חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום פורטרט מקצועי והמסר השיווקי

מאת: דני שביטצילום03/05/20101450 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטתם שאתם רוצים לשים צילום פורטרט באתר העסקי שלנו.

על מה צריך לשים לב, איזה סוג של צילום פורטרט אתם צרכים?
מהי מטרתו של  צילום פורטרטים באתר?, איך לעמוד?, לאן להסתכל?

שאלות מסוג כזה יש לרוב ויש לתת את הדעת על כך על מנת שמטרת צילום פורטרט תשרת את המטרה.

המקום הראשון שאנחנו מסתכלים עליו בצילום פורטרט הוא העיניים. העיניים הן הראי לנפש והמבט הנשקף מהן מעביר לצופה מידע חזותי של אמינות, יושר, מקצועיות ומקצוענות. אם לא נסתכל ישר למצלמה או נסתיר חלק מהעיניים, הצופה עלול לפרש זאת כחוסר אמינות, חוסר מקצועיות או כניסיון להסתיר אינפורמציה.

כל פרט שמופיע צריך שיהיה לו הקשר שיווקי לעיסוקכם. לכן, לדוגמא, אם  הידיים שלכם נראות בצילום, ואתם עוסקים בעיסוי, נגרות וכד' זה יכול לעבוד ולשרת את השיווק.

הסתרה של העיניים או חלק אחר בפנים יכולה להיות גם גימיק, אבל שוב, הגימיק צריך לשרת את השיווק.

כאשר צילום פורטרט אינו מבוצע ברקע מתאים או ניטראלי כמו שיש בכל סטודיו לצילום מקצועי, הרקע יכול לפגום בתדמית ובמסר השיווקי.

אם אתה גנן זה נכון והגיוני לצלם אותך כשברקע גינה מרשימה, כך שהמסר השיווקי אומר "גינה כזאת אני יודע לעשות", ויוצר חשק אצל הצופה.
במקצועות אחרים, כשאין קשר בין העיסוק לגינה, צילום פורטרט על רקע גינה יהיה פספוס שיווקי ואיבוד לקוחות פוטנציאליים.
היבט נוסף, צילום פורטרט תדמיתי הוא צילום מאוד חודרני שבו הצופה למעשה שופט את המראה, המבט, הלבוש ואת שפת הגוף. הצילום צריך להעלים פגמים. כמובן שאיפור שמיועד לצילום זה חובה וזה שונה מאיפור שמתאפרים כשיוצאים לבלות.
בנוסף, חשוב שיהיה סטודיו לצילום המכיל תאורה של מבזקי אולפן מקצועיים  שמאירים בתאורה הולמת ומחמיאה כך שלא יהיו צללים שפוגמים או שלא יהיו השתקפויות לא רצויות בעדשות המשקפיים וכדו'.

לאחר עבודת הצילום ובחירת התמונות יש לעבד את התמונות במחשב בפוטושופ (אין תוכנה טובה ממנה) ולטפל וללטש את התמונה כדי שהתוצאה תחמיא.
סוגי העיבודים הנפוצים זה : העלמת קמטים, החלקת פנים, מחיקת פצעונים והלבנת שיניים.

אם יש לכם צילום פורטרט באתר שלכם בדקו, האם העיסוק שלכם והמקצוענות שלכם משתקפת בתמונות? האם לקוח פוטנציאלי שאינו מכיר אתכם יכול להתרשם ממקצועיותכם או מהמוצר שאתם משווקים? האם אתם נראים אמינים ושאפשר לסמוך עליכם? האם הסביבה שבה אתם מצולמים משרתת אתכם תדמיתית ושיווקית?
זכרו, צילום פורטרטים מיועד לשכנע קהל מטרה שאינו מכיר אתכם אישית.

במידה והצילום שיש לכם אינו עונה שיווקית, ממליץ לכם לפנות ולהיעזר בצלם מקצועי שיש לו סטודיו לצילום  המיועד לצילום פורטרטים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דני שביט - FOTOS סטודיו לצילום, פרסום, תדמית ומיתוג

תיק העבודות - http://tinyurl.com/yhf2zj4

http://www.totalvision.co.il

נייד: 054-2025268

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני שביט

מאת: דני שביטצילום03/05/10995 צפיות
צילום פורטרטים מיועד לבנות ולקדם את התדמית שלכם ולהעביר מסר שיווקי בתמונה בודדת ובמהירות של אלפיות השנייה ללקוח שאינו מכיר אתכם. צילום פורטרט כזה מטרתו, לגרום ללקוח הפוטנציאלי לרצות לרכוש את השירות או המוצר שאתם מציעים ולשכנע שהבחירה שלו נכונה.

מאת: דני שביטטיפים שיווקיים07/03/101250 צפיות
הכנסת צילום פורטרט מקצועי יכול ליצור עבורנו את תחילתו של מהלך שיווקי באתר שלנו. כולנו רוצים למכור יותר ולהצליח להיחשף מהר לכמה שיותר קהל דרך האתר. צילום פורטרט שיצולם אצל צלם מקצועי, יעשה את העבודה, הסברים בגוף המאמר.

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182953 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172909 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172212 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172077 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173794 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174045 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171776 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica