חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בטן שטוחה לקראת הקיץ !

בטן שטוחה לקראת הקיץ !



אחת הסוגיות המדוברות בחדרי כושר היא בטן שטוחה עם "קוביות", כי הרי כולנו רוצים להיות רזים, שריריים וכמובן עם קוביות בבטן. אז אך עושים את זה? בבטן יש ארבעה שרירים: שריר הישר בטני (ה"קוביות") שריר אלכסוני חיצוני שריר אלכסוני פנימי שריר הרחב בטני שריר ה"קוביות" הנקרא הישר בטני הוא שריר שטוח לאורך כל הבטן (לתשומת לבכם אין דבר כזה בטן תחתונה), ואין אפשרות לגרום להיפרטרופיה (גידול בסיבי השריר) בצורה משמעותית בשרירים אלו כמו למשל בשריר הארבע ראשי. לכן רוב העבודה היא הורדת אחוזי השומן בגוף. כדי להשיג בטן שטוחה בשלב ראשון יש לרדת באחוזי השומן בעיקר על ידי תזונה נכונה, דיאטה ופעילות גופנית

במקרה זה לא תעזור עבודה על שרירי הבטן. לכל אלה עם הכרס הקטנה שמבצעים כל יום עשרות כפיפות בטן כדי לגרום לקוביות לצוץ - זו לא הדרך, אכלו נכון ופחות, והשומן יתחיל לרדת. כידוע אין אפשרות להוריד שומן רק באזור הבטן, לכן צריך לבצע בחדר הכושר עבודה על שרירים כדי לגרום לגידול בסיבי השריר שיגרום לשרפת קלוריות גדולה יותר במנוחה. על ידי כך נקטין את המאזן האנרגטי ונרד עוד קצת בשומן. במקביל נשלב פעילות אירובית של הליכה, ריצה, אופני ספין-מאסטר, חתירה או כל דבר אחר לשרפת קלוריות. אין צורך לעבוד כל יום על הבטן, זה לא יגרום להיפרטרופיה, זה יעזור בעיקר לסבולת, ולכן המלצתי היא עבודה מאומצת ונכונה (דגש על נכונה), פעם ביומיים במשך כ-15 דקות.

דוגמאות לתרגילים: 1. בשכיבה - על מכשיר נייח דגשים: עלייה עד 30 מעלות וירידה אטית. להקפיד לעבוד עם הבטן ולא עם הצוואר. להגדלת הקושי ניתן להוסיף משקל. 2 . בישיבה - על מכשיר נייח דגשים : לחיצה עם פלג הגוף העליון כלפי מטה וחזרה באטיות (יש לכוון את הכיסא לגובה בית החזה). להגדלת הקושי ניתן להוסיף משקל. בישיבה - על מכשיר נייח לצדדים. דגשים : הטיה של פלג גוף תחתון ימינה עד 45 מעלות, סיבוב והטיה שמאלה עד 45 מעלות. למתאמנים מתחילים - יש להקפיד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי משען מאמן כושר גופני מטפל תזונה מוסמך בוגר וינגייט

                   http://yossimishan.nob.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי משען מאמן כושר גופני

מאת: יוסי משען מאמן כושר גופניאינטרנט - כללי27/07/092482 צפיות
אם אעשה כפיפות בטן אוכל להוריד את הכרס ? קצת ידע כללי... הכרס מורכבת מרקמת שומן ואין בינה ובין חולשת שרירי הבטן שום קשר. אצל אנשים מסוימים מצטברים עודפים באזור הבטן. אצל אנשים אחרים מצטברים עודפים באזור הישבן או אזורים אחרים כמו הגב והגפיים.הדרך הנכונה להיפטר מהעודפים

מאת: יוסי משען מאמן כושר גופניאינטרנט - כללי27/07/091322 צפיות
בשנים האחרונות יש יותר ילדים שמנים. מחקרים בנושא הטילו את האחריות לנטיית ההשמנה אצל הילדים על ההורים

מאת: יוסי משען מאמן כושר גופניחדר כושר06/03/091371 צפיות
השאלות הנפוצות ביותר בחדר הכושר מאת :יוסי משען מאמן כושר גופני מטפל תזונה מוסמך בוגר וינגייט http://yossimishan.nob.co.il

אתם שואלים מאמן הכושר יוסי משען משיב ! שאלה: כמה פעמים בשבוע מומלץ להתאמן ? תשובה: אין כאן תשובה חד משמעית. הכל תלוי במטרות המתאמן. אולם ראוי לציין כי פעילות גופנית של פעם בשבוע אינה יעילה ובמידה מסויימת אפילו מזיקה !

מאת: יוסי משען מאמן כושר גופניהשמנת יתר06/03/091330 צפיות
הילדים שמנים ? על ההורים מוטלת האחריות ! עידוד הילד לשפר את הכושר הגופני ולאמץ אורח חיים תקין ופעיל מוטלת על ההורים פעילות גופנית ספורטיבית יתרום לילד בדרכים רבות.

מאמרים נוספים בנושא חדר כושר

מאת: עופר שלוחדר כושר08/06/184822 צפיות
למתעניינים באימוני כושר אישיים לטובת חיטוב ועיצוב הגוף ולטובת ירידה במשקל.

מאת: tiloniחדר כושר14/01/181918 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה מאתגרת לכל אישה, תקופה בה הגוף חווה שינויים משמעותיים, גם מבחינה רגשית, גם מבחינה ביולוגית ובעיקר מבחינה פיזית, גם תהליך הלידה והתקופה שלאחריה אינם פשוטים וקלים, במיוחד למי שהייתה רגילה לחיים פעילים, תזזיתיים ומלאי תנועה ופעילות גופנית, והמצב החדש דורש ממנה להתחיל להיות פאסיבית יותר, מוגבלת יותר בתנועה ולבלות את ימיה ולילותיה בין שינה להנקה.

מאת: tiloniחדר כושר29/12/171519 צפיות
לפעילות גופנית ולשמירה על כושר גופני יש השפעה לא רק על המראה החיצוני והאסתטי של המתאמנים, והמתאמנות, אלא גם על מגוון רחב של פרמטרים נפשיים ובריאותיים, ופעילות גופנית קבועה ומאוזנת ידועה ומוכרת כמורידת סטרס ולחצים, כמסייעת למערכות העיכול והדם וכמעכבת את תהליכי ההזדקנות של הגוף.

מאת: רוני הכהןחדר כושר18/11/152579 צפיות
אולי בעידן בו לא היו לנו כל כך הרבה מכשירים חשמליים שמבצעים עבורינו את רוב העבודה הקשה, זה היה יכול להיות נכון שאין זמן, אבל היום 24 שעות מרגישות הרבה יותר מלאות באפשרויות עבור שעות פנאי ואם רק תתכננו נכון את הבוקר שלכם, אתם תמצאו כי יש לכם זמן לביצוע פעילות גופנית. על Ems כבר שמעתם?

מאת: רוני הכהןחדר כושר26/02/152265 צפיות
המאמר מפרט אודות יתרונות של אימוני trx בתל אביב במכוני הכושר המובילים.

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143114 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: gilad edelsteinחדר כושר13/08/143170 צפיות
מקומות עבודה רבים מעוניינים בהקמת חדר כושר לעובדים. יש לכך שלל סיבות: רצון לפנק את העובדים, שאיפה לעובדים בריאים יותר, רצון להשאיר את העובדים יותר שעות בתוך סביבת העבודה, ורצון לגבש את העובדים על ידי פעילות ספורטיבית ומהנה. מסיבות אלה, יותר ויותר חברות פונות אלינו לצורך הקמת חדר כושר בחברה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica