חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכול על הפקת סרטונים לאירועים

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/20172312 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים. לרוב, קליפ חתונה כולל רגעים רומנטיים כאשר הפקת וידאו קליפ לבת/בר מצווה כוללת בדרך כלל שילוב אלמנטים פופולריים האהודים על בני הנוער.

תהליך הפקת וידאו קליפים

תהליך ההפקה והעריכה של קליפ לאירוע מתבצע בידי חברת ההפקות, אבל חשוב שחומרי הגלם לוידאו קליפ, אם סרטון לחתונה, קליפ לבת/בר מצווה או סרטון לאירוע שמח אחר, יהיו איכותיים, בין שאלו תמונות של החתן והכלה או בן בת המצווה או סרט וידאו מצולם היטב. ההפקה מתבצעת באמצעות עריכת הקטעים שכוללים בין השאר תמונות, אנימציות או שירים שאותם אפשר לצרף ולערוך לסרטון קצר, אותנטי ומרגש.

הכנת וידאו קליפ מאירוע

כאמור, חומרי הגלם עוברים עריכה מקצועית, כשהמטרה היא הפקת וידאו קליפים שמחד אינה מפחיתה מחוויית האירוע ומאידך מדגישה את הייחוד האישי. כדי להפיק את המיטב מהפקת הסרטון מהאירוע ולהשיג את האפקט המקסימלי שיוצרים סרטונים כגון קליפ חתונה או קליפ בת מצווה רצוי לתאם מראש את העבודה עם חברת ההפקות ועם הצלם באירוע. באופן הזה יתאפשר לצלם רגעים יפים במיוחד בצורה האיכותית ביותר ולשלב אותם בסרטון.

מדוע לא להפיק סרטון באופן עצמאי

בעיקרו של דבר, כאשר מדובר באירוע חשוב ומשמעותי רוצים לקבל תוצאה מיטבית מהפקת וידאו קליפ או סרטון חתונה ולכן פונים למפיק מומחה. אמנם אפשר להפיק קליפים באופן עצמאי, ובאמצעות תוכנות עריכה אפשר לצלם או לערוך סרטון וידאו קצר מתמונות, אבל התוצאות ברוב המקרים איכותיות פחות מהפקה של קליפ שהושקעה בו עבודה מקצועית. הפקת קליפ לאירוע היא בהתאם לסגנון עבודתו של המפיק ובהתאם לסוג הקליפ (וידאו קליפים עם מוזיקה, סרטון חתונה עם תמונות) אך בדרך כלל ישנה אפשרות להזמנה סטנדרטית, שאז המגע אישי פחות, או להשתתפות ביצירת הקליפ באמצעות תכנון התסריט או האלמנטים שמשולבים בו. כאשר חשוב שהקליפ יתאים לאווירת האירוע רצוי לתאם מראש את ההפקה והעריכה עם חברת ההפקות.

מדוע לבחור בהפקה מקצועית לקליפ לאירוע

אם רוצים לשמור על הזיכרונות מהאירוע באופן הטוב ביותר כדאי לבחור בהפקה מקצועית של קליפים, מכיוון שלהפקתם של סרטונים קצרים נדרשת מומחיות ספציפית. חשוב לזכור שהמטרה בהפקת קליפ לאירוע היא לשעשע ולרגש את הקהל. אורך הקליפ כמה דקות בלבד וחשוב שיהיה קצר וקולע. לכן, כדי להפיק סרטון או וידאו קליפ, חשוב לתפוס את הרגעים הנכונים ולשלב אותם בקליפ, ובאמצעות עריכה נכונה לשמור על הזרימה בין הקטעים השונים ליצירת הסרטון המושלם לאירוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Daniel.B

מאת: Daniel.Bעסקים - כללי26/02/20910 צפיות
חקירות פרטיות - אמון הוא מצרך בסיסי ונחוץ מאוד בחיים שלנו כבני אדם חברתיים. אנו מעוניינים לתת אמון בסובבים אותנו, ולבטוח במה שבני המשפחה או העמיתים בעבודה אומרים לנו.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205282 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205440 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191540 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bרכב22/04/193160 צפיות
ניווט כלי רכב באזורים לא מוכרים מתאפשר כיום הודות למכשירי GPS לרכב, שבעזרתם מגיעים לנקודות יעד מסומנות באמצעות מערכת מתוחכמת שכוללת מכשיר המותקן ברכב ומכוון באמצעות אותות לוויין. על צג המכשיר מוצגת מפה אינטראקטיבית עם פרטים שמסייעים לנהג לקבל מידע נוסף, כגון מיקום משך זמן משוער של הנסיעה או אתרים חשובים בקרבת מקום.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191966 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196575 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195846 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181627 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181331 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182067 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182705 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172667 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה23/01/171599 צפיות
מתנה לבר/בת מצווה היא מרגשת ושונה ממתנות ימי הולדת "רגילים", כאשר לרוב בני המצווה מצפים למתנות מפתיעות ומיוחדות שעל הוריהם וקרוביהם מוטל לתכנן זמן רב מראש. מתנה מיוחדת באמת יכולה להיות טיול לחוץ לארץ עם כל בני המשפחה. כשמתכננים מסלול טיולים משפחתי עבור בני המצווה הצעירים אפשר לכלול בו כמעט את כל האתרים המופיעים על הגלובוס, אך יש כמה פרטים חשובים שנחוץ להביא בחשבון לפני היציאה לטיול המשפחתי

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica