חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגרות במתמטיקה - זה הזמן!

מאת: שושי אוחנהבגרויות02/05/20101295 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין ספק שבחינת הבגרות הכי מלחיצה היא בחינת הבגרות במתמטיקה – כל המספרים האלה, שרטוטים, טבלאות, נוסחות ובעיות שהקשר ביניהן לבין העולם האמיתי נראה לנו מקרי בהחלט. אך דרכו של עולם היא שבלי ציון במתמטיקה אין אפשרות לקבל תעודת בגרות, וגם מי שאינו מסתדר עם החומר מוצא את עצמו נבחן במקצוע במהלך שנות התיכון.

אך בעוד שבעבר מבחני בגרות במתמטיקה נחשבו לקשים מנשוא, רפורמות במערכת החינוך הביאו לכך שאולי החומר לא פשוט יותר, אך חלוקתו ומספר הפעמים שניתן לגשת לבחינה מקלות על התלמידים להוציא בבחינה ציון עובר ואף להצטיין בה.

מי פוחד לעשות בגרות במתמטיקה?

עד לפני מספר שנים, נבחן בבגרות במתמטיקה נאלץ לגשת לבחינה כולה ברצף במהלכו של יום אחד. אך עם הכנסת שיטת השאלונים, נוצר מצב שבו על כל תלמיד להיבחן בשלושה שאלוני בגרות במתמטיקה בדרגות קושי שונות, שאליהם הוא יכול לגשת במרוכז או לאורך מספר מועדים שונים. הדבר מאפשר לתלמיד להתכונן לבחינה בשלבים ולפרוס את עומס החומר והלחץ על פני זמן רב יותר.

בגרות חורף במתמטיקה

העובדה שניתן לגשת לבחינה במועד חורף בנוסף על הקיץ מקלה אף יותר, שכן תלמיד עשוי לבחור לגשת בקיץ לשאלון אחד, ולהמשיך לשאלונים הבאים חודשים בודדים מאוחר יותר ללא הצורך להמתין שנה שלמה עד מועד הקיץ הבא.

בגרות במתמטיקה ב-2016 פשוטה בהרבה מהבגרות שהייתה בשנת 2000 ולפני כן, עם אפשרויות בחירה רבות יותר, היכולת לחלק את זמן הלימוד בקצב אישי, ולבחור מתי להיבחן בכל נושא.

אם אתם עומדים בפני בחינת הבגרות, שבו וחישבו מה עדיף לכם – להיפטר מהמעמסה בבת אחת, או לקחת את הזמן ולהיבחן טיפין טיפין, העיקר שילך בקלות ושתעברו את הבחינה בהצלחה!

מעוניינים לקרוא בנושאים נוספים, כגון טיפולים אסתטיים או רכישת אופניים חשמליים? קראו את המאמרים הנוספים שלי!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שושי אוחנה

מאת: שושי אוחנהזוגיות ואהבה15/09/101148 צפיות
אינספור סיבות יכולות להוביל לקשיים בזוגיות, מבעיה במיטה ועד פערים בתפיסת עולם. אך גירושין אינם הפתרון היחיד כי אם האחרון.

מאת: שושי אוחנהחתונות06/09/101965 צפיות
מעוניינים למצוא שירי סלואו לחתונה? לא יודעים איך מוצאים שירים חסידיים לחתונה? בחירת מקום לאירוע שלכם זו לא משימה קלה, אך אם, כמו ברוב המקרים, זו זאת ההוצאה המשמעותית ביותר, זוהי הסיבה שבגללה זה רק בסיסי שתדעו שאתם צפויים לקבל את השירות הראוי ואת כל הדברים שביקשתם ועליהם.

מאת: שושי אוחנהאירועים וחתונות – כללי05/09/101155 צפיות
מעוניינים למצוא מקום לאירוע שלכם? על איזה דברים אתם חייבים להתעכב מבעוד מועד ולאילו פרטים כדאי לשים לב מראש בזמן שאתם בוחרים גן אירועים לאירוע החשוב שלכם?

מאת: שושי אוחנהחתונות05/09/101250 צפיות
הרבה אולמות אירועים מציעים עסקאות חבילה ללקוחותיהם שכוללות צלם, תקליטנים ואפילו שירות עיצוב אירוע. זה עשוי לקצץ בהוצאה בצורה משמעותית, אבל יש לבדוק בנוסף עם נותני שירותים אחרים אם הדבר באמת משתלם והאם הצוות אכן מומלץ.

מאת: שושי אוחנהלימודי שפות15/07/101235 צפיות
כולנו זקוקים לאנגלית בחיינו הפרטיים כדי לתקשר עם אנשים בכל העולם, לשם גישה יותר טובה לידע ולהתנהלות טובה בחיי העסקים. ואכן, אין ספק, תחום העסקים כולו פועל בשפה האנגלית, ואנו עדים למגמה לפיה ככל שהתפקיד רם יותר, כך נדרש יותר שימוש באנגלית.

מאת: שושי אוחנהבניין ואחזקה - כללי28/06/101270 צפיות
יום קייצי, דמו בראשו של מי שיוצא מהבית מרוב שרותח, השמש כמו אש והזיעה הופכת הכל לדביק. השאיפה הכי נשגבת היא פשוט להגיע הביתה, לגשת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. אבל מה אפשר לעשות אם המקרר מתקלקל?

מאת: שושי אוחנהצילום אירועים28/06/101176 צפיות
איזה זוג לא רוצה שסרט החתונה שלו לא יהיה ברמה גבוהה? כשמתכננים חתונה, צילום אירועים איכותי הוא אחד מן השרותים שבהם הכי מומלץ להשקיע.

מאמרים נוספים בנושא בגרויות

מאת: בגרויות31/01/214079 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: בגרויות31/01/214027 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/173110 צפיות
אם הילד סיים כתה י' והידע שלו בלשון לא מדהים, נצלו את החופש הגדול לשיפור המצב. העניקו לו חמישה - שישה שעורים פרטיים והבטיחו לו יותר בטחון וציון גבוה יותר בבגרות המצפה לו בשנה הבאה, בתום כתה יא'. האתר scoolers.online יעזור לכם בקלות וביעילות.

מאת: בוגי אונלבגרויות06/01/149555 צפיות
בגרויות במתמטיקה דורשת הכנה יסודית, אין כל מקום להסחת דעת. ריכוז נחוץ לפתירת התרגילים המורכבים והתמדה לאורך זמן. אחת לשעה כדאי יהיה לקום, להתרענן ולחלץ עצמות. פינת הלימוד הזו תשמש אתכם להכנת שיעורי בית, תרגול אישי, שינון נוסחאות וחיזוק התחומים החלשים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132232 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרבגרויות27/08/131918 צפיות
בגרות במתמטיקה מתקיימת במועדי חורף בין החודשים ינואר לפברואר, ובמועדי קיץ בין החודשים מאי ליולי. על מנת להצליח בבגרות זו הנחשבת בעיני רבים לקשה מכולן, חשוב להגיע מוכנים, ועדיף בעזרת קורס הכנה המתחיל כארבעה חודשים לפני הבגרות.

מאת: ליטל כץבגרויות18/08/131874 צפיות
מחירי ההשכלה הגבוהה ותנאי הקבלה הנוקשים גורמים לישראלים רבים לחפש תוכניות לימודים בארצות אחרות. בעיקר בתחומי ההיי טק, רפואה ומקצועות יוקרתיים נוספים קיים מספר קטן של מקומות ולכן לימודים בחו"ל הם פתרון יעיל, ולעתים אף זול יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica