חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכרויות - מה זו הבחירה הראשונה

מאת: הלנה עמרםהכרויות28/04/20101305 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבחירה שלכם היא המבחן האמיתי לעד כמה אתם משתמשים במה שאתם יודעים. גם אם אתם הכי חכמים והכי ידענים והכי מלומדים בעולם, זה לא יעזור לכם אם תמשיכו לעשות שוב ושוב את אותן שגיאות ישנות.

אם אתם מתכוונים לנצח במשחק הזה, אתם חייבים ללמד להשאיר את העבר מאחוריכם. רבים מכם נושאים צלקות מגירושין או מרומן שנגמר עם טעם רע. צלקות רגשיות אילו גורמות לכם להרגיש לפעמים כישלון, פוגעות בביטחון העצמי שלכם, מונעות מכם למצוא מישהו מתאים ולחפש הכרויות חדשות.

לא חשוב כמה סבלתם, אסור לכם להאשים את עצמכם. במקום זה, בואו נלמד איך לנצל את הניסיון המצטבר הזה בצורה חיובית.

לכולנו יש בעיות, חששות וחוסר ביטחון שלפעמים מונעים בעדינו מלבחור בדבר הנכון. יש אנשים שזקוקים לכמה שיחות עם פסיכולוג או יועץ כדי להתגבר על קשיים אלה, אבל רובכם תצליחו לעשות את העבודה בעצמכם, גם ללא עזרתה של שדכנית כמוני.

מכיוון שהצעד הראשון בפתרון בעיותיכם היא להודות בקיומן, הייתי מבקשת מכם לעשות ניסיון קטן. קראו את עשרת המשפטים הבאים ובדקו, אילו מהם מתארים אתכם:

אתם נמצאים לבד יותר זמן מאשר הייתם רוצים

כבר שנתיים שלא הייתה לכם מערכת יחסים אינטימית

אתם מאוד סגורים וביישנים, במיוחד כשאתם מתמודדים עם היכרויות חדשות

לעיתים קרובות אתם מרגישים שמשהו חסר בחייכם

אתם מאושרים רק כשאתם עובדים

אתם לא מסופקים מבחינה מינית

אתם יוצאים עם המון אנשים, פעם או פעמיים עם כל אחד, ואח"כ לא רואים אותם יותר

הייתם תקועים זמן רב בקשר שאינו מוביל לשום מקום.

אתם עדיין כואבים את הגירושין או הפרידה מבן הזוג האחרון, שהשאירה טעם רע.

ברוב המקרים אתם לא מרגישים כל כך טוב עם עצמכם.

כל אחד מהמשפטים האלה מתאר בעיה או קושי, שמונע מאנשים לעשות את הבחירה הנכונה. כמה מהמשפטים האלה מתארים את מצבכם כרגע?

בואו נהיה כנים, לא קל להתגבר על כל אחד מהדברים האלה, אבל זה אתגר ששכרו בצידו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הלנה עמרם שדכנית בינלאומית, שמצאה את הדרך לאושרם של אלפי בני זוג, אחראית על 11,000 חתונות מוצלחות במהלך 40 שנותיה כשדכנית. סייעה לאלפי אנשים למצוא אושר דרך שידוכים מוצלחים, להינשא ולקיים חיי נישואין מאושרים וממושכים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הלנה עמרם

מאת: הלנה עמרםהכרויות21/07/109452 צפיות
אתרי הכרויות באינטרנט, יכולים להוות נקודת מוצא טובה עבור הכרויות איכותיות, וכך בלבד יש להתייחס אליהם – זאת, כמובן, תוך נקיטת כל כללי הזהירות הנדרשים. "הכרתם" מישהו או מישהי, ותחושת הבטן שלכם אומרת שיש משהו שמעורר ומסקרן בו/בה – זרמו עם זה – אך זכרו להישאר עם אצבע על הדופק.

מאת: הלנה עמרםהכרויות14/06/101194 צפיות
אתרי הכרויות באינטרנט הם פלטפורמה וירטואלית למציאת בני זוג בעידן האינטרנטי. בואו נודה באמת, הכרויות, ככל שיהיו מרגשות ומהנות אינן עניין פשוט או קליל כפי שנהוג לצייר אותן בסדרות טלוויזיה אמריקאיות. הפחד מדחייה, החשש להיפתח בפני אדם חדש והמושג המופשט של 'זוגיות ואהבה' מהווים מחסום רגשי בפני אנשים רבים שרוצים מערכת יחסים יציב ורצינית אך לא יודעים איך לגשת לעניין.

מאת: הלנה עמרםדייטינג18/04/101224 צפיות
השנתיים האחרון עמדו בסימן משבר כלכלי גלובלי. איך השפיע הכלכלי על הכרויות? רבים חשים מבוכה לומר שהם מובטלים או במונחים של תקינות פוליטית, "בין עבודות", ולכן נמנעים מיציאה לדייטים ונגזר עליהם לחיות בעוני וללא אהבה. למה לא פשוט להגיד – אני מחפש עבודה מעניינת ורווחית יותר ומקדיש כרגע זמן לצמיחה אישית ולפיתוח התחביבים שלי

מאת: הלנה עמרםדייטינג24/03/101443 צפיות
כשמכירים אנשים חדשים הלחץ גדול דיו גם בלי הצורך להחליט בכל פגישה אם זהו האיש הנכון בשבילך. ובכל זאת, כדאי להחליט זאת כמה שיותר מוקדם. זכור תמיד כמה חשוב לשמור על סדרי העדיפויות הנכונים שלך. שאל את עצמך את עצמך את השאלה הבאה: "האם אתה מחפש את האיש המתאים לך באמת, או שאתה סתם מחפש מישהו שיהיה לך נוח להיות איתו כרגע? האם אתה מחפש מישהו שאפשר לסמוך עליו ולחלוק איתו את העתיד או שאתה רוצה לשהות בחברת אדם מקסים והפכפך שלא מתחשב אף אחד?

מאת: הלנה עמרםהכרויות18/01/101249 צפיות
"סוף מעשה במחשבה תחילה" - עוד לפני שעושים את הצעד הראשון, כדאי לעצור רגע ולחשוב: האם אנחנו באמת רוצים בקשר? האם אנחנו באמת פנויים לקשר?

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202809 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202801 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193541 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172180 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163087 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153018 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153163 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica