חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקת בת מצווה - טיפים ועצות

מסיבת יום הולדת של גילאי 12/13 היא לא עניין פשוט. זה כמובן השנה בה מציינים את המעבר מילדות לבגרות. יום הולדת גיל 12 לבנות הינו יום מרגש ביותר המציין את אירועי בת מצווה ואת תחילת גיל ההתבגרות על כל מה שמשתמע מזה. לכולנו ידוע כי גיל זה משלב בתוכו לא מעט שינויים ותהפוכות ולילדים מקובלים חברתית בגילאים אלו יותר קל לשרוד את הקשיים של גיל ההתבגרות.

בגילאים אלו מידת החשיבות שהילדים נותנים לחברים הינה רבה מאוד ולכן בין השאר בנות החוגגות בת מצווה מעדיפות לערוך מסיבת בת מצווה ברחבי מועדון לבת מצווה עם כל החברים והמכרים מאשר לחגוג בת מצווה באולם אירועים עם כל המשפחה.

כבר כמה חודשים לפני היום המיוחל ילדת בת המצווה מתחילה לחשוב ולתכנן איך יראה האירוע , היכן תחגוג , מה יהיה נושא האירוע - הישרדות, כוכב נולד או כל רעיון אחר וכמובן היא מתחילה לעשות חשבונות את מי להזמין ומי לא.

ע"מ שאירוע בת מצווה יהיה מוצלח ריכזנו כאן עבורכם מספר טיפים ודגשים איך לבחור נכון מועדון לבת מצווה :

  1. בחירת מועדון אירועים אשר רכש לעצמו שם של מועדון לבת מצווה מוביל או לחילופין מועדון המתמחה בהפקת מסיבות יום הולדת לנוער / מסיבת בת מצווה.
  2. יש לבדוק את מידת קלות ההגעה למקום או לחילופין לראות אם במסגרת הדיל ניתן לשלב גם הסעה מרוכזת ( חלק מהמועדונים נותנים אופציה זו).
  3. יש לבחון האם קיים במקום חדר VIP ראוי במידה ורוצים להזמין גם אורחים מבוגרים לאירוע.
  4. חשוב מאוד לדבר עם מנחה האירוע ולוודא שיש חיבור ביניכם כי במידה רבה הצלחת האירוע תהיה תלויה בו.
  5. בדיקה אם לצוות המקום יש מספיק ניסיון מאירועים קודמים על מנת לבנות נושא ייחודי לאירוע שלכם ולבנות מספר הפעלות שונות בשלוב אטרקציות מיוחדות סביב הנושא (קונספט) שבחרתם לאירוע
  6. בדיקה שברחבי מועדון אירועים  ישנם מספר אטרקציות , האטרקציות יכולות להיות נעלים קופצות,שולחני פלייסטיישן,זיקוקים,מגנטים לאירועים,רצפות ריקוד או כל אטרקציה אחרת העולה על דעתכם.

אילו הם מספר דגשים כלליים אך חשובים מאוד להצלחת אירוע בת מצווה שלא יפסיקו לדבר עליו בהפסקות.

הצלחת האירוע מסמלת את תחילת גיל ההתבגרות ברגל ימין , אנו ממליצים בחום להשקיע בפרטים הקטנים ולהיות כמה שיותר יצירתיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Seo-Event קידום אתרים מקדמת אתרים בתחומים רבים . מבין לקוחותיה מועדון בת מצווה , מגנטים לאירועים , מוסיקה לאירועים , מתופפים ועוד רבים נוספים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Seo-Event קידום אתרים

אין ספק שכיון יש לשלב אטרקציות בכל אירוע ע"מ להשאיר חותם. ריכזנו כאן עבורכם סקירה של מגוון אטרקציות לאירועים

מאת: Seo-Event קידום אתריםבר ובת מצווה24/03/10953 צפיות
דרכים שונות לחגוג בת מצווה , באולם , ברחבי מועדון בת מצווה , טיול לחול ? יתרונות וחסרונות של כל אחת מהדרכים.

מאת: Seo-Event קידום אתריםבר ובת מצווה24/03/10969 צפיות
בת מצווה הוא לא כמו כל יום הולדת לכן יש לציין זה באירוע מיוחד. ריכזנו כאן עבורכם את הדרכים הנפוצות לחגיגת בת מצווה ואת היתרונות של כל אחד מהם.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195828 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181623 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181327 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182064 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182701 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172305 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172662 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica