חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום אירועים ב-2010

מאת: שושי אוחנהצילום אירועים02/05/20101131 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש כמה פעמים בחיינו שבהן אנו נעזרים בשירותיהם של צלמים מקצועיים לתיעוד מאורע חשוב, או כאשר אנו זקוקים לשירות צילום מקצועי שיזניק אותנו בתחום העסקי. בשני המקרים, הפרמטר החשוב ביותר לבחירת האמן הוא ההתרשמות ממראה עינינו, על ידי בדיקה של תיק העבודות, אך בכל תחום יש דברים נוספים שחשוב לנו לבדוק לפני שאנו שוכרים את האדם לעבודה.

צילום מקצועי הוא תחום שלמרבה הפלא רק הולך ומתפתח עם חלוף הזמן. למרות שבימינו לכל אחד יש מצלמה איכותית בבית, צלמים מקצועיים שזהו תחום עבודתם יכולים להציע לנו ערך מוסף בהבנה טכנית, בשימוש בציוד יקר, וכמובן בנתינת המגע האמנותי הייחודי השמור רק לצלמים מנוסים.

תחום ראשון ונפוץ יותר שבו אנו נעזרים בשירות זה הוא צילום אירועים, שם אנו שוכרים צלם או צוות שיתעדו עבורנו את האירוע בוידאו, או בתמונות סטילס, וישמרו את כל הזכרונות באופן האסתטי ביותר. במקרה זה, חשיבות הטכניקה והעין המקצועית היא רבה, אך חשובה גם הכימיה בין הצלם ובין בעלי השמחה, שכן זהו אדם שנשאר צמוד לחוגגים בכל עת וברמה האנושית, פשוט חשוב להסתדר עמו.

אם אינכם מחפשים צלם ארועים, אלא צלם מקצועי למטרות עסקיות, הכימיה פחות משמעותית. מה שכן, הניסיון בצילומי סטודיו כגון צילום תכשיטים, קטלוגים או תמונות לכרזות הוא הראשון במעלה. אדם יכול להיות מומחה בצילום דיוקנאות או צילום עירום, אך רק בודדים יכולים לגרום לתפוח או טבעת לקפוץ החוצה מהפריים ולהיראות אטרקטיביים כלל האפשר.

הדרך הטובה ביותר לבחור צלם או סטודיו לצילום הוא לשוחח עם חברים ומכרים, ולשאול אם הם יכולים להמליץ על מישהו. שבו לפגישה, התרשמו מהאדם שיושב מולכם, בקשו לראות את עבודתו, סכמו מחיר, ואם אתם מרוצים, תוכלו לחתום בלחיצת יד.

מחפשים צלם מדופלם למטרת צילום ארועים או מוצרים? מחפשים תשובות לשאלות והצעות מחיר למגוון שירותים? בקרו באתר http://xn----0hcokfad2aehb9dzc.blogsfree.us/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שושי אוחנה

מאת: שושי אוחנהזוגיות ואהבה15/09/101148 צפיות
אינספור סיבות יכולות להוביל לקשיים בזוגיות, מבעיה במיטה ועד פערים בתפיסת עולם. אך גירושין אינם הפתרון היחיד כי אם האחרון.

מאת: שושי אוחנהחתונות06/09/101967 צפיות
מעוניינים למצוא שירי סלואו לחתונה? לא יודעים איך מוצאים שירים חסידיים לחתונה? בחירת מקום לאירוע שלכם זו לא משימה קלה, אך אם, כמו ברוב המקרים, זו זאת ההוצאה המשמעותית ביותר, זוהי הסיבה שבגללה זה רק בסיסי שתדעו שאתם צפויים לקבל את השירות הראוי ואת כל הדברים שביקשתם ועליהם.

מאת: שושי אוחנהאירועים וחתונות – כללי05/09/101156 צפיות
מעוניינים למצוא מקום לאירוע שלכם? על איזה דברים אתם חייבים להתעכב מבעוד מועד ולאילו פרטים כדאי לשים לב מראש בזמן שאתם בוחרים גן אירועים לאירוע החשוב שלכם?

מאת: שושי אוחנהחתונות05/09/101250 צפיות
הרבה אולמות אירועים מציעים עסקאות חבילה ללקוחותיהם שכוללות צלם, תקליטנים ואפילו שירות עיצוב אירוע. זה עשוי לקצץ בהוצאה בצורה משמעותית, אבל יש לבדוק בנוסף עם נותני שירותים אחרים אם הדבר באמת משתלם והאם הצוות אכן מומלץ.

מאת: שושי אוחנהלימודי שפות15/07/101235 צפיות
כולנו זקוקים לאנגלית בחיינו הפרטיים כדי לתקשר עם אנשים בכל העולם, לשם גישה יותר טובה לידע ולהתנהלות טובה בחיי העסקים. ואכן, אין ספק, תחום העסקים כולו פועל בשפה האנגלית, ואנו עדים למגמה לפיה ככל שהתפקיד רם יותר, כך נדרש יותר שימוש באנגלית.

מאת: שושי אוחנהבניין ואחזקה - כללי28/06/101271 צפיות
יום קייצי, דמו בראשו של מי שיוצא מהבית מרוב שרותח, השמש כמו אש והזיעה הופכת הכל לדביק. השאיפה הכי נשגבת היא פשוט להגיע הביתה, לגשת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. אבל מה אפשר לעשות אם המקרר מתקלקל?

מאת: שושי אוחנהצילום אירועים28/06/101177 צפיות
איזה זוג לא רוצה שסרט החתונה שלו לא יהיה ברמה גבוהה? כשמתכננים חתונה, צילום אירועים איכותי הוא אחד מן השרותים שבהם הכי מומלץ להשקיע.

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181664 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181618 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181269 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171414 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171648 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171910 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172194 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica