חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברות

         על חברות בעידן האינטרנט

 להיות חבר של אדם אחר הוא תואר מחייב ביותר. אדם שבורך בחברים הוא אדם מאושר. החבר הוא האדם איתו אתה יכול לחלוק תהיות, לבטים, ספקות, שמחות, פחדים, רעיונות."חבר טוב שווה את משקלו בזהב" קובע פתגם עתיק יומין. זה נכון גם לימינו אנו.

 איני מאמין שלאדם יכולים להית הרבה חברים. יכול לו לאדם שיהיו לו מעט חברים והשאר יוגדרו כידידים או כל תואר אחר בלתי מחייב.

 עידן האינטרנט פותח בפנינו אפשריות, כמעט בלתי מוגבלות. במחי יד המרפרפת מעל למקלדת אנו מאתרים "חבר" חדש. כניסה ל Face book  יכולה להביא לך אלפי "חברים" חדשים והיד עוד נטויה. זה כה פשוט, כה קל וכה בלתי מחייב לאסוף לנו חברים, מכירים או כל דבר המצוי ברשת האינטרנט באותה מציאות וירטואלית. כך דומה הדבר ברשתות חברתיות רבות ושונות. מעולם לא היה האדם בודד כל כך עם כל כך הרבה חברים מסביבו.

 יש לנו חברי ילדות, יש לנו חברים מהעבודה, חברים ממקום המגורים, חברים מזדמנים, חברים קבועים, חברים על רקע רומנטי, על רקע עסקי ועל כל רקע דומה.

 יש גם חברי אמת. אותם יחידי סגולה, אותם מעטים אליהם אנו מתחברים ואיתם אנו מרגישים חופשיים לשוחח על כל נושא בעולם. חברים איתם אנו יכולים לפנות בעת צרה, בעת שמחה בכל עת שבוחרים בה. אותם חברים שאינם וריטואלים. אנשים בשר ודם שאיתם ועליהם אנו סומכים "בעיניים עצומות". לעתים, זמן ההכרות אינו המוטיב המרכזי או הנכון לקבוע לעצמך מיהו החבר שלך. על מי אתה סומך?  מי יהיה שם בעת צרה או שמחה? לעתים, זה פשוט קיים בחיים. כמו שאני יודע שסימה שטיין היא זוגתי לחיים. היא החברה הטובה ביותר שלי, כך אני מגדיר אחרים כחברים והם  אינם כה רבים: אלי ספורטה, עו"ד גונן שניר, גיל נבון, אוריה שי, ברברה פרומיסלוב, פאר לי שחר ועוד מספר מצומצם של אנשים. יש לי גם כמה חברי אמת, מתנדבי המשמר האזרחי אותם היכרתי במהלך השרות.

 חלק מאותם חברים הם חברי ילדות. חלקם הכרתי לא מכבר. על כולם סומך, מעריך את מה ומי שהם. לא מנסה לשנותם והם מקבלים אותי כמו שאני. טוב שיש חברים. כדי לשמר את החברות הזו.  זה קשר העדיף בעיני אלפי מונים על אותם אלפי חברים ברחבי האינטרנט.

 ד"ר אבי זלבה  

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111740 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112239 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112064 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111868 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111757 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119199 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112540 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162931 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148635 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148182 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica