חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיטת NLP לסיוע במציאת זוגיות

רוב הזוגות שמגיעים לקסם השינוי אומרים שהם רוצים זוגיות ואפילו רוצים מאוד, אז למה זה לא קורה להם? התשובה לכך לפי שיטת NLP נובעת מכך שמה שאנו אומרים בחוץ, אינו משקף את כל האמת הפנימית שלנו.

לפי שיטת NLP, מאחורי המילים הנאמרות נמצאות אמונות, דעות וחוויות שספגנו והפנמנו במהלך השנים בשהותנו בבית ההורים, מהכרויות עם בני משפחה, חברים ואפילו מדמויות בסרטים. שיטת NLP גורסת כי אמונות אלו כוללות בתוכן אמירות שנאמרו, תחושות, מראות שראינו, שהפכו בתוכנו לחרדות, פחדים ואכזבות שאליהם נחשפנו וכיום הם מונעים מאיתנו להאמין ביכולתנו למצוא זוגיות ואהבה וחוסמים את הדרך לכך.

כאשר מסתכלים בעזרת כלי NLP על המשמעויות שמאחורי המילים אנו יכולים לראות כי לעיתים מחפש הזוגיות אינו מחפש רק זוגיות אלא הוא מגיע עם רשימת מכולת המהווה מבחינתו את הזיווג הרצוי והמושלם – את הפנטזיה אותה מוכרת לנו התקשורת והמדיה.

במפגשי טיפול בשיטת NLP נעשית בדיקה ראשונית האם באמת האדם רוצה זוגיות, מהי זוגיות בעיניו וכיצד הוא רואה את עצמו ואת בן/בת הזוג בזוגיות. אחד הדברים  שמטפלים בשיטת NLP מה היו טיבן של מערכות יחסים בעבר והסיבות לכישלונן. חשיפת המערכות מאפשרת להגיע לפתיחות ולקבלת פרופורציות של המצב העכשיוי תוך ראיית ויצירת המצב הרצוי.

גרושים ואלמנים שחוו פרידה כואבת או אובדן, חשים לעיתים פחדים ועכבות המונעים מהם להיפתח לזוגיות חדשה.

שיטת NLP גורסת כי ניסיונות קשים גורמים לנו לחסימה ויתכן כי מערכות יחסים רעות בעבר גורמות למטופל לפחד וסגירות מתוך הגנה עצמית ומחליפות את הנכונות לקשר בביקורת, שיפוטיות וחוסר אמון שמונעים חיבור אמיתי וקרבה.

מטפלים בשיטת NLP מכירים בפחדים וחששות שעטופים מתחת לפני השטח ועל כן נעשה בירור מהי זוגיות עבורו? מה ה"מחיר" וה"רווח" ביצירת זוגיות. מטפלים בשיטת NLP יכולים לשים את האצבע על הגורמים התוקעים והמונעים מהמטופל לחוות זוגיות מתקנת ולסייע לו להגיע לשם.

השאלות אותם מציגים מטפלי NLP הן שאלות שכל מי שנכנס לזוגיות אולי שאל את עצמו בשקט – על מה אצטרך לוותר כשאצור זוגיות? האם אצטרך לוותר על החופש, השקט, על הרצונות שלי בשם ההתחשבות? האם התמורה בדמות האהבה, החברות השיתוף והתמיכה מפצים על כך.

לשם טיפול בסיטואציה שיטת NLP מבצעת ניתוח מצבי עבר, בניית אמון, ויצירת פתיחות חדשה למערכת יחסים כנה פתוחה ואמיתית. שיטת NLP כוללת תהליכים לשחרור מתלות אהבה מהעבר, שחרור מהתנהגויות אובססיביות, קונפליקטים והתלבטויות, כל זאת לצד חיזוק הביטחון העצמי, חיזוק וייצוב האישיות, ללא תלות באחר.

על פי שיטת NLP הדעות נמצאות בתת מודע בשיחה מעמיקה מגיעים למקומות שלא חשבו עליהם ופתאום רואים ומגלים דברים שאף פעם לא היו מודעים אליהם.

 שיטת ה-NLP גורסת כי כולנו מהדהדים כלפי חוץ את מחשבותינו ורגשותינו ובהתאם לכך ממגנטים אלינו את המציאות החיצונית. ככל שנהיה פתוחים לאהבה עצמית ככל שנאמין יותר בעצמנו, כך נוכל להדהד זאת החוצה ולהיפתח לאהבה חיצונית, הבן/ת זוג המתאים ביותר לרצונותינו יגיע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מירה סול-אליעוז
מנהלת קסם השינוי, מדריכה ומאמנת NLP ו- דימיון מודרך בהסמכה בינלאומית. מטפלת ומנחה קבוצות, בעלת ניסיון רב בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירה סול-אליעוז

מאת: מירה סול-אליעוזהפרעות קשב וריכוז13/05/101938 צפיות
הפרעת קשב וריכוז (ADHD) יוצרת אצל הלוקה בה תחושה של עומס אינפורמטיבי תמידי המתבטאת בקושי לקלוט, לעבד ולנתח את המידע. כתוצאה מכך, התחושות הנפוצות בקרב סובלים מ-ADD הן כעס, תסכול, מתח, בלבול ותחושת חוסר מסוגלות.

מאת: מירה סול-אליעוזאימון אישי13/05/101315 צפיות
דמיון מודרך הוא כלי שניתן לפתח באמצעות אימון. אם ברצוננו לפתח בטחון עצמי, לשאוף להשלמת מטרה, להפסיק להפריע לעצמנו להתקדם בחיים ולהפטר מספקות מציקים, כדאי לנו להכיר מהו דמיון מודרך ומהי שיטת ה-NLP.

מאת: מירה סול-אליעוזאימון אישי07/05/101203 צפיות
דמיון מודרך ו- NLP הינם סוג של התערבות גמישה שיעילותה הוכחה במחקרים רבים שנערכו במהלך ארבעת העשורים האחרונים בתחומי הייעוץ. שיטה זו הרוויחה את זכותה להיחשב כגישה מבוססת-מחקר לסיוע. במאמר זה נספק מבוא קצרצר להיסטוריה של דמיון מודרך ו- NLP ודוגמאות למספר מחקרים המצביעים על יעילותה.

מאת: מירה סול-אליעוזאימון אישי07/05/101278 צפיות
רשימת הפוביות ארוכה מאוד וכמעט לכל אדם יש את הגורם שעשוי לעורר אצלו את תסמיניה הלא נעימים של הפוביה: פחד משתק הגורם לחרדה עמוקה המתבטאת בתסמינים פיזיים כגון דופק מואץ, הזעה וחוסר יכולת לדבר או לשתף פעולה. הפוביה משבשת באופן ניכר את חיי הלוקה בה. פוביות מהוות את אחד התחומים בפסיכולוגיה המגיבים בצורה חיובית ביותר להיפנוזה, דמיון מודרך ו- NLP.

מאת: מירה סול-אליעוזבריאות השן27/04/10914 צפיות
מרבית האנשים חוו צורה כלשהי פוביה מפני רופא שיניים בנקודה זו או אחרת בחייהם. במילים אחרות – אנשים פחדו בתקופה זו או אחרת מללכת לרופא השיניים ללא פיתוח תסמיני פוביה מובהקים. במאמר זה נבחן את הגורמים לפוביה זו וכיצד ניתן להפחית במידה ניכרת את תסמיני הפוביה באמצעות דמיון מודרך ו- NLP.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206413 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204908 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204691 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192804 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182311 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182749 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181904 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica