חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי אמר שאין אירועים בירושלים?

חברים, הגיע הזמן להתעורר. לכל מי שחושב שסצינת התרבות האמיתית נמצאת בתל אביב כדאי לבדוק מה קורה בבירת ישראל, שהולכת ותופסת את מקומה כמקום המרכזי להתרחשות תרבותית בישראל. נכון שירושלים ידעה שנים פחות טובות בעשור האחרון, גם בשל המצב הביטחוני ששרר בעיר בתחילת העשור הקודם, וגם בתקופת ראש העיר החרדי שכיהן בבירה במשך חמש שנים תמימות, אבל מאז כניסת ראש העיר האחרון לתפקיד משהו מצוין קורה לעולם האירועים והתרבות בירושלים

אירועים בירושלים היו תמיד. החל מאירועי חמשושלים שמתקיימים בעיר בכל חודש נובמבר, ועד יריד חוצות היוצר שמתקיים בכל סוף קיץ ומביא עשרות אלפי ישראלים אליו בכל שנה. אבל מעבר לכך קורים בירושלים דברים שרק מגבירים את התחושה החיובית. הנה למשל האולפן השקוף של ערוץ 24 שהולך לשדר בירושלים בכל חודש מאי, או הגמר של כוכב נולד שעתיד גם הוא להיות משודר מבריכת הסולטן בירושלים בקיץ הקרוב. תוסיפו לזה את פסטיבל הקולנוע השנתי שמארח הסינמטק בירושלים, תוסיפו את הפקות המקור כמו להקת הבלקן ביט בוקס, וכמות ההופעות בירושלים ממצבת את מקומה כדבר שלא מפסיק לפעום.

החידוש החיובי האחרון הוא שכיום ניתן לרכוש כרטיסים להופעות בירושלים דרך מספר אתרים שעושים את החיים של כולנו להרבה יותר קלים, כך שהצורך להגיע מראש לקופת המופע ולעמוד בתור, או הצורך להתקשר בטלפון ולספק את פרטי כרטיס האשראי שלנו הולך וקטן. אחת ההופעות הלוהטות אליה ניתן להזמין כיום כרטיסים היא המופע האור קולי במגדל דוד, שנחשבת לאטרקציה המרכזית בירושלים ואשר סוחפת אחריה תיירים וישראלים רבים

בקיצור, אפשר להיות יותר ויותר אופטימיים שירושלים חוזרת לפסים של שפיות ושלכולנו יש מה לחפש מה ללא קשר אם אנחנו ירושלמים, תל אביביים, ישראליים או בכלל תיירים מארץ אחרת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הוא עורך תוכן באתר ירושלים ברשת

www.GoJerusalem.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל וייס

מאת: אריאל וייסקייטרינג16/06/111505 צפיות
ירושלים היא אחד ממוקדי הפעילות החשובים ביותר בתחום הסעדה וזאת מכמה טעמים. ראשית מדובר על עיר הבירה וככזו רבים עולים לחגוג בה את האירועים המשפחתיים שלהם.

מאת: אריאל וייסהזמנות אירועים16/06/112790 צפיות
ירושלים היא עיר שמסמלת הרבה מאוד עבור כל אזרח ישראלי וכל אירוע שחוגגים ירושלים מקבל את הערך המוסף של העיר. לאחר דורות רבים של חיים בעיר הקדושה הזו ולאחר תהפוכות היסטוריות גדולות, יש לנו כעת את כל האפשרויות ליהנות ממה שקיים בעיר הזו.

מאת: אריאל וייסצרכנות06/06/111460 צפיות
למרות שהורים רבים מציינים בפני ילדיהם כי הם היו מוכנים ברגע זה לחזור לימי התיכון או היסודי הרי שחשוב להגיד את האמת ולהודות כי גם להיות תלמיד זו אינה משימה קלה או פשוטה. גם תלמידים נושאים בעומס לא קטן המגיע בשל העובדה שחומרי הלימוד יכולים להיות כאלו הדורשים מאמץ רב.

מאת: אריאל וייסאירועים וחתונות – כללי06/06/111453 צפיות
אדם חכם אמר פעם שנראה כי העין "אוכלת" עוד לפני שאנו מכניסים כלל משהו לפינו, כשהכוונה היא שחשוב לנו מאוד כיצד נראה המזון המוגש לנו ואנו שופטים אותו ומתענגים עליו עוד בטרם הרשנו לעצמנו לנגוס בו ולו נגיסה אחת קטנה. מסיבה זו בחירה של קייטרינג מודרני באולמות אירועים שונים היא בחירה חשובה ביותר.

מאת: אריאל וייסשיפוצים25/06/101238 צפיות
החלטתם לחדש ולהוסיף קצת פלפל לבית? הגעתם למסקנה שאתם מעונינים להציג פנים חדשות לבית במסיבה הבאה? מיכה הבנאי שנחשב למלך השיפוצים בירושלים יחדש ויבצע את הפרויקט הבא שלך.

מאת: אריאל וייסתיירות ונופש - כללי25/04/1015545 צפיות
כמות המסעדות בירושלים מתחרה בערים רבות בעולם, עם מסעדות אתניות, צרפתיות ואיטלקיות שנפתחות בעיר באופן תדיר. עכשיו זה גם טעים להיות ירושלמי.

מאת: אריאל וייסבתי מלון25/04/101609 צפיות
בתי המלון בירושלים עלו כיתה, ואיתם עולה המורל המקומי ומעניק תקווה חדשה לעיר התיירות המרכזית של ישראל. מלונות כמו מצודת דוד, ממילא החדש, ענבל ועוד נותנים תחושה שהמלונות בירושלים הולכים להפוך לדבר הבא בתחום הנופש בירושלים והחופשה בישראל.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205109 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204996 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195455 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195657 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196404 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182452 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica