חפש מאמרים:
שלום אורח
19.07.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכנסת צילום פורטרט מקצועי באתר יוצרת שיווק

מאת: דני שביטטיפים שיווקיים07/03/2010862 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי לא רוצה להגדיל את כמות האנשים שיכנסו לאתר וישארו כדי לעיין בתכניו?

כיום כמעט הכול נעשה דרך האינטרנט. בכל אתר שמכבד את עצמו יש צילום פורטרט של בעל האתר, החברה או הארגון.

, למה כדאי לו להכיר אותנו ואת המוצר שלנו.

באינטרנט אין מעליות והסטטיסטיקה מדברת על 5 שניות שבו לקוח פוטנציאלי נכנס לאתר שלכם ומחליט אם לשהות בו, לעיין בתכנים או לעבור לאתר אחר.

יש אתרים שהלקוח הפוטנציאלי יעצור ויקרא את התכנים ויש אתרים שתוך 5 שניות או פחות הוא יעבור לאתר אחר. למה זה קורה?

יש לזה הרבה מאוד סיבות ואני אתרכז בסיבות מהצד של צלם מקצועי בעל סטודיו לצילום.

מי לא מכיר את הביטוי "תמונה טובה שווה 1000 מילים".

המוח שלנו קולט וזוכר תמונות יותר טוב מטקסטים ולכן חשוב לתת את הדעת ולהבין את החשיבות הרבה לתכנים הויזואליים שבאתר.

אחד הדברים החשובים ביותר שהמומחים ממליצים לשים בעמוד הבית באתר זה צילום פורטרט של בעל האתר.

לצילום פורטרט כזה יש מסר ויזואלי מאוד חזק שאומר בשפה פשוטה שאתם רציניים ועומדים מאחורי המוצר שיש באתר.

צילום פורטרט אמור להעביר מסר של מחויבות, אחריות, אמינות והכי חשוב רצינות עסקית.

צילום פורטרט מקצועי הינו צילום סטודיו המבוצע על יד צלם מקצועי שזה תחום עיסוקו.

במידה והתמונה אינה תואמת את המסרים האלה, למעשה שיבשנו את מסע השיווק ולמעשה הרגנו אותו עוד לא לפני שהתחיל.

כאשר יש תמונה באתר, זה יהיה המקום הראשון שאליו העיניים של הצופה יהיו מופנות.

תדפדפו באתרים שונים שבהם מופיע צילום פורטרט ותראו מה הדבר הראשון עליו אתם מסתכלים.

מכאן שחשיבותו של צילום פורטרט איכותי באתר הוא אדיר.

כפי שכתבתי קודם, הממוצע להחלטה אם להישאר באתר או לעבור הלאה היא 5 שניות חשיבות התמונה שלכם מקבלת משמעות אחרת לגמרי. המסר השיווקי הראשוני והמשכנע ביותר צריך להיות באותה תמונה והוא אמור לעבור במהירות שיא.

מאחר וכל מי שמחפש שרות או מוצר נוהג להשוות בין מציעים שונים מה שלבסוף יקבע מעבר למחיר המוצר, הוא, האם הלקוח הפוטנציאלי מאמין במוצר או בנותן השירות. לרוב קביעה זאת מתחילה באותן 5 שניות ראשונות בהן הוא כל מסתכל בצילום הפורטרט שלכם.

לכן חשוב מאוד להעלות לאתר תמונה שתתאים שיווקית.

ממליץ לכולם לבדוק את התמונות שלהם ולראות, האם התמונה עושה את השיווק או לא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דני שביט - FOTOS סטודיו לצילום, פרסום, תדמית ומיתוג

תיק העבודות - http://tinyurl.com/yhf2zj4

http://www.totalvision.co.il

נייד: 054-2025268

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני שביט

מאת: דני שביטצילום03/05/101035 צפיות
החלטתם שאתם רוצים לשים צילום פורטרט באתר העסקי שלנו. על מה צריך לשים לב, איזה סוג של צילום פורטרט אתם צרכים? מהי מטרתו של צילום פורטרטים באתר?, איך לעמוד?, לאן להסתכל? שאלות מסוג כזה יש לרוב ויש לתת את הדעת על כך על מנת שמטרת צילום פורטרט תשרת את המטרה.

מאת: דני שביטצילום03/05/10581 צפיות
צילום פורטרטים מיועד לבנות ולקדם את התדמית שלכם ולהעביר מסר שיווקי בתמונה בודדת ובמהירות של אלפיות השנייה ללקוח שאינו מכיר אתכם. צילום פורטרט כזה מטרתו, לגרום ללקוח הפוטנציאלי לרצות לרכוש את השירות או המוצר שאתם מציעים ולשכנע שהבחירה שלו נכונה.

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/172767 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/173253 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/173531 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/151568 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

מאת: חביב שמעוניטיפים שיווקיים12/06/131010 צפיות
דרך קידום מכירות זו ברשת האינטרנט היא רק אחת מיני רבות לעשות קידום מכירות לעסק שלכם אשר יתרום תרומה משמעותית לשיווק העסק וחשיפתו בצורה מוצלחת ביותר .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica