חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסעות תלמידים

מאת: נטתיקתחבורה ורכב - כללי22/04/20101352 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משרד התחבורה קבע כי שירות הסעות תלמידים קצת שונה ורגיש יותר משירותי הסעות למבוגרים. ולכן, קיימות לכך תקנות מחמירות. כמובן שכל חברת הסעות מקצועית מסוגלת לעמוד בהן ללא שום בעיה. מלבד זאת, גם למשרד החינוך יש דרישות בטיחות משירותי הסעות תלמידים. הרשויות המקומיות ובתי הספר מחויבים לדאוג לבדיקה וביצוע אכיפה כי חברת הסעות אכן עומדת בדרישות משרד התחבורה להסעת תלמידים או ילדים.

שלט בולט – ראשית כל חובה להציב שלט בולט מאחורי הרכב אשר מודיע על הסעת ילדים. זאת על מנת ליידע את הנהגים ואולי לגרום לחלקם לנהוג בזהירות יתרה ליד רכב ההסעות.

פנסי איתות – חובה על כל רכב אשר מסיע ילדים להתקין פנסי איתות מהבהבים, שתיים בצע צהוב מקדימה ושתיים בצבע אדום מאחורה. הפנסים יופעלו בעת הורדת והעלאת התלמידים אל הרכב. וזאת על מנת להזהיר את הנהגים בסביבה כי ברכב שעוצר כעת יש ילדים יוצאים או נכנסים וכן יש לנהוג בזהירות ותשומת לב למתרחש בסביבה.

רכב חדיש ותקין – משרד החינוך דורש מכל רכב הסעות וותק של 10 שנים לכל היותר. וכמובן לשמור על בטיחות מקסימאלית ולבצע בדיקה חודשית לרכבים ע"י קצין בטיחות מוסמך.

חגורות בטיחות – רכב משנת ייצור 1995 ומעלה חייב בהתקנת חגורות בטיחות אשר מיועדים לכל התלמידים עד גיל 18. החוק נכנס לתוקפו בשנת 2006 הן באוטובוסים גדולים והן במיניבוסים קטנים. משטרת התנועה הארצית בשיתוף משרד התחבורה עורכים מידי פעם בדיקות פתע לרכבי הסעות תלמידים על מנת לוודא כי ברכב אכן מותקנות חגורות בטיחות והתלמידים אכן חגורים. לנהג הסעות תלמידים אסור להתחיל בנסיעה עד שכל התלמידים יחגרו.

יציאה מדלת קדמית – באם אין מלווה מבוגר מעל גיל 18 אשר מפקח על הדלת האחורית חובה על הנהג לפתוח את הדלת הקדמית בלבד ולפקח על התנהגותם של התלמידים ביציאה מהרכב. מכאן מבינים כי אין חובה להחזיק מלווה ברכב, אלה אם כן מדובר בהסעות תלמידים נכים.

רישיון נהיגה תואם – על נהג רכב הסעות תלמידים להחזיק ברישיון נהיגה הכולל חותמת "רשאי להסיע ילדים" וכן על הנהג להוציא תעודת יושר כל 5 שנים. על חברת הסעות לעמוד בהוראות החוק למניעת העסקת עברייני מין.

במדינת ישראל אלפי מוסדות לימוד המלמדים מאות תלמידים מידי יום. חלקם במימון משרד החינוך וחלקם בתי ספר עצמאיים במימון חלקי בלבד של משרד החינוך. רבים מבתי הספר משתמשים בשירותי הסעות תלמידים על מנת להביא את התלמידים אל ספסל הלימודים.

בגלל ריבוי התאונות בשנים האחרונות בהן מעורבים תלמידים, הוחמרו תקנות הבטיחות של הסעות תלמידים. הרשויות המקומיות והמועצות האזוריות מממנות הסעות לבתי הספר הנמצאים בשטח השיפוט שלהן. אין חובה לספק הסעות לכל התלמידים אלה רק לתלמידים אשר המרחק בין ביתם למוסד החינוכי הוא מעל 3 קילומטרים. לתלמידים עד כיתה ד' מדובר במרחק של מעל 2 קילומטרים.

במקרים של התפרעויות או נזק ע"י אחד התלמידים יש ליידע את בית הספר, הרשות המקומית והורי התלמיד בדבר העבירה וניתן אף לדרוש פיצויים כספיים מהורי התלמיד על הנזק שנגרם ברכב הסעות תלמידים. אסור להוריד תלמיד מתפרע באמצע הדרך ושלא במקום היעד, אך במקרים דחופים ניתן להגיע יחד עם כל הנוסעים אל תחנת המשטרה הקרובה. המאמר אודות הסעות תלמידים בה לעזור לכם להכיר טוב יותר את דרישות וחשיבות השירות. סך הכול, מדובר כאן על חיי ילדים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטתיק

מאת: נטתיקצרכנות27/06/131090 צפיות
מדריך מצוין שיסייע לכם לבחור אוזניות ספורט שעונות על הצרכים האישיים שלכם...

מאת: נטתיקצרכנות19/01/13967 צפיות
איזה פונקציות ניתן למצוא בדיבוריות לרכב? המדריך שחובה לקרוא טרם בחירה דיבורית איכותית לרכב.

מאת: נטתיקצרכנות12/01/131836 צפיות
מוסיקה היא חלק בלתי נפרד מכל פעילות גופנית ממושכת. בזכות המדריך הבא תוכלו לבחור את האוזניות הטובות ביותר לפעילות הגופנית, בהתאם לצרכים שלכם.

מאת: נטתיקצרכנות18/09/121126 צפיות
מדריך אובייקטיבי אשר יסייע לכם לבחור דיבורית איכותית לאייפון. המדריך מתאים גם עבור דיבורית לרכב וגם עבור בלוטוס לאוזן.

מאת: נטתיקמחשבים ניידים14/07/121229 צפיות
עולם העסקים המודרניים כבר אינו מתנהל בין ארבעת כתלי המשרד. כיום כדי להצליח צריכים אנשי עסקים להיות ניידים, ולהגיע לכל מקום במהירות עם כל המידע הדרוש. מחשב נייד לעסקים הוא הכרח של ממש, אך לא כל מחשב נייד מתאים למשימה. בין הדרישות הרבות שצריך מחשב נייד לעסקים למלא אפשר למנות כמה דרישות בסיסיות והן ביצועים, נוחות, עמידות ואבטחה.

מאת: נטתיקבניין ואחזקה - כללי16/03/121204 צפיות
יואל יפרח ואהרון אטדגי מקימים את פרויקט "אהבה ראשונה" בחלק הצפוני החדש של "חצור הגלילית".

מאת: נטתיקקניות 03/01/121227 צפיות
השימוש במצלמות פילם כבר אינו מנת חלקו של הצרכן הממוצע בשל השימוש ההולך וגובר במצלמות דיגיטליות זולות ופשוטות לשימוש. אחד היתרונות הבולטים של מצלמות אלו הוא הקלות שבצפייה בתמונות, ללא צורך בפיתוח הפילם. יחד עם זאת, תליית תמונות של משפחה וחברים עדיין אהובה על רבים שמעוניינים ולהמשיך לעשות זאת אך מתקשים בכך כיוון שמדובר על תמונות הנמצאות במחשב. בדיוק לשם כך מיועדת מסגרת תמונות דיגיטלית.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213579 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204172 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205091 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181358 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181319 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica