חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי קייטרינג בירושלים

מאת: אריאל וייסקייטרינג16/06/20111507 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השוואת המחירים של חברות קייטרינג בירושלים אינה מסתכמת רק בחיפוש אתרי החברות באינטרנט אלא יש גם לבדוק את פעילות החברות הללו באופן פיזי. הכוונה היא להגיע אל המקומות שבהן עובדות אותן חברות קייטרינג בירושלים ולבדוק את טיב השירות בנוסף לאיכות האוכל. הבדיקה הזו בתיאום עם החברה, כמובן.

השוואת מחירים בין היתר, היא איננה מהלך שאנו צריכים להרגיש לא נוח בו. מדובר בהשקעה כספית מאוד גדולה ולא בכל יום אנו מוציאים סכומי כסף על שירות של חברת קייטרינג. לכן חובה עלינו למצוא את חברת הקייטרינג הטובה ביותר מבחינתנו. מדובר על החברה שהצליחה לקלוע לטעמנו במסגרת סקר השוק שערכנו.

מהם הקריטריונים

יש כמה נקודות שצריך לשים עליהן את הדגש כאשר רוצים לבחור קייטרינג בירושלים. ראשית יש לראות כיצד עובדים המלצרים. ישנן חברות שלא מעסיקות מספיק מלצרים לכל שולחן באירוע והדבר מעכב את יציאת המנות או את פינוי השולחן. מעבר לכך, חשובה גם התדמית של המלצרים כמו גם המראה הייצוגי שלהם.

יש מי שהדברים הללו חשובים להם פחות ויש מי שהדבר חשוב להם יותר, אך השורה התחתונה היא האוכל. אין שום ספק שלאור שירות גרוע מאוד אף אחד לא ייהנה מן האוכל וחברת קייטרינג ראויה תעשה את כל שביכולתה כדי להימנע ממצבים לא נעימים שיכולים להוריד את דירוגה ואת כמות ההמלצות שיש לה עד כה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הוא עורך תוכן באתר ירושלים ברשת

www.GoJerusalem.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל וייס

מאת: אריאל וייסהזמנות אירועים16/06/112791 צפיות
ירושלים היא עיר שמסמלת הרבה מאוד עבור כל אזרח ישראלי וכל אירוע שחוגגים ירושלים מקבל את הערך המוסף של העיר. לאחר דורות רבים של חיים בעיר הקדושה הזו ולאחר תהפוכות היסטוריות גדולות, יש לנו כעת את כל האפשרויות ליהנות ממה שקיים בעיר הזו.

מאת: אריאל וייסצרכנות06/06/111460 צפיות
למרות שהורים רבים מציינים בפני ילדיהם כי הם היו מוכנים ברגע זה לחזור לימי התיכון או היסודי הרי שחשוב להגיד את האמת ולהודות כי גם להיות תלמיד זו אינה משימה קלה או פשוטה. גם תלמידים נושאים בעומס לא קטן המגיע בשל העובדה שחומרי הלימוד יכולים להיות כאלו הדורשים מאמץ רב.

מאת: אריאל וייסאירועים וחתונות – כללי06/06/111453 צפיות
אדם חכם אמר פעם שנראה כי העין "אוכלת" עוד לפני שאנו מכניסים כלל משהו לפינו, כשהכוונה היא שחשוב לנו מאוד כיצד נראה המזון המוגש לנו ואנו שופטים אותו ומתענגים עליו עוד בטרם הרשנו לעצמנו לנגוס בו ולו נגיסה אחת קטנה. מסיבה זו בחירה של קייטרינג מודרני באולמות אירועים שונים היא בחירה חשובה ביותר.

מאת: אריאל וייסשיפוצים25/06/101238 צפיות
החלטתם לחדש ולהוסיף קצת פלפל לבית? הגעתם למסקנה שאתם מעונינים להציג פנים חדשות לבית במסיבה הבאה? מיכה הבנאי שנחשב למלך השיפוצים בירושלים יחדש ויבצע את הפרויקט הבא שלך.

מאת: אריאל וייסתיירות ונופש - כללי25/04/1015547 צפיות
כמות המסעדות בירושלים מתחרה בערים רבות בעולם, עם מסעדות אתניות, צרפתיות ואיטלקיות שנפתחות בעיר באופן תדיר. עכשיו זה גם טעים להיות ירושלמי.

מאת: אריאל וייסתיירות ונופש - כללי25/04/101533 צפיות
פסטיבלים, הופעות, הצגות, מסיבות, חיי לילה סוערים, כל אלו קיימים בירושלים ועוד הרבה מעבר לכך. אז לכל מי שחושב שאין מספיק אירועים בירושלים ומחפש מה לעשות במרכז - יש לירושלים חדשות בשבילו. הכל על התחום הדינמי והתוסס של אירועים בירושלים

מאת: אריאל וייסבתי מלון25/04/101611 צפיות
בתי המלון בירושלים עלו כיתה, ואיתם עולה המורל המקומי ומעניק תקווה חדשה לעיר התיירות המרכזית של ישראל. מלונות כמו מצודת דוד, ממילא החדש, ענבל ועוד נותנים תחושה שהמלונות בירושלים הולכים להפוך לדבר הבא בתחום הנופש בירושלים והחופשה בישראל.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192885 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182298 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181705 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181628 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181452 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181510 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica