות מדי, עץ ירוק מערבות העד ביפן לא יקבל הערכה מיוחדת, גם מעיל העשוי מאור אורגני של חיות נכחדות, לא יזכה בהערכה יוצאת מגדר הרגיל.

3. רעיונות למתנות- התאמה אישית: תכירו את החבר שלכן או הבעל שלכן. אני מתכוון להגיד שהחלק הכי חשוב בחירת מתנה הוא התאמה אישית. אם הבעל הוא חובב טבע, אז תכוונו את כל הרעיונות למתנות, הקשורות לציוד מחנאות, דברים הקשורים להישרדות (סכינים, אולרים, חבלי טיפוס). אם החבר שלך הוא חובב סרטי מלחמה ולא מפספס כל סרט מלחמה היוצא לאקרנים, אולי שווה לחשוב על חרבות עתיקות, דברים הקשורים לנשק או אביזרי לחימה, כמו: מגנים וחרבות, ציוד הגנה על הגוף. בהמשך לאותה מחשבה, אם החבר שלך הוא גנדרן ואוהב ללבוש מותגים ובגדים של מעצבים, אולי חולצה או ג'ינס או אפילו בושם יוקרתי- יהיה רעיון מעולה למתנה.

4. רעיונות למתנות- אין דבר כזה מתנות כלליות לגברים: נשים יקרות אם בכלל תזכרו משהו אחד מתוך כל מה שקראתן עד עכשיו, אז תזכרו את זה: "אין דבר כזה מתנות כלליות", לא היה דבר כזה מעולם. אף גבר לא רוצה מתנה כללית. אם לשנייה חשבתן לקנות שעון דיגיטלי עם כדור שמסתובב מסביב, אל תעשו את זה, תעברו לקרוא את החלק של הדוגמאות.

5. רעיונות למתנות- דוגמאות: דוגמה אחת מכל תחום:

1. רעיונות למתנות לאוהבי ספורט- בגדי ספורט, כמו שורט המתאים לסוג הספורט האהוב, חולצה של השחקן האהוב, אם הוא אוהב חדרי כושר, אז אולי תיק יפה לחדר כושר.

2. רעיונות למתנות לאוהבי טבע- אולר שוויצרי, לדרמן, ערכות להישרדות בטבע, יש המון כאלה. גם נעליים לטיולים, שעות עם מצפן וכו..

3. רעיונות למתנות לסטייליסטים- כל דבר שהוא מותג. ג'ינס מותג או בגדים אחרים, אך ורק מותגים.

4. רעיונות למתנות לפריקים של מחשבים- עכבר אופטי, מקלדת אלחוטית, מצלמת רשת מתקדמת, משחק שהוא אוהב. בקשר למשחקים, חשוב להקפיד על המשחקים הכי חדישים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים בגוגל יחסי ציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןרהיטים28/08/11959 צפיות
. האם נוח לכם על הריהוט הזה- יצא לי להיתקל בזה כמה פעמים ואני עדיין לא מאמין שזה באמת קיים בעולם, אנשים שבוחרים ריהוט יפה אבל ממש לא נוח. כדי להביא דוגמה קלה להבנה: תחשבו לשבת במשרד על כיסאות בר. האם הבנתם את הרעיון?

מאת: מרטיןאימון אישי23/01/111265 צפיות
כאשר מתחילים תהליך אימון אישי, אחד הדברים החשובים ביותר שלומדים זה להכיר בחשיבות של אמירת תודה. למה להגיד תודה זה כל כך חשוב? כדי להניע את הדינמיקה של העולם הזה לטובתך. שמתם לב שאנשים מתלוננים, ממשיכים להתלונן כל החיים? אל תהיו האנשים האלו, תגידו תודה ותלמדו את החשיבות של הכרת התודה.

מאת: מרטיןהגירה22/01/111510 צפיות
לעיתים נדמה שהדרך לקבלת אזרחות פולנית היא ארוכה ומפרכת, האמת היא באמת לא פשוטה בכלל. השורה התחתונה היא שזה לגמרי שווה את זה. אני באופן אישי זכיתי באזרחות פולנית לפני כשלוש שנים ואני מאוד מרוצה. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, אני יכול ללכת לכל מקום שאני רוצה, לטייל בכל מקום שאני רוצה ולעשות כל דבר שאני רוצה. בעיני, אין יותר חופש מזה.

מאת: מרטיןעסקים - כללי22/01/111399 צפיות
משכנתא היא כנראה אחד הדברים הגדולים ביותר שאנחנו נוכל להשיג בחיים שלנו. קניית בית היא ככל הנראה החלום הגדול של כל הישראלים. נכון שבמקומות אחרים בעולם, אנשים לא מתרגשים כל כך מקניית בית, אבל בישראל- זה החלום הגדול ביותר שיכול בן אדם להגשים. משכנתא- היא בעצם מילה קסומה, שכולנו נהנים להעלות על הלשון.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101027 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעולם זה לחפש רעיונות למתנות, לא משנה איזה מתנה מחפשים או למי, ברגע שמתחילים את החיפוש אחר רעיונות למתנות,

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101168 צפיות
מחפשים רעיון מקורי למתנה מגניבה ויוצאת דופן שעוד לא קיבלו מיליון אנשם לפני זה? אנחנו שמחים שהגעתם למאמר הזה, כי יש לנו רעיון מעולה בשבילכם.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/10969 צפיות
איזה כיף לקבל מתנות, אין מישהו שלא אוהב את זה, אפילו האנשים שעושים פרצופים, כאשר הם מקבלים מתנה, אוהבים את זה. זה אומר שחושבים עלינו

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214288 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204427 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205330 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194187 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193412 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193461 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182928 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica