חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוצים בירושלים – 7 סיבות לחידוש ושיפוץ הבית

מאת: אריאל וייסשיפוצים25/06/20101237 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטתם לחדש ולהוסיף קצת פלפל לבית? הגעתם למסקנה שאתם מעונינים להציג פנים חדשות לבית במסיבה הבאה? מיכה הבנאי שנחשב למלך השיפוצים בירושלים יחדש ויבצע את הפרויקט הבא שלך.

למרות הקשיים הכלכליים אנשים בירושלים עדיין משפצים ומחדשים את הבית. זה נכון ששיפוץ הבית יוצר קושי ועומס על דיירי הבית בתקופת השיפוץ ופתאום האמבטיה כולה פתוחה, והסלון מלא אבק, אבל בכל זאת למי שתוהה למה לבצע שיפוצים בירושלים דווקא עכשיו מצאנו 7 סיבות טובות:

7 סיבות לבצע שיפוצים בירושלים עכשיו:
1)    אפשרויות מימון: הבנקים אומנם הקשיחו את הדרישות למשכנתא אבל ישנן הלוואות רבות בתנאים נוחים כולל הלוואות שניתן לקבל ממקומות עבודה רבים כגון: מורים, עובדי מדינה, משרתי קבע, אנשי משטרה וכוחות הביטחון.

2)    ניתן לבצע גם שיפוצים קטנים: שיפוץ הבית יכול להיעשות רק במקום מסוים בבית ועדיין לתרום לתחושה של חדשנות ורעננות.

3)    שיפוץ מהיר: בעבר שיפוצים בירושלים היו לוקחים זמן רב היום אתה רק צריך לסיים לחשוב ולתכנן את הפרויקט והוא כבר מבוצע.

4)    עלות חומרים נמוכה: המשבר הכלכלי בשילוב שיפורים טכנולוגים ויבוא מבחר רב של חומרי בניה ושיפוצים הורידו את המחיר של עלות החומר.

5)    כוח אדם איכותי: הירידה בענף הבניה אפשרה להעסיק פועלים מיומנים ואיכותיים. היום שיפוצים בירושלים ניתנים ברמה גבוהה וניתן להבטיח את איכות העבודה.

6)    הנאה לאורך זמן: שיפוץ קצר יגרום לך חיוך ואושר כל בוקר שתפתח את העיניים ותראה את החדר החדש, או הג'קוזי החדש.

7)    שיפוצים בירושלים משביחים את הנכס: שיפוץ הבית מעלה את שווי הבית שלך הרבה מעבר לשווי השיפוץ, בעת המכירה יהיו הרבה יותר קונים פוטנציאלים לבית משופץ ויפה וגם המחיר בהתאם.

לסיכום: שיפוץ אף פעם לא יהיה בתקופה נוחה, תמיד יהיו הוצאות נוספות, אבל דווקא עכשיו זה הזמן הנכון לשפץ ולעצב מחדש את בית חלומותיך או לתקן ולהחליף את האמבטיה או המעקה שכבר מזמן תכננת לשפץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הוא עורך תוכן באתר ירושלים ברשת

www.GoJerusalem.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל וייס

מאת: אריאל וייסקייטרינג16/06/111505 צפיות
ירושלים היא אחד ממוקדי הפעילות החשובים ביותר בתחום הסעדה וזאת מכמה טעמים. ראשית מדובר על עיר הבירה וככזו רבים עולים לחגוג בה את האירועים המשפחתיים שלהם.

מאת: אריאל וייסהזמנות אירועים16/06/112790 צפיות
ירושלים היא עיר שמסמלת הרבה מאוד עבור כל אזרח ישראלי וכל אירוע שחוגגים ירושלים מקבל את הערך המוסף של העיר. לאחר דורות רבים של חיים בעיר הקדושה הזו ולאחר תהפוכות היסטוריות גדולות, יש לנו כעת את כל האפשרויות ליהנות ממה שקיים בעיר הזו.

מאת: אריאל וייסצרכנות06/06/111460 צפיות
למרות שהורים רבים מציינים בפני ילדיהם כי הם היו מוכנים ברגע זה לחזור לימי התיכון או היסודי הרי שחשוב להגיד את האמת ולהודות כי גם להיות תלמיד זו אינה משימה קלה או פשוטה. גם תלמידים נושאים בעומס לא קטן המגיע בשל העובדה שחומרי הלימוד יכולים להיות כאלו הדורשים מאמץ רב.

מאת: אריאל וייסאירועים וחתונות – כללי06/06/111453 צפיות
אדם חכם אמר פעם שנראה כי העין "אוכלת" עוד לפני שאנו מכניסים כלל משהו לפינו, כשהכוונה היא שחשוב לנו מאוד כיצד נראה המזון המוגש לנו ואנו שופטים אותו ומתענגים עליו עוד בטרם הרשנו לעצמנו לנגוס בו ולו נגיסה אחת קטנה. מסיבה זו בחירה של קייטרינג מודרני באולמות אירועים שונים היא בחירה חשובה ביותר.

מאת: אריאל וייסתיירות ונופש - כללי25/04/1015545 צפיות
כמות המסעדות בירושלים מתחרה בערים רבות בעולם, עם מסעדות אתניות, צרפתיות ואיטלקיות שנפתחות בעיר באופן תדיר. עכשיו זה גם טעים להיות ירושלמי.

מאת: אריאל וייסתיירות ונופש - כללי25/04/101531 צפיות
פסטיבלים, הופעות, הצגות, מסיבות, חיי לילה סוערים, כל אלו קיימים בירושלים ועוד הרבה מעבר לכך. אז לכל מי שחושב שאין מספיק אירועים בירושלים ומחפש מה לעשות במרכז - יש לירושלים חדשות בשבילו. הכל על התחום הדינמי והתוסס של אירועים בירושלים

מאת: אריאל וייסבתי מלון25/04/101609 צפיות
בתי המלון בירושלים עלו כיתה, ואיתם עולה המורל המקומי ומעניק תקווה חדשה לעיר התיירות המרכזית של ישראל. מלונות כמו מצודת דוד, ממילא החדש, ענבל ועוד נותנים תחושה שהמלונות בירושלים הולכים להפוך לדבר הבא בתחום הנופש בירושלים והחופשה בישראל.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232603 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223274 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica