חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בשנים האחרונות יש יותר ילדים שמנים. מחקרים בנושא הטילו את האחריות לנטיית ההשמנה אצל הילדים על ההורים

בשנים האחרונות יש יותר ילדים שמנים. מחקרים בנושא הטילו את האחריות לנטיית ההשמנה אצל הילדים על ההורים אשר מאפשרים לילדים זמן מסך רב מדי מול המחשב או הטלוויזיה, במקום לצאת ולשחק עם חברים, או לעסוק בפעילות ספורטיבית. הילד מפרק את הצורה לדמות אנימציה תלת-ממדית במחשב. או צופה בריאליטי רדוד ובמקרה הטוב קם לשירותים, מחקר שנעשה לאחרונה בנושא קובע.
שילדים המבצעים פעילות גופנית כלשהי במסגרת חוג יהינו ויביאו את עצמם לתת את המרב בכל יום.

עידוד הילד לשפר את הכושר הגופני ולאמץ אורח חיים תקין ופעיל מוטלת על ההורים פעילות גופנית ספורטיבית יתרום לילד בדרכים רבות.

ילד עם כושר גופני גבוה יסבול פחות ממחלות כרוניות מסכנות חיים.
פעילות גופנית ידועה כאחד הגורמים המשמעותיים לצמצם את מאגרי השומן בגוף לעלות את מסת השרירים ולמנוע מחלות לב, לחץ דם, סוכרת ועוד.

לילד עם כושר גופני גבוה יש יותר אנרגיה ומרץ.
אחת ההשפעות המיטיבות של הכושר הגופני היא אנרגיה רבה יותר והפחתה בהרגשת עייפות.


ילד המתאמן באופן קבועה מפתח דימוי עצמי גבוה ויודע לעמוד בקשיים ובאתגרים שונים .

ילד עם כושר גופני גבוה סובל פחות מלחצים ויודע להתמודד איתם בצורה טובה יותר.

לילד עם כושר גופני גבוה תהיה לרוב גישה טובה וסובלנית יותר לכל דבר.

על ההורים מוטלת האחריות לעודד את הילדים לעסוק בפעילות גופנית ולאמץ אורח חיים תקין.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי משען מאמן כושר גופני מטפל תזונה מוסמך בוגר וינגייט

                   http://yossimishan.nob.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי משען מאמן כושר גופני

מאת: יוסי משען מאמן כושר גופניאינטרנט - כללי27/07/092482 צפיות
אם אעשה כפיפות בטן אוכל להוריד את הכרס ? קצת ידע כללי... הכרס מורכבת מרקמת שומן ואין בינה ובין חולשת שרירי הבטן שום קשר. אצל אנשים מסוימים מצטברים עודפים באזור הבטן. אצל אנשים אחרים מצטברים עודפים באזור הישבן או אזורים אחרים כמו הגב והגפיים.הדרך הנכונה להיפטר מהעודפים

מאת: יוסי משען מאמן כושר גופניחדר כושר06/03/091371 צפיות
השאלות הנפוצות ביותר בחדר הכושר מאת :יוסי משען מאמן כושר גופני מטפל תזונה מוסמך בוגר וינגייט http://yossimishan.nob.co.il

אתם שואלים מאמן הכושר יוסי משען משיב ! שאלה: כמה פעמים בשבוע מומלץ להתאמן ? תשובה: אין כאן תשובה חד משמעית. הכל תלוי במטרות המתאמן. אולם ראוי לציין כי פעילות גופנית של פעם בשבוע אינה יעילה ובמידה מסויימת אפילו מזיקה !

מאת: יוסי משען מאמן כושר גופניהשמנת יתר06/03/091330 צפיות
הילדים שמנים ? על ההורים מוטלת האחריות ! עידוד הילד לשפר את הכושר הגופני ולאמץ אורח חיים תקין ופעיל מוטלת על ההורים פעילות גופנית ספורטיבית יתרום לילד בדרכים רבות.

מאת: יוסי משען מאמן כושר גופניחדר כושר06/03/091315 צפיות
בטן שטוחה לקראת הקיץ ! אחת הסוגיות המדוברות בחדרי כושר היא בטן שטוחה עם "קוביות", כי הרי כולנו רוצים להיות רזים, שריריים וכמובן עם קוביות בבטן. אז אך עושים את זה?

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223009 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213489 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193846 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163158 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163255 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163191 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163305 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica