חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול זוגי - מישהו מטפל בכם?

מאת: שושי אוחנהזוגיות ואהבה18/04/2010985 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הצעד הראשון לפתרון כל בעיה הוא לקבל את העובדה שהיא קיימת, במיוחד בכל מה שקשור ליחסים בתוך הזוגיות. האם אתם מרגישים שקשה לכם במערכת היחסים עם בן או בת הזוג? הגעתם למסקנה שתוכלו להפיק תועלת מטיפול זוגי? כעת עליכם למצוא את המטפל הנכון שיוכל לעזור ולהדריך אתכם בתהליך הבראת הקשר.

איך בוחרים מטפל זוגי?

בעידן האינטרנט כל אדם שבחר יכול להרים אתר ולהגדיר את עצמו כמומחה בתחום כזה או אחר גם אם אין לו את ההסמכה הדרושה כדי לעסוק במקצוע. במקרים אחרים, שיטת הטיפול של מטפל מוסמך אינה מתאימה לבני הזוג, ויש צורך למצוא מטפל שטכניקות הטיפול שלו תואמות את התוצאות הרצויות.

כאשר מעוניינים לפתוח בתהליך טיפול זוגי, חשוב ראשית למצוא מטפל מוסמך אשר מוכר על ידי האגודה הישראלית למטרות טיפול משפחתי ונישואין.

כיום כל אחד יכול להגדיר עצמו כמטפל בתחומים שונים, וכאשר הזוגיות והמשפחה עומדות על הכף, אסור לקחת סיכונים. יתר על כן, לא כל מטפל אשר עוסק בתחומי טיפול אישי דווקא יהיה בעל הניסיון הדרוש לעסוק בטיפול זוגי או משפחתי.

כמו כן, מומלץ לבחור במטפל זוגי אשר עובד במסגרת של מכון יעוץ זוגי או רשת מטפלים, מאשר לבחור במטפל עצמאי. הסיבה לכך היא שמכוני טיפול מאגדים תחתיהם מטפלים בעלי הערכה הדדית, אשר מפקחים זה על עבודתו של זה, ומסוגלים להציע את תובנותיהם לתהליך טיפולי של מטפל אחר.

כאשר מחפשים מטפל זוגי או משפחתי, חשוב לבדוק את הדברים היטב. אמנם התקדמות הטיפול תלוייה בעיקר במטופלים, אך זה שאמור להעניק להם את הכלים הנכונים, לזהות את הבעיות ולהציע את דרכי הטיפול היעילות והבריאות ביותר הוא המטפל, ואם בוחרים באדם הלא נכון הדבר עשוי לגרום אף לנזק.

 

מחפשים מטפל זוגי, אישי או משפחתי? בקרו באתר http://www.izoonim.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שושי אוחנה

מאת: שושי אוחנהזוגיות ואהבה15/09/101152 צפיות
אינספור סיבות יכולות להוביל לקשיים בזוגיות, מבעיה במיטה ועד פערים בתפיסת עולם. אך גירושין אינם הפתרון היחיד כי אם האחרון.

מאת: שושי אוחנהחתונות06/09/101970 צפיות
מעוניינים למצוא שירי סלואו לחתונה? לא יודעים איך מוצאים שירים חסידיים לחתונה? בחירת מקום לאירוע שלכם זו לא משימה קלה, אך אם, כמו ברוב המקרים, זו זאת ההוצאה המשמעותית ביותר, זוהי הסיבה שבגללה זה רק בסיסי שתדעו שאתם צפויים לקבל את השירות הראוי ואת כל הדברים שביקשתם ועליהם.

מאת: שושי אוחנהאירועים וחתונות – כללי05/09/101158 צפיות
מעוניינים למצוא מקום לאירוע שלכם? על איזה דברים אתם חייבים להתעכב מבעוד מועד ולאילו פרטים כדאי לשים לב מראש בזמן שאתם בוחרים גן אירועים לאירוע החשוב שלכם?

מאת: שושי אוחנהחתונות05/09/101256 צפיות
הרבה אולמות אירועים מציעים עסקאות חבילה ללקוחותיהם שכוללות צלם, תקליטנים ואפילו שירות עיצוב אירוע. זה עשוי לקצץ בהוצאה בצורה משמעותית, אבל יש לבדוק בנוסף עם נותני שירותים אחרים אם הדבר באמת משתלם והאם הצוות אכן מומלץ.

מאת: שושי אוחנהלימודי שפות15/07/101238 צפיות
כולנו זקוקים לאנגלית בחיינו הפרטיים כדי לתקשר עם אנשים בכל העולם, לשם גישה יותר טובה לידע ולהתנהלות טובה בחיי העסקים. ואכן, אין ספק, תחום העסקים כולו פועל בשפה האנגלית, ואנו עדים למגמה לפיה ככל שהתפקיד רם יותר, כך נדרש יותר שימוש באנגלית.

מאת: שושי אוחנהבניין ואחזקה - כללי28/06/101275 צפיות
יום קייצי, דמו בראשו של מי שיוצא מהבית מרוב שרותח, השמש כמו אש והזיעה הופכת הכל לדביק. השאיפה הכי נשגבת היא פשוט להגיע הביתה, לגשת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. אבל מה אפשר לעשות אם המקרר מתקלקל?

מאת: שושי אוחנהצילום אירועים28/06/101181 צפיות
איזה זוג לא רוצה שסרט החתונה שלו לא יהיה ברמה גבוהה? כשמתכננים חתונה, צילום אירועים איכותי הוא אחד מן השרותים שבהם הכי מומלץ להשקיע.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206460 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204925 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204706 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192809 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182317 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182753 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181908 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica