חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור בגדי הריון

מאת: LoadSEO - קידום אתריםאופנה03/05/2010971 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כיצד לבחור בגדי הריון

העצה הראשונית והחשובה הינה: "מתי כדאי בכלל להתחיל ללבוש בגדי הריון ?"
מרבית הנשים מתחילות ללבוש בגדי הריון סביב החודש השלישי אך אין חוקים חד משמעיים לגבי שאלה זו מכיוון שקשה להשוות הריון אחד למשנהו.
היקפי המותן והחזה של אישה מסוימת, שאצלה הבטן מתחילה לצאת כבר בשבועות הראשונים להריון, עשויים לגדול בקצב שונה משל חברתה או אחותה שאצלה גם בחודש החמישי כמעט ולא רואים בטן. לכן, העצה הטובה ביותר היא להיות קשובה לבטן שלך.
ברגע שהמכנס לוחץ ואת מוצאת עצמך מסתובבת בחוצות העיר עם כפתור או שניים פתוחים – אכן הגיע הזמן לרכוש בגדי הריון.

ככלל, חשוב מאד טיבו של הבד ממנו עשויים בגדי הריון, שכן, נכונות לו כביסות רבות. בתקופת ההריון גוף האישה הופך רגיש יותר והאישה סובלת מתחושות חום. על כן חשוב לבחור בגדי הריון מבדים נושמים, המורכבים מאחוזי לייקרה גבוהים לתקופה שבה התרחבות הגוף, אינה רק בבטן.

קבעי לעצמך את מגוון הפריטים שתרצי לרכוש. זכרי, המטרה צריכה להיות רכישה של פריטים שישמשו אותך ביום יום , וכן כאלו שתרצי ותוכלי לצאת עימ בערב או לאירועים כאלו ואחרים.
רכישת פריטים שהשילוב ביניהם ייצור כמה שיותר מערכות לבוש אפשריות ומגוונות של בגדי הריון.

בגדי הריון - פריטי לבוש בסיסים

מכנס ג'ינס, מכנס שחור, בגד ערב/אירוע , 3 חולצות, בגד עליון שנפתח מלפנים וגופיות צבעוניות.

בגדי הריון - מכנסיים

בתקופת ההריון מומלץ ללבוש מכנסיים בעלי גזרה גבוהה, המכסה את הבטן. כיום, לחלקם העליון של מכנסי ההריון מוצמדת רצועה רחבה ואלסטית במיוחד העשויה מכותנה לשם ספיגת זיעה, וליקרה/ספנדקס לשם אלסטיות הבד.
לתקופה מאוחרת יותר, של התרחבות הבטן ישנן כיום 'רצועות בטן' שהן סוג של השלמה לכיסוי הבטן ולחולצות ש"מתקצרות". אם ביכולתך לרכוש מכנס ג'ינס אחד בלבד, מומלץ לבחור אחד בגזרה קלאסית ללא תוספות (פרחים, רקמה וכו'). את מאפייני הסטייל תוכלי להשיג באמצעות הוספת אבזור נפרד.

בגדי הריון - גופיה

פריט חשוב ובסיסי הן במלתחת קיץ והן במלתחת חורף. בחרי בד נמתח ונעים, בעל כתפיות בעובי המתאים לסגנונך האישי. בחרי צבעים שישמשו נקודת צבע מעניינת בחורף, כשיבצבצו מתחת לחולצה או מעל חולצת טריקו.
חלופה נוספת היא ללבוש אחת על השנייה שתי גופיות בעלות גוונים דומים או משלימים. למראה משודרג, ניתן להוסיף תכשיט שיכול לעשות את ההבדל ולשדרג את המראה.

בגדי הריון - בגד ערב/ לאירוע

שימי לב שיתאים גם לאירועים פחות רשמיים ומחייבים.

בגדי הריון - בגד עליון

העדיפי את העליונית בעלת הרכיסה מלפנים (רוכסן/ כפתורים). אפשר לשלב אותה מעל לגופיות מעניינות. אפשרות נוספת לבגד עליון הוא שימוש ב "של" ארוך, עוטף ומבד נעים.

בגדי הריון - טיפים קטנים אך חשובים:

זכרי תמיד, למתוח את בד הבגד ולבדוק האם הוא גמיש וחוזר במהירות למצבו הראשוני או נמתח ללא מאפייני אלסטיות.
כדי לשמור על מאפייני הבד, כאשר מדובר על בגדי הריון העשויים מאחוז גבוה של לייקרה, יש להעדיף כביסה ביד במים פושרים או במכונה בתוך שקית המיועדת לכביסה לעדינה.
ככלל, הימנעי משימוש במייבש כביסה או ייבוש בשמש ישירה שכן, סיבי הלייקרה מתבלים ומתפוררים בחשיפה ממושכת לאלו.
ברכישת בגדי הריון, עליך לוודא כי חלקם יתאימו גם לתקופת סיום ההריון. לדוגמא : חולצת מעטפת שתקל על ההנקה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. לפרטים התקשרו למספר:  08-6466820 או פנו אלינו בכתובת המייל: Info@LoadSEO.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LoadSEO - קידום אתרים

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122461 צפיות
העלות של דק סינטטי משתלמת בדר כ יותר מאשר הדק הרגיל שלעיתים יקר יותר פי 2 דק סינטטי הוא בעל מראה טבעי המחזיק שנים רבות ואינו מצריך תחזוקה מיוחדת

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122269 צפיות
המחיר של דק סינטטי הוא זול יותר מדק רגיל ועשוי חומרים מיוחדים הנחשבים לעמידים מאוד המחיר של הדק עשוי להשתנות בהתאם לסוג ואיכות החומר

מאת: LoadSEO - קידום אתריםעיצוב גינות31/07/122050 צפיות
התקנת דק סינטטי חשוב שתעשה ע י חברה מובילה בתחום התקנת דק סינטטי ע י איש מקצוע תעשה את כל ההבדל ובכך תאפשר לכם להינות מגינה יפהפיה ובעלת מראה טבעי

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/121909 צפיות
היתרון של דק סינטטי על פני דק טבעי מתייחס בעיקר לחומר ממנו הדק הסינטטי עשוי דק סינטטי עמיד מפני נזקי מזג האוויר, מזיקים, צבעו אינו דוהה ומאפשר תחזוקה קלה

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122009 צפיות
ישנם שני סוגי דשא סינטטי המאפשרים לכם ליהנות מדשא איכותי, לאורך זמן רב ובמראה נהדר סוגי הדשא הסינטטי הם דשא סינטטי ללא מילוי ודשא סינטטי עם מילוי

מאת: LoadSEO - קידום אתריםצילום30/07/122055 צפיות
חיים שכאלה הוא סרטון המספר את הסיפור של המשפחה שלכם וכולל תחקירים מקדימים, איסוף חומרים, צילום אנשים שרלוונטים לסיפור ועוד צרו קשר לפרטים נוספים

מאת: LoadSEO - קידום אתריםצילום30/07/121828 צפיות
תהליך הפקת סרט זיכרון לרוב מתחלק לתחקיר טרם יצירת הסרט, בניית התסריט בדר כ בעזרת המשפחה, צילומים בעזרת אנשי צוות נוספים ועריכה שבה מרכיבים את החלקים

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162157 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162117 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162083 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152453 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151924 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151918 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152998 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica