חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק ברשתות חברתיות כאמצעי לחשוף את העסק שלכם ללקוחות חדשים

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/20152889 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

בין הרשתות הפעילות והמשפיעות ביותר ניתן למנות את פייסבוק, טוויטר, תפוז, לינקדאין, דה מרקר ועוד... כל הרשתות הנ"ל מציאות פלטפורמות משלהן לשיווק ולפרסום. הפרסום ברשת החברתית שונה מאוד מפירסום בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר. זוהי פלטפורמה שוקקת בה כולם מדברים עם כולם, משתפים סרטונים, מעבירים מידע. מסיבה זו בדיוק, לפרסום מסורתי תהיה הצלחה מועטה ברשת החברתית.

פרסום לינקים, סלוגנים שיווקיים וכדומה יביאו הקלקות בודדות ולא איכותיות. אנשים מעטים בלבד יצטרפו לפרופיל כזה וכמובן שלא יחלקו או ימליצו עליו לחברים.

פרופיל שיווקי טוב לוקח את כל זה בחשבון. הוא משתמש בטכניקות שיווק עדינות ועקיפות יותר. חלק גדול מהפירסום ייעשה על ידי שימוש בתמונות וסרטונים. לא כל מסר שתפרסמו בפרופיל שלכם חייב להיות שיווקי. השתמשו בשיווק עקיף - משיכת לקוחות לפרופיל או דף המוצר שלכם על ידי פרסום כתבות תוכן מעניינות שיגרמו למשתמשים לרצות ללמוד עוד על החברה, המוצר או המטרה אותה אתם מקדמים.

לייקים ושיטופים חשובים לא רק ביצירת פרופיל או דף עסקי אלא גם בקידום הממומן. ברשת החברתית הכול סובב סביב מה אנשים אחרים חושבים. קידום ממומן בפייסבוק למשל, יצליח יותר אם המודעה הצליחה לקבל לייקים רבים ותגובות איכותיות. לייקים ותגובות יוצר את הרושם אצל המשתמש של סטטוס יותר מאשר שיווק מאולץ ואז גם ההתעניינות במוצר תביא לתוצאות חיוביות יותר.

בקידום ברשתות החברתיות אל תפחדו להיות מקוריים, חברתיים ונגישים. אל תגזימו בטכניקות שיווק אגרסיביות ודאגו לבניית קהילה פעילה סביב המוצר שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נט מדיה  הינה חברה המומחית בתחום, בניית אתרים, קידום אתרים. חברת  נט מדיה כוללת צוות מקצועי בתחום בניית אתרים, קידום אתרים ועיצוב אתרים. אנו מספקים שירות מקיף עם ניסיון רב בתחום וכמובן במחירים אטרקטיביים. נשמח לשרת אתכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונית אלפסי

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211020 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201516 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: רונית אלפסימשכנתא21/08/202105 צפיות
יועץ משכנתאות קודם כל יתאים את המשכנתא המשתלמת והמתאימה ביותר בעבורכם - הוא יתאים את מסלולי המשכנתא, את הריביות הכדאיות ביותר גם לפי המצב בשוק וגם לפי יכולת ההחזר שלכם

מאת: רונית אלפסימשכנתא21/08/202075 צפיות
יועץ משכנתאות קודם כל יתאים את המשכנתא המשתלמת והמתאימה ביותר בעבורכם - הוא יתאים את מסלולי המשכנתא, את הריביות הכדאיות ביותר גם לפי המצב בשוק וגם לפי יכולת ההחזר שלכם

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202517 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין26/04/201214 צפיות
עסקה של רכישת דירה היא בעלת משקל רב ועלותה מיליוני שקלים - הזהירות מתחייבת. ועוד הדרך ארוכה, לבחור את הדירה, כוונים, קומה, לוח פריסת תשלומים, בטחונות ועוד ועוד. הרשימה ארוכה ולכן חשוב להיוועץ עם עורך דין מקרקעין

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195575 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162933 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152400 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148637 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148149 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147917 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148184 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

מאת: איציקרשתות חברתיות23/01/148084 צפיות
ניהול דף עסקי בפייסבוק נועד בשביל לקיים קשר רציף עם הלקוחות הקיימים ובשביל לצרף לקוחות נוספים פוטנציאליים לדף הזה מה שיגרום להם להרגיש שהגיעו למקום אמין

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica