חפש מאמרים:
שלום אורח
16.08.2022
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הילדים שמנים ? על ההורים מוטלת האחריות !


בשנים האחרונות יש יותר ילדים שמנים. מחקרים בנושא הטילו את האחריות לנטיית ההשמנה אצל הילדים על ההורים אשר מאפשרים לילדים זמן מסך רב מדי מול המחשב או הטלוויזיה, במקום לצאת ולשחק עם חברים, או לעסוק בפעילות ספורטיבית. הילד מפרק את הצורה לדמות אנימציה תלת-ממדית במחשב. או צופה בריאליטי רדוד ובמקרה הטוב קם לשירותים, מחקר שנעשה לאחרונה בנושא קובע.
שילדים המבצעים פעילות גופנית כלשהי במסגרת חוג יהינו ויביאו את עצמם לתת את המרב בכל יום.

עידוד הילד לשפר את הכושר הגופני ולאמץ אורח חיים תקין ופעיל מוטלת על ההורים פעילות גופנית ספורטיבית יתרום לילד בדרכים רבות.

ילד עם כושר גופני גבוה יסבול פחות ממחלות כרוניות מסכנות חיים.
פעילות גופנית ידועה כאחד הגורמים המשמעותיים לצמצם את מאגרי השומן בגוף לעלות את מסת השרירים ולמנוע מחלות לב, לחץ דם, סוכרת ועוד.

לילד עם כושר גופני גבוה יש יותר אנרגיה ומרץ.
אחת ההשפעות המיטיבות של הכושר הגופני היא אנרגיה רבה יותר והפחתה בהרגשת עייפות.


ילד המתאמן באופן קבועה מפתח דימוי עצמי גבוה ויודע לעמוד בקשיים ובאתגרים שונים .

ילד עם כושר גופני גבוה סובל פחות מלחצים ויודע להתמודד איתם בצורה טובה יותר.

לילד עם כושר גופני גבוה תהיה לרוב גישה טובה וסובלנית יותר לכל דבר.

על ההורים מוטלת האחריות לעודד את הילדים לעסוק בפעילות גופנית ולאמץ אורח חיים תקין.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי משען מאמן כושר גופני מטפל תזונה מוסמך בוגר וינגייט

                   http://yossimishan.nob.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי משען מאמן כושר גופני

מאת: יוסי משען מאמן כושר גופניאינטרנט - כללי27/07/092312 צפיות
אם אעשה כפיפות בטן אוכל להוריד את הכרס ? קצת ידע כללי... הכרס מורכבת מרקמת שומן ואין בינה ובין חולשת שרירי הבטן שום קשר. אצל אנשים מסוימים מצטברים עודפים באזור הבטן. אצל אנשים אחרים מצטברים עודפים באזור הישבן או אזורים אחרים כמו הגב והגפיים.הדרך הנכונה להיפטר מהעודפים

מאת: יוסי משען מאמן כושר גופניאינטרנט - כללי27/07/091138 צפיות
בשנים האחרונות יש יותר ילדים שמנים. מחקרים בנושא הטילו את האחריות לנטיית ההשמנה אצל הילדים על ההורים

מאת: יוסי משען מאמן כושר גופניחדר כושר06/03/091147 צפיות
השאלות הנפוצות ביותר בחדר הכושר מאת :יוסי משען מאמן כושר גופני מטפל תזונה מוסמך בוגר וינגייט http://yossimishan.nob.co.il

אתם שואלים מאמן הכושר יוסי משען משיב ! שאלה: כמה פעמים בשבוע מומלץ להתאמן ? תשובה: אין כאן תשובה חד משמעית. הכל תלוי במטרות המתאמן. אולם ראוי לציין כי פעילות גופנית של פעם בשבוע אינה יעילה ובמידה מסויימת אפילו מזיקה !

מאת: יוסי משען מאמן כושר גופניחדר כושר06/03/091185 צפיות
בטן שטוחה לקראת הקיץ ! אחת הסוגיות המדוברות בחדרי כושר היא בטן שטוחה עם "קוביות", כי הרי כולנו רוצים להיות רזים, שריריים וכמובן עם קוביות בבטן. אז אך עושים את זה?

מאמרים נוספים בנושא השמנת יתר

מאת: אודי ביגהשמנת יתר23/09/144323 צפיות
רבים מאתנו סובלים מעודף שומן. עודף שומן נוטה להיאסף באזורים מרכזיים בגוף. בבטן, בסנטר, בזרועות, בישבן, במותנים ובירכיים. כידוע אין כמו שינוי תזונתי ושילוב של ספורט על מנת לטפל בבעיה ולתקן את אורח החיים, אך לעיתים מבקשים לאפס את נקודת הפתיחה באופן יותר קיצוני, ועל כן יש פתרון העוסק בשאיבת שומן. הליך זה מיועד לנשים וגברים כאחד, ומומלץ לעבור אתו לפני גיל 40, וזאת כיוון שמומלץ שהעור יהיה יחסית גמיש, כך הוא יידע להתאים את עצמו מחדש לצורת הגוף שנוצרה לאחר השאיבה.

מאת: רינה אבשלוםהשמנת יתר07/03/1412837 צפיות
ניתוח שאיבת שומן הוא ניתוח חיוני ומצליח חיים עבור חלק מהאנשים, עם זאת עדיין עלולה להיות סוגיה של מחיר מכיוון שלא בכל מקרה תסכים הקופה להשתתף.

מאת: ד"ר רעות בר-לב BodyResetהשמנת יתר19/02/149941 צפיות
במאמר זה נחקור את סוגי הדיאטה הנפוצות היום בשוק. נבין את העיקרון המוביל של כל אחת, היתרונות, סיכויי ההצלחה והחסרונות.

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר11/11/1310257 צפיות
המכשור החדשני שמאפשר המסת שומן בקור בטיפול אחד בלבד באזורים מסוימים בגוף, הגיע גם לישראל, אחרי שבחודשים האחרונים רשם הצלחה גדולה במדינות אירופה.

מאת: עדי סאקרהשמנת יתר01/10/133146 צפיות
על הקשר ההדוק בין מזון, מערכת העיכול, בריאות וחולי מדברים ומוכיחים מחקרים רבים. הרעיון שעומד מאחורי מאמר זה הוא סוג של איסוף חומרים בעיקר מארה"ב בה למדתי והתמחתי, ,סיכומם למאמר אחד שעושה מעט סדר באמצעות התבונות של טובי המומחים בארה"ב בחקר הסרטן ובעיות במערכת העיכול , ריכוז טיפים בתחום האכילה תחום ההימנעות וכיצד תיפטרו מעודפי רעלים מסוכנים. אז קדימה, הקדימו חכמה למכה. עצירות ורעלים – הסכנה שבפתח ... מדוע מסכנת תופעת העצירות את בריאותינו ? עצירות חייבת להדליק לנו נורה אדומה, מדובר בבעיה אמיתית

מאת: קובי עזרא סוכרתהשמנת יתר15/08/133153 צפיות
סוכרת ופעילות גופנית פשוט תעשה ספורט! הפעילות הגופנית עוזרת מאוד להוריד ולאזן את רמות הסוכר בדם. Barnard, R.J., L. Lattimore, R.G. Holly, S. Cherny, and N. Pritikin. 1982. Response of non-insulin-dependent diabetic patients to an intensive programof diet and exercise. Diabetes Care 5:370-374. אם כן, מה לעשות באיזה ספורט לבחור? אז התשובה הינה פעילות אירובית (כגון: משחקי כדור, הליכה מהירה, ריצה קלה – בזהירות, ועוד), אחת מסוגי הספורט הנ"ל צריכה להיות חלק בלתי נפרד מהפעילות הגופנית של חולה הסוכרת

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר14/08/133212 צפיות
המסת שומן בקור היא בלי ספק השיטה המוצלחת ביותר מבין כל השיטות להיפטרות מהשומן המיותר, מטעמים רבים. לשיטה יתרונות על פני שיטות אחרות, והפעם אתרכז ביתרונות הקשורים להשפעות על הגוף במהלך הטיפול ולאחריו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica