חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המלונות בירושלים עולים כיתה

מאת: אריאל וייסבתי מלון25/04/20101609 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחר מספר שנות קיפאון בתיירות הנכנסת לירושלים כתוצאה ממספר נמוך של מלונות יוקרה וחמישה כוכבים בירושלים, נדמה שמגיעה לירושלים תקופה חדשה ומבטיחה. אומנם יש עשרות מלונות בירושלים, אבל מלונות יוקרה של ממש היו חסרים בעיר ותיירים רבים שהפרוטה בכיסיהם העדיפו את תל אביב ומלונות היוקרה שבה.

אבל הדברים הולכים ומשתנים וירושלים הולכת ותופסת את מקומה כעיר העתידה לאכלס את בתי המלון היוקרתיים בישראל. כל מי שמזדמן לירושלים בחודשים האחרונים ומבקר בצומת ממילא אינו יכול שלא להשתאות על שני המלונות המקבלים את פניו בואכה לעיר העתיקה. מלון מצודת דוד שהושק לפני למעלה מעשור ממשיך לעמוד איתן מבחינת ביקושים ערים גם של תיירות נכנסת וגם תיירות חוץ הרוצה מלון איכותי ומוביל הקרוב לכל דבר בירושלים. מן הצד השני של הכביש, מלון ממילא החדש מיועד לאוכלוסייה שהפרוטה בכיסה, והוא מציע חווית תיירות אחרת ואינטימית יותר. המלון גם מציע את אחד הברים הפופולריים בירושלים - המירור בר - שידוענים רבים שוהים בו בלילות.

מלון פופולרי אחר הוא מלון ענבל שמצליח לשמור על תדמית איכותית ומובילה בירושלים למרות שקיים במקומו כבר שנים רבות. זהו מלון המיועד יותר לאוכלוסייה שומרת שבת, המחפשת מלון איכותי מאוד עם אוכל כשר טעים וגישה מהירה לכל חלקי העיר.

אם מסתכלים קדימה אל מלון הוולדורף אסטוריה שעתיד לקום בעוד שלוש שנים בעיר או למלון ארבע עונות המתוכנן בכניסה למושבה הגרמנית ניכר שמשהו טוב קורה לבתי מלון בירושלים, ובוא נקווה שהשקט הביטחוני ימשיך להישמר עוד שנים קדימה ושהתיירות שהעיר צריכה כל כך תמשיך להגיע בגלים הולכים וגדלים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הוא עורך תוכן באתר ירושלים ברשת

www.GoJerusalem.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל וייס

מאת: אריאל וייסקייטרינג16/06/111505 צפיות
ירושלים היא אחד ממוקדי הפעילות החשובים ביותר בתחום הסעדה וזאת מכמה טעמים. ראשית מדובר על עיר הבירה וככזו רבים עולים לחגוג בה את האירועים המשפחתיים שלהם.

מאת: אריאל וייסהזמנות אירועים16/06/112790 צפיות
ירושלים היא עיר שמסמלת הרבה מאוד עבור כל אזרח ישראלי וכל אירוע שחוגגים ירושלים מקבל את הערך המוסף של העיר. לאחר דורות רבים של חיים בעיר הקדושה הזו ולאחר תהפוכות היסטוריות גדולות, יש לנו כעת את כל האפשרויות ליהנות ממה שקיים בעיר הזו.

מאת: אריאל וייסצרכנות06/06/111460 צפיות
למרות שהורים רבים מציינים בפני ילדיהם כי הם היו מוכנים ברגע זה לחזור לימי התיכון או היסודי הרי שחשוב להגיד את האמת ולהודות כי גם להיות תלמיד זו אינה משימה קלה או פשוטה. גם תלמידים נושאים בעומס לא קטן המגיע בשל העובדה שחומרי הלימוד יכולים להיות כאלו הדורשים מאמץ רב.

מאת: אריאל וייסאירועים וחתונות – כללי06/06/111453 צפיות
אדם חכם אמר פעם שנראה כי העין "אוכלת" עוד לפני שאנו מכניסים כלל משהו לפינו, כשהכוונה היא שחשוב לנו מאוד כיצד נראה המזון המוגש לנו ואנו שופטים אותו ומתענגים עליו עוד בטרם הרשנו לעצמנו לנגוס בו ולו נגיסה אחת קטנה. מסיבה זו בחירה של קייטרינג מודרני באולמות אירועים שונים היא בחירה חשובה ביותר.

מאת: אריאל וייסשיפוצים25/06/101238 צפיות
החלטתם לחדש ולהוסיף קצת פלפל לבית? הגעתם למסקנה שאתם מעונינים להציג פנים חדשות לבית במסיבה הבאה? מיכה הבנאי שנחשב למלך השיפוצים בירושלים יחדש ויבצע את הפרויקט הבא שלך.

מאת: אריאל וייסתיירות ונופש - כללי25/04/1015545 צפיות
כמות המסעדות בירושלים מתחרה בערים רבות בעולם, עם מסעדות אתניות, צרפתיות ואיטלקיות שנפתחות בעיר באופן תדיר. עכשיו זה גם טעים להיות ירושלמי.

מאת: אריאל וייסתיירות ונופש - כללי25/04/101532 צפיות
פסטיבלים, הופעות, הצגות, מסיבות, חיי לילה סוערים, כל אלו קיימים בירושלים ועוד הרבה מעבר לכך. אז לכל מי שחושב שאין מספיק אירועים בירושלים ומחפש מה לעשות במרכז - יש לירושלים חדשות בשבילו. הכל על התחום הדינמי והתוסס של אירועים בירושלים

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182024 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181393 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181495 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181478 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181466 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica